Bräute 2013 |
|
1 .. 1326 .. 2650 2651 2652 2653 2654 .. 3206 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
09.08.13 09:08
chickpea
|
Re: Bräute 2013
Ohje Elea, das isch müesam mit dem hindedure schwätze. Aber guet losch di nid drfo lo verunsichere.
Bi uns isch es jo so schnell gange und für die meischte en Überraschig gsi, dass es gar kei gschwätz geh het. Im Nochhinein händ sich den alli gfreut.
Ich würd gärn nomal es Gartefescht mache wo me halt anderi Lüt au no cha ilade und s guet hat mitene.
|
|
|
09.08.13 09:08
sonne13
|
ou elea, das esch jo doof! ech wett jo au ned wösse was hender eusem rögge tuschlet werd, es send au scho einigi iigschnappt gsii wöus ned iiglade sind...
himpi (hihi...), ergendwie tueds grad guet z läse dass sich ander au met so sache umeschlöhnd. ech ha minere kollegin geschter no gantwortet. ich ha ehre gschribe dass sie ihn darf mitnäh, dass mir eifach bis am wocheänd definitiv wend wüsse ob er chunnt. mir hend alles fertig, jetzt muessi wieder aafoh material zämesueche für sis namensaasteckerli, überall mälde dass mer öppert meh sind usw, irgendwie schiissts mi aa... mich stört eifach, dass sie die iiladig 365täg vor eusem hochziit öbercho hed, sie ihre fründ aber nie nur mit eme wort erwähnt oder zeigt hed, und jetzt 5 woche vorem fäscht chunnt und ihn wott mitbringe. sie hätt eus de doch scho lang chönne vorstelle, denn hätted mer ihn sicher au iiglade...
mir hend ihre denn gseid dass mir ihn eifach vor em hochziit no wend churz könne lehre. mir hend bewusst so es chliises fäscht mit nur de ängschte, ich wott kei komplett frömde a eusem tag... ech be jetzt gspannt was sie meint...
|
|
|
09.08.13 09:12
Eve777
|
Ou Elea hei nei gohts no, das wörd mi au ufrege so öpis ! Weisch mich dunkts das sind eifach amigs Lüüt wo so ganz igschränkt dänke, me hürotet so und so, me ladet die und die ii, die chöne sich glaub gar ned vorstelle dass es au andersch goht.
Vorallem frogi mi denn au immer öb sie denn s Gfühl hätte ehne wärs wohl amene Fest wo me sie eigentli gar ned wet debii ha? Ich ha jo au so e spezielle Gast woni nach div. Gestürme mit Eltere und Verwandte denn glich iglade ha "us Astand", ha aber gseit damit hat sichs für mich, esch er halt debii aber bedüte tuets mir gar nüt. Tönt hert aber s esch eso. Do mir jo öpe 60 Lüüt sind fallts mir denn au ned so uf, aber grad bi sonere ganz intime Hochzyyt wie bi euch hättis au ned gmacht.
@dandi: wäge de Chinder, mir händ gseit gha jede wo möcht cha d Kids mitnä, esch jedem sälber überloh sie müend eifach sälber uf ehri Sprössling luege. Jetzt het mi letschthin au öper akickt öb mir denn e Nanny am Fest händ, ich so ähh neiii du sorry aber das esch ned euses Problem.
|
|
|
|
|
|
1 .. 1326 .. 2650 2651 2652 2653 2654 .. 3206 .. 3757
|