| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1328 .. 2654 2655 2656 2657 2658 .. 3208 .. 3757
09.08.13 11:05
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo ebe dänke s esch wichtig bi all dene doofe Sprüch wo chöme das me sich au die positive Reaktione immer wieder in Erinnerig rüeft . Bi eus sind au gaaanz viel mega liebi Kommentär cho und s freue sich beidi Eltere etc. total, aso vo dem här dänki amigs anderi wo so doofi Sprüch müend risse kenne eus gar ned richtig .

Zuletzt bearbeitet am 09.08.13 11:06

09.08.13 11:07
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hei Elea wie gohts eigentli de Grossmueter vo dim GG ?

09.08.13 11:09
valey 

Re: Bräute 2013

hallo zeme :)

klick mich do au no kurz dri :))

ohh jee die sprüch
elea aso das wo de gschribe hed halloo?? das fendi scho chli fräch...
fend au das die lüt das eig. gar ned checked wens so sache ablönd..
die meineds sicher ned bös...
und velecht bim einte od ander freued sie sich scho aber send scho bez niedisch wel sie au gern möchtet...

aber im allgemeine fendi d lüt überlegged gar ned
eifach ignoriere... und wenn öpper übertribt eifach stinkfräch zrugggeh...

elea würd ehm zruggschribe und sege dasses voll denäbe isch vo ehm..


zum glück hed bi eus niemert so sprüch lo gheie...
es werd vel hindedure gredt über eusi hz, aber mer isch das so egal.. ich be glücklich med mim schatz und loh mer das glück ned vermiese vo so dumme schnorrer... hihi


jetz freumi riesig das die 2 woche schnell düregönd und endlich de grossi tag chuuuuntt :))))


a allne brütlis wo das weekend hürotet: gnüssed de tag!!!


:D

09.08.13 11:14
elea 

Re: Bräute 2013

jö eve, mega lieb dass no a das denksch und frogsch.
jä es esch es ufe und es abe. si pompe si jez halt eifach met Schmerzmittel voll und de esch si halt amigs nöm so ganz do metem chopf. aber si wet ondsverrecke so lang dehai blibe wis nor goht. jez wechsle sech es paar vode Familie ond d spitex ame ab zom Idee nacht bi eer si. si het eus mol gseit si wird am fescht definitiv ned chöne ebi si es sig ere zvell. aber am zivile chiem si. aber das wird si au ned chöne, si cha jo chum me elei ufstoh. mer hoffe jez eifach, so hert wis tönd, dass si no lebt bes nach eusem hochzit dass mer ere emmerhe no chön föteli zeige ond so. da wer schön.....

Zuletzt bearbeitet am 09.08.13 11:14

09.08.13 11:14
dandi78 

Re: Bräute 2013

hey valey, schön besch au churz do.

bi dir gohts au nume no zwöi wuche... läck, die zit lauft!
besch parat?

09.08.13 11:26
valey 

Re: Bräute 2013

ohh jee elea weg em grosi.. jaa hoffe au dass si no fötelis cha aluege


dandi... jaa säg nüt die zit rast.. aber chönt schneller ome go hihi
chas würkli chum erwarte.. die 2 woche chömed mer vor wie en ewigkeit hihi
ha eigendli meh od weniger alles.. fehled nur no 2-3 sache :)
bi der?

09.08.13 11:26
Eve777 

Re: Bräute 2013

Oje hei die Armi . Chas voll verstoh dass sie möglichst lang wet chöne deheime bliebe im Spital esch allwäg niemert gärn, aber esch sicher au rächt belastend au für alli jetzt i de Familie . S esch mir irgendwie öppedie dure Chopf gange drum hani mol welle nofroge, drücke uf jede Fall ehre und euch ganz fest d Dume dass sie no so lang dörf läbe, das wär doch so schön wenn sie wenigstens d Föteli no chönt gseh vo euch .

