| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1327 .. 2651 2652 2653 2654 2655 .. 3206 .. 3757
09.08.13 09:21
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge mädels

ja, ich glaub jede hät so chli sini 'problemlis' ich han mi leider au immer wieder
müese ufrege, vorallem hani viel s gfühl gha dass die andere meinet sie chönd
für eus entscheide, wie mer was muess mache und was sich ghört etc., aber
mittlerwilä gaht mer das am ... verbi

betreffend chind, mir händ extra e professionelli chinderbetreuuig organisiert,
t chind werdet au im nebetruum si, so chönd die erwachsene dä abig und s esse
gnüsse, miteme guete gfühl aber, da ihri chind betreut werdet ... für eus isch jetzt
das di bescht lösig gsi! aber ebe, wenn öpert kei chind am fescht wet, dänn muess
mer das akzeptiere und wenns eim nöd passt, eifach nöd cho ... so eifach isch das!
gläschteret wird eh immer und sicherlich au a däm tag selber oder danach, am
beschte eifach nöd z herze näh ... so guet wies halt gaht! aber scho mega mühesam
amig !

hüt sinds no genau 2 wuche bis zum zivile, uiuiui :)))))) luus hehe ... bisch scho uf-
gregt? linksabbiegen? (ihr hüratet ja au am 23.08., gäll?)

09.08.13 09:24
elea 

Re: Bräute 2013

sonne, jo mer hend au ke frömdi ade hz welle. drom hemmer au mi best koleg ned igalde. er het e fröndin woni ned so mag und mi frönd ned emol kennt. elei chasch jo öper schlecht ilade und so hemmer knallhert gseit, guet chont er halt au ned. i weis mer send do sehr extrem

da met dechind esch au sone sach. 2 bi eus hend chlini Babys. di eint het mi gfrogt wie mer das wend ha. de hani ere gsiet si döf das entscheide, i wells eifach gnue vorher wösse, ond das het super klappet. di ander weiss bes jez nonid ob si de goof wet metneh oder ned... das nervt mi bezeli... die sel sech mol entscheide,. wenns desi cha wiso denn si ned... :/

09.08.13 09:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ gseit kei chind, aber bi eus händ au nonig viel lüt kids. die meiste sind unter 2 jahr alt, also die chönnt mer nöd mal umerenne lah. denn find ich isches besser, wenns die grad dihei lönd. mal en abig als paar muess doch au sii und schliesslich hät jede gnueg zit zum das organisiere. die meiste kollege vo eus freued sich mega uf en abig ohni ihri kids. vilicht chunnt ekollegin mit ihrem baby eifach ad zeremonie, das isch erst 2 mönet alt und da verstahni, das mer das vilciht nonig guet cha oder wott elei lah.

09.08.13 09:36
elea 

Re: Bräute 2013

muss sege, dasch so bez mini gröschti sorg, das ade trauig d Babys afönd schreie. alli seget mer Emmer, jo d müetere gönd de secher use metem Baby. aber 1. semmer jo scho dosse ond 2. hanis au scho paar mol erlebt dass d müetere eb ned use send well si d hochzit ned hend welle verpasse.... fendi bez egoistisch weni ganz ehrlech be....
hoffe die Babys schlofet denn :)

09.08.13 09:43
dandi78 

Re: Bräute 2013

ou jo elea, das verstohni dass der um das sorge machsch. vor allem, wöu d'mamis jo nid use chöi, wöu dir scho vorusse sit aber e dänke, das wird sicher go. vermuetlich luege d'mamis de au, dass s'baby wenn möglich schloft und de sötts jo kes problem si.

mir hei zum glück nümme so chlini chind be eus. s'chlinschte esch vo minere schwöschter und das esch jetz au scho 8 mönet alt.

09.08.13 09:45
elea 

Re: Bräute 2013

so muss chorz bez dampf abloh.....
set mer verlobt send chöme vo allne site Emmer so loschtig gmeinti (aber eigentli total doofi) spröch vo wege "uh Sender euch secher?" oder zo mim frönd "öberleggs der guet"... ond i ha das Emmer met emne nette lächle Abdo... obwohl is total unpassend fende. jede meint sini spröch sige mega loschtig aber wend zom 10te mol ghörsch "musch luege nach de hochzit wird dini frau de zonere hex" de eschs eifach ergend einisch nöm loschtig...
ond jez höt nervt mi ein koleg grad gwaltig. er esch wörkli set 10johr en super koleg vo eus beidne, ond er esch no imene alter (24i) woner vo hürote etc no nüt wet wösse... ond er seit das au Emmer das fendet er domm etc. bes jez hani no chöne dröber grinse aber höt chont es whatsapp (mer hend sone kolege Chat zeme woner dri schrib, jo mi frönd wird de au no gnue früeh merke das hürote en schissdreck esch! ond de wird ehr der nor müsse Geld abdröck wenn ehr euch lönd lo scheide...blablabla"
i weiss dass ers nor as wetz meint ond er halt eifach nonid i dem hüroti alter esch. aber sorry, er esch gast uf eusere hochzit wo imene monet esch und seit so züg? wi gseit au wenners ned bös oder ernst meint verletzt mi so öpis mega!!!!!!

kennet ehr so spröch au?

09.08.13 09:50
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oh ja elea, die sprüch kenni zu guet ... anstatt 'gratuliere' chund amig
'mis beileid' bi mim gg isch aber fascht schlimmer ... was
er scho alles z ghöre becho hät find das au uh blöd und er genau
so, aber was wotsch mache, die lüüt sind eifach dumm oder dänket sich
nüd däbi ... kei ahnig! uh schad ...

09.08.13 09:51
dandi78 

Re: Bräute 2013

oh je, elea das esch jo mega dernäbe. sone spruch loht me jetz eifach nid lo gheie, das esch me aus gemein! eg würd ihm mou ganz klar säge, dass är söu mit dene sprüch ufhöre wöu di das verletzt.

be eus gets zum teil scho au so sprüch, aber nie so heftig wie jetz dä vom dim kolleg. aso dä fendi scho heftig!

09.08.13 09:52
elea 

Re: Bräute 2013

genau lilly! de erwartisch dass sech d lüt met der freue und de chöme nome dommi spröch!! am leibste wördi de amigs konter ge und sege "nor well du di falsch ghürotet heshc und nöm usechonsch heisst das ned dass eus das au passiert!

jo ebe ond i froge mi Emmer, wiso werde nor d manne azöndet? as wers för eus de Jackpot ond förd Männer d höll! do muessi de Emmer sege "öhm ER het MECH gfrogt! ond ned omgekehrt! esch aso sini Idee gsi! :P

nei d lüt meine echt sis ige loschtig debi eschs eifach nor onpassend.... ond si studiere ned dass me de spruch velecht scho 7mol ghört het...

09.08.13 10:05
Lou259 

Re: Bräute 2013

Mich macht de spruch bzgl. Er het d höll, sie dr jackpot... Ich finds schlimmer, wenn me immer drvo usgoht, dass sie schwanger sie muess, damit me hürotet... Irgendwie glaubt niemert, dass me au us liebi hürote chan...

 1 .. 1327 .. 2651 2652 2653 2654 2655 .. 3206 .. 3757
vorallem   natürlich   wirklich   Hochzit   richtig   eigentli   irgendwie   natürli   gspannt   Zuletzt   eigentlich   schnell   himbeer   Zeremonie   bearbeitet   langsam   Kollegin   einfach   Problem   schaffe