| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1328 .. 2653 2654 2655 2656 2657 .. 3207 .. 3757
09.08.13 10:35
dandi78 

Re: Bräute 2013

ähm... au weni mi jetz do velich chli unbeliebt mache... aber meinet dir nid, dass der jetz grad chli übertriebet? die meischte lüt meines doch eigentlich nur guet mit eim und si sech eifach nid bewusst, dass so sprüch evtl. nid guet achöme. eg be überzügt, dass sich die meischte für euch freue und das nid bös meine!

eigentlich chöi eim so sprüch doch am a... verbi go. hauptsach für euch stimmts und dir sit glücklich so. oft eschs velich sogar der blutti niid vo de ander lüt.

nämet euch das nid so zu härze und konzentrieret euch meh uf euch und uf d'vorbereitige und d'vorfreud! das esch doch vöu gschider als sich ab anderne ufzrege.

09.08.13 10:39
elea 

Re: Bräute 2013

Lou259:
mir hütiga generation kasch nüm reda!

haha genau

jo eve da chani mer mega guet vorstelle dass wege dinere schwö de erst recht so sprüch etc chöme. meine da chasch jo du nix deför, ond euchi bezihig chasch met kene andere vergliche!!! ebe gell ond wenn de so spröch vo verhürotet paar chömet, de denksch doch grad, anschinend beshc du onglöcklich i dinere ehe, aso öberträg das ned of eus!!!

jo dandi do heshc du recht d lüt meines ned bös und dass weiss ich au. aber wenn du eifach vo x verschednige lüt Emmer ond Emmer weder de glich on-wetzig scheiss ghörsch de chach eregdn einisch nöm us Höflichkeit grense sonder e verletzt di nomeno!

09.08.13 10:42
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich find du häsch scho recht dandi, ich ha zum glück au nöd viel söttigs ghört, aber es isch scho lustig was lüt zum teil so gedankelos säged ohni dass sie sich überlegged, was sie demit uslösed bim andere (nöd mal nur uf hochzite bezoge)

ich ha mal es kollegepaar gfrögt, öb sie eigentlich kei chind wänd (das isch aber gsi, nachdem sie mich gfrögt händ, wenn ich endlich hürate). die händ denn gseit, "ja mir üebed scho sit 5 jahr, aber es klappt eifach nöd". das hät mi recht gschockt und ich verkneif mer jetz so sprüch immer. ich has det au nöd bös gmeint gha aber wenn mer de hintergrund nöd kännt, sött mer amig eifach mal e sekunde s hirni istelle bevor mer öpis seit. ich nimm mer das ja au z herze :-)

ich verstah au dasses eim afangt nerve wenn mer dauernd söttigs ghört und de elea ihre kolleg isch mit dem whatsapp scho chli z wiit gange findi.

09.08.13 10:43
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo voll Elea das dänki denn ebe amigs au, glaube au sehr viel Paar wo lang zäme sind / ghürote sind sind allwäg wörkli nüm so happy, fallt mir scho rächt uf und mir wärdet alles versueche damits bi eus ned eso wird. Aber das nimmt sich allwäg jede mol vor und velecht sind die Lüüt wo so Züüg säge eifach desillusioniert und gfrustet dass es bi ehne ned klappt het und dänke jetzt s mues bi jedem eso usecho.

Hesch scho rächt Dandi, me söts ned zu schwer nä und chöne drüber stoh, s geht bi mir au Täg wos mi ächt ned stresst und ich e dumme Spruch uf de Lippe ha zum umegä. Aber wenn me velecht sust grad chli agspannt esch oder so denn brucht me so Sache amigs eifach ned.

Zuletzt bearbeitet am 09.08.13 11:01

09.08.13 10:48
dandi78 

Re: Bräute 2013

das fendi au, himbeer, dass der elea ihre kolleg mitem whatsapp z'wit gange esch. sone spruch esch würklech absolut nid abrocht!

velich lits be eus dra, dass die meischte vo eusne gäscht scho verhürotet si und dur das velich nid so vöu so sprüch chöme. und wenn öpper e spruch macht, fendis eigentlich ame no witzig.

aber cha mer scho vorstöue, dass es eim mit der zit närvt wenn ständig nur dummi sprüch chöme.

09.08.13 10:48
snet 
Re: Bräute 2013

Dandi, du siehst das schon richtig. Solche Bemerkungen sind schon verletztend, aber sie sind eigentlich niemals boshaft. Die Leute überlegen einfach nicht richtig und wollen witzig sein (es gehört sich ja solche Sprüche abzulassen). Von dem her sollten wir Bräute da eigentlich drüber stehen.

Also bei uns wars eher andersrum, es sind viele Sprüche gefallen, weshalb mein Mann nicht schon früher den Sack zugemacht hat Dabei sind wir ja erst seit etwas mehr als 3 Jahren zusammen.

Bei uns kommen z.Bsp keine Sprüche mehr wegen Kindern, weil wir mitlerweile unserem Kollegenkreis von den Fehlgeburten erzählt haben und so nehmen sie Rücksicht. Ich wäre aber böse, falls jemand der davon weiss, einfach so unbedachte Äusserungen macht.

09.08.13 10:49
elea 

Re: Bräute 2013

eve, da stemmt wege de alte paar. aber de denki doch selets eus doch gschiiter tiips ge dasse s bi eus ned au so lauft wie bi ehne. ansatt sege hürote esch schissdreck chönets jo sege "lueget ehmmer guet zonenad das esch wechtig!" weisch wini meine?

muss sege mengisch chani super locker met so spröch umgo ond kontere aber mengisch het me halt täg wome soscht shco ned en reese glöcks-kanone esch ond de vertreit me so gemeini spröch 8wie jez die vo mim koleg) jez halt ebe ned so guet....
bi de kolege wo so dommi spröch (die regel d single Männer) machet denki mengisch si wördet halt au gern aber chönet das natürli ned zeige wells jo ned cool wer

aber de geht's weder anderi wo negativi erfahrige gmahct hend ond das noll of eus öberträget. mis mami het jo en gaz en hässlichi scheidig gha und si et zo eus gseit, för sech glaubi si nöm ad ehe aber si weiss das mer das schaffe werdet zeme glöcklich zsi! so züg esch de amigs en mega schöne ufsteller

09.08.13 10:51
dandi78 

Re: Bräute 2013

jö elea, das esch aber härzig vo dim mami

09.08.13 10:56
Lou259 

Re: Bräute 2013

Aber es git au schöni amerkige: mis mami het die letschtin gsait, sie freui sich scho uf üseri silberhochziit! Will sie heig a guets gfühl bi üs... Das het mi u gfreut! Und a min schwiger het gsait: willkomme ir familie, es freut mi so für eu, min brüeder het e super frau verwütscht... Das het mi u gfreut

09.08.13 10:58
elea 

Re: Bräute 2013

oh lou so züg esch de weder mega schön!

 1 .. 1328 .. 2653 2654 2655 2656 2657 .. 3207 .. 3757
eigentli   eigentlich   natürlich   Zuletzt   schaffe   Zeremonie   natürli   Problem   Hochzit   bearbeitet   wirklich   vorallem   langsam   Kollegin   irgendwie   gspannt   richtig   himbeer   einfach   schnell