09.08.13 11:33
himbeer 

Re: Bräute 2013

aaaaah bi mir gahts im büro drunter und drüber, de tag gaht eifach viel zu schnell ume!!

09.08.13 11:36
dandi78 

Re: Bräute 2013

@valey
be eus gsehts jetz au guet us. am weekend muesi no gastgschänkli fertig mache und wenn de ändlich d'nastüechli chöme, muesi de no freudeträne nastüechli mache. süsch gits nur no chlises zügs. eg freue mi au mega druf!

@elea
hoffentlich cha dis grosi no so lang läbe, dass si no cha föteli aluege. e glaube aber, dass alti mönsche sich säuber ussuechet, wenn sie wärde stärbe. aso weisch, eg meines so: wenn sie unbedingt möcht, dass si das no cha erläbe, de wird si das vermuetlich au so chönne stüüre. eg hoffe fescht für euch und wünsche dim grosi alles gueti und e würdevolli letschti zit mit ihrne liebschte!

09.08.13 11:42
LinksAbbiegen 

Re: Bräute 2013

Guete Morge ihr flissige Bienli, grad sooo vill zum läse ..
Hetti gern früehner einisch retour gschribe, aber nachde Spatschicht hani nüm möge

Lus
Lilly4
Ich bin dä um 15:00 dranne! Hey das isch scho soo gli.. jedesmal wenni nurscho uf min Arbeitsplan luege, nuuurno nägst Wuche schaffe unddä gilts scho Ernst
Und wegem Wetter.. ich wünsche mir so um die 25°C, Sünneli, und kei Räge .. aber wünsche darf mer sich ja immer was, wies dä chunt gsehmer dä.

Eve777
Wow, es hammer Chleidli wo du gfunde häsch! ..Ich han au schlussendlich 3 Chleider Heime.. glaube es gaht euis allne glich

elea
Phu, ha grad gester bim Schaffe mitere Fründin über so blödi Sprüch gredt. S git soo vill dämlichi & fast verletzendi Sprüch, womer doch garnöd wott ghöre.. Mir hät vorere Wuche sogar eini wo selber ghürate hät voreme Monet au so blöd gsiet "ooooohhhh ez isches dä verbii mitem schöne läbe hää?!" da hani echt nöd gwüsst was no druff säge und hami innerlich mega drüber ufgregt. Finde es ghört sich eifach überhaupt nöd sowas usezlah, egal wie "witzig" oder was au immer mer das meint.
Und was ds Geläschter betrifft, das gits immer. Es git Mänsche, dere iheres Ego isch höcher als alles andere.. so das sie nöd chönd eifach öppis stah lah. Mir händ letscht Wuche zwei (so wienich bis ez immer gmeint han besti, jahrelangi Fründe) vo mim Fründ gschriebe sie chämed sicher nöd an euises Hochzyg. Will min Schatz sich das Jahr eh nöd bi ihne gmolde hät, will sie mit so religiöse Sache nüt wennd ds due ha (mir händ aber nödmal e Kirchlichi Trauuig) und und und .. ach und will mich dä eint eh nie würklich möge hät (aber i 7 Jahr Beziehig häters nie chöne erwähne). Voll ds vill und ziemli Truurig für min Fründ, willer gmeint hät uf so langjährigi besti Fründe chönt mer sich am meiste verlah.. Ei riese schiss Storry so churz vorem Hochzyg, und sie händ d Iladige au scho vor 2Mt becho.
D Fründin vom einte hät aber no gseit sie sigged mega enttüscht & hässig das keine vo ihne en Trauzüge isch usw. Voll schräg, trurig, und uuunnötig !

 1 .. 1328 .. 2654 2655 2656 2657 2658 .. 3208 .. 3757
wirklich   Kollegin   schaffe   irgendwie   himbeer   langsam   eigentlich   schnell   natürlich   Zuletzt   Problem   bearbeitet   Zeremonie   natürli   vorallem   gspannt   Hochzit   eigentli   einfach   richtig