| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1325 .. 2648 2649 2650 2651 2652 .. 3205 .. 3757
08.08.13 14:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

stimmt, mine nimmts total locker. guet er hät ehrlich gseit au nöd so viel organisiert wie ich, da chaner scho locker sii :-)

08.08.13 14:07
elea 

himbeer da stemmt genau! wenn öpis schief goht de wörde mer brütli eus denke mer hend e seich organisiert/gmacht. ond d manne chöne denn denke "was het SI jez weder för en chabis gmacht?"
mer träged s Risiko

08.08.13 14:23
himbeer 

haha ja das stimmt. defür bezieh ich denn aber au s lob uf mich

09.08.13 07:27
Eve777 

Guete Morge zäme

Ich hoffe dir sind hüt alli fit? Bää das Wätter, do wäri am liebste grad im Bett bliebe legge hüt am Morge. Aber bald Week-eeeend .

Gester esch mir de best passiert: Ha doch do no verzellt gha dass ich mit mim Zivilstandesamtchleid total unzfriede bi wonis nomol agleid ha will ich plötzlich s Gfühl gha ha ich gseh so schwanger us. Denn beni gester zobe mit mim GG i de Stadt gsi und mega spontan schnäll i Feldpausch, ha zwar dänkt det findi eh nüt will sie mir im Früehlig mol gseit händ sie hege i de Regel ned viel wissi Chleider. Ich laufe zu de Obechleider, gseh es wisses langs und ha dänkt jo chum, weni scho do bi schlüfi schnäll dri. Wow es esch mir sooo wohl gsi drin und mi GG esch fast hinde usekippt, er het gseit das sigi für ehn ächt es Wow-Chleid. Und s Beste, es esch abegschriebe gsi vo irgendwie 250 uf nur no 89, hani grad zuegschlage . Jetzt fühli mi super, ich glaube mit dem Chleid wirds mir mega wohl sii .

Weiss jetzt nur ned wasi mit mim andere söll mache, versueches glaub wiiterzverchaufe, ev. gfallts jo öper anderem. Und de geilst esch, denn hani gester am Nomittag in Kleider-Panik no uf Ricardo für nes churzes mitbote wo d Auktion am Sunntig fertig hesch, hahaaaaaa ich gsehs scho cho am Schluss hani denn 3 Brutchleider deheime hänke *g* .

Zuletzt bearbeitet am 09.08.13 07:32

09.08.13 07:32
Lus

nicht registriert

Guete morge zäme

wow eve, super hesch so spontan es schöns chleid gfunde, isch ja wahnsinn
und he, so chleider hamer ja immer öppe bruche (si de aui wiss?) de hesch ab itze emu immer e schöni uswahl....

09.08.13 07:35
dandi78 

guete morge zäme

hey so cool, eve! das esch jo es riese schnäppli, do hätti aso au grad zuegschlage. freut mi für de.

mir si geschter super vorwärts cho. mi gg het der azug fürs zivile chönne hole, eg ha der wii für mi onkel kauft wo a eusem hochzitstag 75. wird, ha cd bim standesamt verbi brocht wo s'lied druffe esch für d'trauig und mir hei güebt tanze. juhuuu, es esch gar kes disaster worde! mir heis gar nid so schlächt chönne für dass mir nie me güebt hei sit em tanzkurs. be sooo froh! und mir hei eus jetz fürs lied vom elton john "can you feel the love tonight" entschiede.

wie laufts be euch so??

09.08.13 07:38
Eve777 

Danke Dandi und Lus .

Haha doch Lus es sind alles wissi glaube ned dass ich die sust gross chönt alegge *g*. Das vo Ricardo esch das do: https://www.ricardo.ch/kaufen/kleidung-u.../v/an716816992/

Guet chönt mim GG jo vorschloh dass mir de Hochzyytstag jedes Johr so fiire dass zumindest ich denn es wisses Chleid alegge und mir jedes Johr es anders döf ussueche, denn wäre die erste Johr scho mol abdeckt .

Und das woni kauft ha het mi GG Föteli mit em Natel gmacht gha, esch halt ned soo d Brüller-Qualität aber dänke me gsehts scho.

Zuletzt bearbeitet am 09.08.13 07:40

Datei-Anhänge
Kleid Seite.jpg Kleid Seite.jpg (38x)

Mime-Type: image/jpeg, 30 kB

Kleid vorne 2.jpg Kleid vorne 2.jpg (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 24 kB

09.08.13 07:38
dandi78 

hey lus, schöns neus föteli

09.08.13 07:40
elea 

hey eve das esch jo en SUPER nachrecht!!!! die cheibe panik macht eim mengishc mega produktiv!!!
du, i ha 2 brutchleider dehai, aso wenn du schlossentli 3 chleider förs zivile hesch denn besch emmernonid de gröscht Psycho
nei freut mi reesig för de dass jez öpis hesch wod di wohl füehlsch! ond vorallem dasses so super abegschrebe gsi esch! das het eifach so müesse si glaub mers!!!
ouuuuu eve es esch wooooooooooonderschön!!!! gsehsch us wine griechischi göttin!!!!!!!!!

wow dandi, du hesch jo e mega produktive tag gha gester!! so lässig!!! de füehlsch di nachetene Emmer mega guett gell wenn so vell hesch chöne mache!!! ;)

Zuletzt bearbeitet am 09.08.13 07:41

09.08.13 07:43
dandi78 

@eve

ohhhh sones schöns chleid! wow, aso das esch würklech e tolle chauf gse. stoht dir sehr guet.
au das vo ricardo esch es tolls chleid!

@elea

jo säg nüt, mir gohts prima. füehle mi grad chli liechter...
und das beni sogar würklech. ha jo leider chli zuegnoh und ha dorum angscht gha, dass mer s'chleid nümme goht. jetz hani immerhin sit am mäntig scho es kilo weniger. juhuuuu!
mim brutchleid stoht jetz nüt me im wäg

1 .. 1325 .. 2648 2649 2650 2651 2652 .. 3205 .. 3757
himbeer   langsam   richtig   gspannt   natürli   schaffe   eigentlich   eigentli   Hochzit   bearbeitet   wirklich   Kollegin   natürlich   irgendwie   vorallem   Problem   Zeremonie   schnell   einfach   Zuletzt