| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1325 .. 2647 2648 2649 2650 2651 .. 3204 .. 3757
08.08.13 12:16
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@linksabbiegen
mir hürate am 14.00 z münsingen (kt. bern) im Schloss
u dir?

Zuletzt bearbeitet am 08.08.13 12:35

08.08.13 12:44
snet 

@linksabbiegen: Ich glaube "wirklich" damit umgehen kann man nicht. Entweder ist man eine Person die dazu neigt oder eben nicht. Also bei mir hat die Nervosität erst 1 Tag vor der Hochzeit angefangen. Dafür war ich halt auch während der Trauung noch super nervös. Das Einzige auf das du dich konzentrieren kannst, ist den Tag bewusst zu geniessen. Schliesslich ist all die Vorbereitung sowieso nur die halbe Miete für ein gelungenes Fest - den Rest müssen auch noch die Gäste beitragen.

Ich persönlich habe kaum selbst was organisiert und auch den ganzen Tagesablauf von den Trauzeugen bestimmen lassen - so konnten wir uns super auf den Tag einlassen und ihn geniessen.

08.08.13 12:55
himbeer 

ich ha chli die glich strategie... jetz alles mache und nachher no es paar täg entspanne. und mir händ eus au gseit, eigentlich chönnted mer jetz loslegge, händ eigentlich alles. was mer jetz no mached sind eigentlich details. guet hüt s passbüro, das muess würkli sii, susch wirds denn nüt mit de flittis :-)

08.08.13 13:14
apple-pie 

Ich gebe im Moment auch Gas ;)

Ich denke ich könnte mich so oder so nicht zurück legen.
Wenn ich es alles selber mache ( so wie es auch ist) dann setzt ich mich unter Druck, das auch alles so wird, wie wir uns das vorstellen und gleichzeitig die Gäste sich wohl fühlen werden.
Wenn ich andere mit organisieren lassen würde oder sogar andere alles organisieren lassen würde, wäre ich viel zu aufgeregt, weil ich mir ständig sorgen Maschenware, ob man es auch genau so organisiert, das wir und die Gäste zufrieden sind!

08.08.13 13:38
Lilly4 

ui lus, mir sind dänn es stündli spöter dra

linksabbiegen, wenn sind ihr dra am 23.08.?
chömer eus scho z dritte druf freue hihi ab hüt gseht
mer ja au scho t wetterprognose, aber die chamer ja
eineweg nonig so ernscht näh ... vorallem chömers
dänn au nöd bestimme, also näh wies chund, irgendwie
bi allem

08.08.13 13:38
himbeer 

deine autokorrekturen sind zum schreien, apple-pie :-)))

08.08.13 13:40
apple-pie 

*andenkopfklatsch...wiedereinmal*

Sollte natürlich "machen würde" heißem

08.08.13 13:48
Eve777 

Jo Apple so eschs bi mir ebe au echli, bi scho chli e Perfektionischt det dure und s esch mir wohler wenn ich alles im Blick ha. Aber mir händ für am Tag sälber e suupeeer Tätschmeister wo denn luegt das alles lauft, will das chani denn glaub am Hochzyytstag sälber ächt ned, denn wet ichs eifach gnüsse mit mim GG zäme aber s Organisiere vorwähr mache mir lieber sälber.

Bi mir sinds au Sache wo mi stresse wenn eifach bi villne Pünkt woni dänkt ha ok chani abhöggle esch guet plötzlich wieder Änderige chöme (Chilemusig wo mir keis Orgelestück gfunde händ und jetzt müend abwarte öb eusi Sängerin s Gmeindlied chönt mitspiele damit mir d Organistin ned bruche, mini Stylistin wo schwanger worde esch und mi dorom het müesse wiitervermittle, allerdings a e wörki super Typ, doch meh Chinder wo Zwüscheverpflegig bruche u.s.w.). S sind eigentli alles ned wildi Sache, das weiss mini logischi Chopfsiite au total, aber emotional stressts mi irgendwie eifach, bi richtig gaga amigs und ha s Gfühl scheisse es längt ned am Schluss goht alles id Hose . Debii ebe, irgendwie wärde mir hürote und sobald mir de Fackel vom Zivilstandesamt händ nachdem sie det die Abklärige wäge mim Mami ehrem Name gmacht händ chönte mir theoretisch sofort hürote.

Mi GG esch det dure eifach viel cooler, de nimmts rächt gelasse und ertreit mini Kriesene mit Würde .

08.08.13 13:49
Lus

nicht registriert

@lilly4
wenimer überlege, dasi scho bau cha säge: nöchscht wuche hürateni....
läääk mir

08.08.13 13:55
elea 

oh eve, verstoh di so gute, de hesch s gfüehl du hesch e poschte erledigt und plötzli escher weder aktuell well no öpis muss gänderet werde. so züg esch doof ond de donkts eim me trampet of der gliche stell...
aber log, mer hürote jo bed erst i 6 e halb Woche.. anderi hend i dere zit ganz hochzite organisirte ;)
es esch Emmer eifach ine stress zcho, eifach wenn me afoht dröber no denke was no alles mus gmacht werde. aber ebe step by step und de wird das alles super si am 21.9 ;)

du ond d manne neme das alles eh arsch cool. mine seit zb di ganz sit "oh i freu mi soo ofd ferie" de muesi Emmer sege, öhm jo gell vorher hürote mer no. glaub de denkt me ad ferie as ad hochzit ;)
ond d manne mache sech do gar ned so gedanke was chönt schief go... aber esch jo eigentli guet send so locker druf. wenn er jez wini wer de wördi mer dorredreihe

1 .. 1325 .. 2647 2648 2649 2650 2651 .. 3204 .. 3757
vorallem   schnell   natürlich   wirklich   irgendwie   Hochzit   richtig   bearbeitet   langsam   schaffe   himbeer   natürli   eigentli   Problem   Kollegin   gspannt   eigentlich   Zeremonie   einfach   Zuletzt