| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1326 .. 2650 2651 2652 2653 2654 .. 3206 .. 3757
09.08.13 08:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja genau. guet ich denk die hätter scho länger. aber wenn min fründ oder was au immer mich bi anderne würd als gschleipf bezeichne, hetti au chli es problem demit... haha.

ja guet demfall sind mer 93 lüt falls sich jetz würkli all no ameldet wo mer iglade händ.

09.08.13 08:52
dandi78 

Re: Bräute 2013

wow himbeer, dir sit jo mega vöu lüt. so cool, e mega party!

09.08.13 08:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja, e party sölls ebe au werde, drum isch d gästeliste eher gross. aber mir mached ja keis dinner im klassische sinn sondern eher sone stehparty, drum gaht das scho. e klassischi hochzit mit 5-gänger hetted mer wohl eher mit so 50-60 lüt gmacht.

09.08.13 09:00
elea 

Re: Bräute 2013

apropo ärger met de gäst....
mer hend jo en ganz e chlini hochzit. inkl eus semmer 18lüt. mer hend nome d eltere,gschwöschterti ond eusi aller aller engste und langjährige frönde iglade. ond hendedorre hemmer jez scho erfahre dass sech e tante vo mim frönd mega usgschlosse füehl well mer si ned igalde hend... wohlgemerkt, mer hend nie öpis met ere ztue, ond gsend si velecht all 3 johr emol bimene Familie fest. hets i denn s gfüehl si ghört zo eusne engste 16lüt?
genau glich en koleg vo mim frönd. er esch halt e koleg aber er kennt ehn nonid lang ond er gseht ne halt au nor ab und zue. wo mer ehm vode hz verzellt hend hetts gwerkt as interessiert ehn das gar ned. ond ebe mer zelle ned absolut ned zo eusem enge chreis. jez hemmer vo eim erfare dass er öberall hende dore goht go froge wenn er echt sini iladig bechiem ond do cha doch öpis ne stemme ond min GG wörd sine froge emmer uswicheetc.... aber eus diret hetter noniiiieeeee of hz agsproche!
die lüt spenne doch mengisch eifach oder ned?
aber stresse dud mi das ned, mer stönd zo eusere entscheidig ond jede wo wet cha eus druf aspreche ond mer erkläre ehm das. aber Emmer das hindedorre gschnorr,gjommer ond gläschert...

09.08.13 09:05
dandi78 

Re: Bräute 2013

oh jo, elea, vo däm chani au es liedli singe.

eusers fescht zobe mache mir ohni chind. es wäre öppe 20 chind gsi vo allne gäst und das esch eus eifach zvöu gse. auso hei mer uf der iladig gschribe, dass chind a der trauig und am apero härzlich iglade si, und dass mir der obe aber lieber unter erwachsene möchtet fiire.

jetz hei mir erfahre, dass sich eis päärli schinbar mega ufgregt het. das chöig me doch nid mache, und sie göi niene häre ohni ihri chind. bla bla bla. schlussendlich chöme si jetz glich und hei e babysitter organisiert. so sache chani ame nid verstoh. alli andere mit chind hei gseit, si fände das super. so heige si au wieder mou e obe ohni chind und es sig ihne sowieso vöu wöhler so, wöu si nid ständig müesse uf d'chind ufpasse.

me chas haut nie aune rächt mache!

09.08.13 09:08
chickpea 

Re: Bräute 2013

Ohje Elea, das isch müesam mit dem hindedure schwätze. Aber guet losch di nid drfo lo verunsichere.

Bi uns isch es jo so schnell gange und für die meischte en Überraschig gsi, dass es gar kei gschwätz geh het. Im Nochhinein händ sich den alli gfreut.

Ich würd gärn nomal es Gartefescht mache wo me halt anderi Lüt au no cha ilade und s guet hat mitene.

09.08.13 09:08
sonne13 

Re: Bräute 2013

ou elea, das esch jo doof! ech wett jo au ned wösse was hender eusem rögge tuschlet werd, es send au scho einigi iigschnappt gsii wöus ned iiglade sind...

himpi (hihi...), ergendwie tueds grad guet z läse dass sich ander au met so sache umeschlöhnd. ech ha minere kollegin geschter no gantwortet. ich ha ehre gschribe dass sie ihn darf mitnäh, dass mir eifach bis am wocheänd definitiv wend wüsse ob er chunnt. mir hend alles fertig, jetzt muessi wieder aafoh material zämesueche für sis namensaasteckerli, überall mälde dass mer öppert meh sind usw, irgendwie schiissts mi aa... mich stört eifach, dass sie die iiladig 365täg vor eusem hochziit öbercho hed, sie ihre fründ aber nie nur mit eme wort erwähnt oder zeigt hed, und jetzt 5 woche vorem fäscht chunnt und ihn wott mitbringe. sie hätt eus de doch scho lang chönne vorstelle, denn hätted mer ihn sicher au iiglade...

mir hend ihre denn gseid dass mir ihn eifach vor em hochziit no wend churz könne lehre. mir hend bewusst so es chliises fäscht mit nur de ängschte, ich wott kei komplett frömde a eusem tag... ech be jetzt gspannt was sie meint...

09.08.13 09:12
Eve777 

Re: Bräute 2013

Ou Elea hei nei gohts no, das wörd mi au ufrege so öpis ! Weisch mich dunkts das sind eifach amigs Lüüt wo so ganz igschränkt dänke, me hürotet so und so, me ladet die und die ii, die chöne sich glaub gar ned vorstelle dass es au andersch goht.

Vorallem frogi mi denn au immer öb sie denn s Gfühl hätte ehne wärs wohl amene Fest wo me sie eigentli gar ned wet debii ha? Ich ha jo au so e spezielle Gast woni nach div. Gestürme mit Eltere und Verwandte denn glich iglade ha "us Astand", ha aber gseit damit hat sichs für mich, esch er halt debii aber bedüte tuets mir gar nüt. Tönt hert aber s esch eso. Do mir jo öpe 60 Lüüt sind fallts mir denn au ned so uf, aber grad bi sonere ganz intime Hochzyyt wie bi euch hättis au ned gmacht.

@dandi: wäge de Chinder, mir händ gseit gha jede wo möcht cha d Kids mitnä, esch jedem sälber überloh sie müend eifach sälber uf ehri Sprössling luege. Jetzt het mi letschthin au öper akickt öb mir denn e Nanny am Fest händ, ich so ähh neiii du sorry aber das esch ned euses Problem.

09.08.13 09:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha de himpi bringi sicher nüm weg :-)

ja mir händ zwar e grossi gsellschaft, aber eus isches au wichtig gsi dasses lüt sind wo mer känned. nur will mer viel iladed heissts ja nöd, das jede no en kumpel cha mitneh.

09.08.13 09:20
sonne13 

Re: Bräute 2013

das findi ebe au! ich glaub die lüüt überlegged gar ned was das bedüütet! ich ha mängisch s gfühl gwüssi meined das isch so chli wie en geburi-party, do cha chli jede cho. für mich isch das öppis komplett anders... und dass eim jede wo meh chunnt es par hundert stutz choschtet überleid glaub au keine

 1 .. 1326 .. 2650 2651 2652 2653 2654 .. 3206 .. 3757
Hochzit   irgendwie   natürlich   schaffe   Zuletzt   bearbeitet   wirklich   richtig   eigentli   einfach   Problem   natürli   Kollegin   eigentlich   schnell   langsam   vorallem   gspannt   himbeer   Zeremonie