| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1324 .. 2646 2647 2648 2649 2650 .. 3204 .. 3757
08.08.13 10:55
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling
ou das duet mer aber leid wäge dene föteli.
dünkt mi aber komisch dass e fotografin so vieu schlächti föteli gmacht het... si de die andere schüsch guet? u werum dass si se eifach grad löscht....hmmmm

@tischordnig
ja das mit dr tischordnig stimmt scho... mer mues immer dermit rächne dass öpper fäut oder nid chunnt. mir wärde ou ganz e komischi tischordnig ha.. e 6er, e 10ner und e 9er tisch..... s geit eifach so am beschte uf mit dene wo nid näbenand wei hocke altershalber etc.

08.08.13 10:57
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@schmetterling
Das ist ja ärgerlich mit den Fotos! Ich finde die fotogräfin hat gar nicht das recht die Fotos einfach zu löschen, weil sie sie als nicht schön empfindet! Das sollte eigentlich nur du und dein GG entscheiden!

08.08.13 11:05
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Luus und apple: Dankevielmals.. ja es ist schon komisch... wir haben eher das Gefühl, dass si di Speicherkarte verloren hat oder kaputt war.. vom Rest haben wir suuuper schöne Fotos (zeig si dann sobald ich sie hochladen kann, im Moment können wir si nur in der Online Galerie anshauen) sie kommt uns auch entgegen uns ch schenkt uns 2 kleine Fotobücher für unsere Eltern, aber trotzdem.. Zum Glück hat meiner Gotte ihr mann soo viele Fotos gemacht... Suchen halt jetzt ein paar zusammen..:-)

tischordnig:, ha zershct 8er tisch welle, denn ha ig 8er udn 10 gha udn um shcluss sogar no e 12er :-) Aber het glich mega usgseh im Saal... und au gwüsse si denn halt nur 9 ghockt oder 6 7...

@apple: hast du dich schon gut eingelebt in der Schweiz? Hab glaube ich etwas verpasst und frag halt.. wie lief es mit dem Anwalt in DE ist die Scheidung durch?

08.08.13 11:21
LinksAbbiegen 

Re: Bräute 2013

Gugus ihr liebe,
uhi was mer da alles so liest.. Sones Hochzyg isch scho e Sach für sich glaub alli chönd vom Drunder und Drüber verzelle..
Ich hürate au scho gli, am 23.8 Standesamt und 24. ds Fäscht etc.
Wie sinder mit dem ganze "Stress" churz davor umgange? ..im Moment merki drum nume das no jenstes ds mache isch.

Ganz es liebs Grüessli

08.08.13 11:29
Eve777 

Re: Bräute 2013

Ou Schmätterling nei so schad dass so viel Föteli eifach nüm umesind, ich hoffe dir chöned es paar tolli ussueche vo de Gästeföteli wo gmacht worde sind. Aber deför sind die wo dir händ jo offebar mega schön worde, das esch doch au scho mol öpis .

@LinksAbbiegen: aso wäge mit em Stress umgo, ich go im Momänt gar ned um demet, er goht eher mit mir um. Bi total am hypere amigs und s schloht mir rächt ufe Körper. Aber ich ha jetzt beschlosse, je eher mir alles erlediget händ desto eher leid sich das denn ev. wieder. Also mini Strategie esch, das Wucheänd oder spötistens am nächste no so guet wie alles fertig z mache damit ich denn wieder chli lockerer cha uf d Hochzyyt zuego.

08.08.13 11:35
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@schmetterling
Ja, wir sind schon recht gut eingelebt, klar gibt es noch viele woran man sich gewöhnen muss, aber im großen und ganzen fühlen wir uns zu Hause in der Schweiz!
Wegen der Scheidung gibt es nichts neues, wir müssen weiterhin warten

08.08.13 11:38
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Eve Merci.. jo ebe ig erfreu mi eifach a dene wo ig ha... und ha jo noni alli gseh vo de Gäst.. schinbar ischs wenigsten bitz gfilmt worde wo mir durs dorf glofe si :-)

Nerve schone: also bi mir isch so gsi, je nöcher d Hochzyt cho isch je entspannter ha igs afo neh, was ig halt nid gmacht ha oder gha ha isch halt pech gsi und ig ha mi versuecht ndi z stresse... ha chli viel abgmacht und chli Ruhzyte gha wo mir eus entspannt hei! Ab em MIttwuch bi ig recht nervös gsi weg em Wetter und irgendwenn legsch dr Schalter um und versuechs es eifach z neh wies chunnt und denn chunnts au guet.
Wichtig, mir mache eus so e stress für Details, aber die meiste Lüt gseh das gar nid... also wenn halt öbis vergesse goht, es merkts kein und zum Nerveschone gits nur öbis.. Sich eifach Zyt neh nur für sich ohni ad d Hochzyts zdebke. so schwer es isch aber es nützt

08.08.13 11:47
elea 

Re: Bräute 2013

linksabbiegen, bes jez hemmer no ke stress... mer hend shco sehr vell erledigt und da womer no mönd mache, do beni zueversichtlich dass es au no langet. i sege Emmer, theoretisch chönte mer jez hürote well alels womer jezno mönd mache send Details. i probiere momentan eifach no so fest wie noch möglich zgnüse verlobt si! well das beni nachetene nie meh i mim lebe!
ond i glaube es chont sowiso Emmer anderst as me denkt, aso am beschte gar ned zvell denke ;)

08.08.13 11:49
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@linksabbiegen.
jeeee no e 23. er brut

08.08.13 12:11
LinksAbbiegen 

Re: Bräute 2013

aah verzweifel.. ez hani e riese text gschribe .. welle abschicke uund schwups alles weg!
also nocheinmal:

eve weiss genau wovo du redsch.. dänke aber so wies du seisch, alles so gli wie möglich erledige, und denn entspanne tönt echt am aller aller beste und schont jeeglichi nerve! das hani mir au vorgno.

schmetterling wow so wie du wäri echt gern.. zum teil klappeds .. zum teil mueni mi eifach bitz zämerisse und määngisch klappeds eifach nöd dä gits eis mega gehyper. sind halt eifach die choge chline details wo amig dä grössti stress uslööse. min schatz git sich grad au no e riese müeh und hilft flissig mit alles fertig ds mache. sobalds sowit isch wirds dä glaub (hoffi) au wieder ruhiger.. damit mer euis dä richtig chönd freue ufs hochzyg.

elea hahaha yes! weni so drüber nahdenke hämer eigentlich au ds wichtigste und es sofortigs hürate wär au so möglich ;-) ah so cool, isch au sone supi gedanke: verlobt simmer nacher niemeh!

Lus woohoo! um welli zyt bisch denn du dranne? wo hüratisch?

 1 .. 1324 .. 2646 2647 2648 2649 2650 .. 3204 .. 3757
eigentlich   Kollegin   irgendwie   langsam   eigentli   natürlich   bearbeitet   schnell   gspannt   einfach   wirklich   Hochzit   natürli   himbeer   vorallem   Problem   schaffe   Zuletzt   richtig   Zeremonie