Bräute 2013 |
|
1 .. 1328 .. 2654 2655 2656 2657 2658 .. 3208 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
09.08.13 11:42
LinksAbbiegen
|
Re: Bräute 2013
Guete Morge ihr flissige Bienli, grad sooo vill zum läse .. Hetti gern früehner einisch retour gschribe, aber nachde Spatschicht hani nüm möge
Lus Lilly4 Ich bin dä um 15:00 dranne! Hey das isch scho soo gli.. jedesmal wenni nurscho uf min Arbeitsplan luege, nuuurno nägst Wuche schaffe unddä gilts scho Ernst Und wegem Wetter.. ich wünsche mir so um die 25°C, Sünneli, und kei Räge .. aber wünsche darf mer sich ja immer was, wies dä chunt gsehmer dä.
Eve777 Wow, es hammer Chleidli wo du gfunde häsch! ..Ich han au schlussendlich 3 Chleider Heime.. glaube es gaht euis allne glich
elea Phu, ha grad gester bim Schaffe mitere Fründin über so blödi Sprüch gredt. S git soo vill dämlichi & fast verletzendi Sprüch, womer doch garnöd wott ghöre.. Mir hät vorere Wuche sogar eini wo selber ghürate hät voreme Monet au so blöd gsiet "ooooohhhh ez isches dä verbii mitem schöne läbe hää?!" da hani echt nöd gwüsst was no druff säge und hami innerlich mega drüber ufgregt. Finde es ghört sich eifach überhaupt nöd sowas usezlah, egal wie "witzig" oder was au immer mer das meint. Und was ds Geläschter betrifft, das gits immer. Es git Mänsche, dere iheres Ego isch höcher als alles andere.. so das sie nöd chönd eifach öppis stah lah. Mir händ letscht Wuche zwei (so wienich bis ez immer gmeint han besti, jahrelangi Fründe) vo mim Fründ gschriebe sie chämed sicher nöd an euises Hochzyg. Will min Schatz sich das Jahr eh nöd bi ihne gmolde hät, will sie mit so religiöse Sache nüt wennd ds due ha (mir händ aber nödmal e Kirchlichi Trauuig) und und und .. ach und will mich dä eint eh nie würklich möge hät (aber i 7 Jahr Beziehig häters nie chöne erwähne). Voll ds vill und ziemli Truurig für min Fründ, willer gmeint hät uf so langjährigi besti Fründe chönt mer sich am meiste verlah.. Ei riese schiss Storry so churz vorem Hochzyg, und sie händ d Iladige au scho vor 2Mt becho. D Fründin vom einte hät aber no gseit sie sigged mega enttüscht & hässig das keine vo ihne en Trauzüge isch usw. Voll schräg, trurig, und uuunnötig !
|
|
|
|
1 .. 1328 .. 2654 2655 2656 2657 2658 .. 3208 .. 3757
|