| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1329 .. 2655 2656 2657 2658 2659 .. 3208 .. 3757
09.08.13 11:52
Lilly4 
Re: Bräute 2013

linksabbiegen:
dämfall werdemer um die glich ziit dra cho
hihi

elea, hoff au dass sie's no bis nachem hochziit schafft
dänn gseht sie wenigstens no eui wunderschöni fötelis ...

ha au no churz e frag:
gebet ihr eure visagistin nachem schminke am hochziitstag
es trinkgeld??? und wieviel (wenni fröge dörf)?

09.08.13 11:56
elea 

Re: Bräute 2013

jö merci Valey ond eve för die liebe wort!
ja dandi es esch för di ganz Familie belaschtend. ond absolut so lang si ned cha oder wet los lo wird si au ned sterbe. drom denke mer jez au wenn si wet kämpfe de wird sis no chöne met erlebe ond soshct luegt si eus den vo himmel us zue...
es brucht halt Emmer bez zit bes so züg cha sacke. am afang eschs Emmer sehr schlemmwenn me vo sonere chrakheit erfahrt und met de ziit leert mes zakzeptiere. ebe ond bi alte lüt met emne schöne alter eschs das (hert gseit) eifach zom akzeptiere as bi öper jöngerem.


linksabbiegen, fendi au no komisch dass so e spruch vo öperem chunt wo selber grad ghürote het!?!?!?! si müsst jo wösse wis esch i dinere Situation und was me do gern ghört ond was ned!! :/
wuah ond de met kolege esch au decki poscht hey!!! was het e zivili trauig met Religion ztue? ond plötzli mger di nöm? nei sorry wa sel da? tönt för me ehner ez nachem gegeteil, er schiint sech jo sehr dra zstöre das ehr 2 hürotet... hmmm iversocht????
ond das si entüscht sind das kene vo beide en TZ esch, was erwarte si denn bitte?das me 20TZ chan ha? ond nor wel me velecht leiber de brüeder oder de aller beshct frönd nemmt send igschnappt??? jo wörkli do spele d Egos aber mächtig dorre....... :/

09.08.13 11:57
LinksAbbiegen 

Re: Bräute 2013

Lilly:
hehe yes! und wo döffed ihr "ja" säge?

Visagistin
Bi mir machts e Fründin, wo vo afang ah gfraged hät ob sie mich darf schminke.
Ich han dänkt ihre 50.- ds geh.. will sie extra am Morge no zu mir chunt und für dä Abe luegt sie falls öppis nüme guet usgseht zum nachepudere oder soo.. Oder isch das ds wenig/vill?

09.08.13 11:59
elea 

Re: Bräute 2013

lilly i werde velecht es chlises Trinkgeld ge vo 10.- oder so. aber meh ned, si chont scho gnueg Geld öber fendi ;)

09.08.13 12:05
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mir hüratet (zivil) im schloss (standesamt) grifesee :)

ok alles klar ... ich zahl ebe für probemake-up + frisur
UND dänn am hochziitstag alles nomal chf 400.-, isch
scho au gnueg, aber sie machts wüki mega schön und
ha dänkt so 10% trinkgeld, also 40.- ... chund au extra
zu mine eltere hei, vo dä stadt, also au nomal ca. 25min.
fahrt! moll, glaubs das isch scho ok :)

09.08.13 12:10
LinksAbbiegen 

Re: Bräute 2013

elea
Jaaa genau das hani drum au dänkt.. voll zvill so blödi Sprüch. Ich freu mi drum genauso wie min Schatz uf "Ehefrau & Ehemaa" ds sii
Und weg dene 2 Freaks, min Schatz hät gseit die müese sich echt nüm melde. Die händ no vill vill meh gschribe, und das alles mir - mim Fründ händs das ja nöd chöne säge. Darum isch dänki die "Fründschaft" isch definitiv dure. Soöppis isch e riese Leistig hee..

09.08.13 12:20
valey 

Re: Bräute 2013

lilly
ich werde kei trinkgeld
ich mues ebe suscht scho 50 fr zahle extra wels zu mer heichömed
sie chömed s zweite
ha denkt am schluss ehne beidne no es päckli Merci Schöggeli geh :))
geld chömeds ja gnueg über findi

au so fotograf und dj gebi schöggeli.. send suscht scho tüür

09.08.13 12:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

schöggeli isch e gueti idee valey... ich bsorg glaub au im vorus no öpis chlises.

09.08.13 13:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

so wo sinder? husch husch zruggcho usem mittag!

09.08.13 13:28
dandi78 

Re: Bräute 2013

eg be au do :-)

 1 .. 1329 .. 2655 2656 2657 2658 2659 .. 3208 .. 3757
gspannt   Zuletzt   irgendwie   Zeremonie   himbeer   natürli   Kollegin   schaffe   wirklich   eigentlich   langsam   einfach   natürlich   schnell   bearbeitet   vorallem   Problem   eigentli   richtig   Hochzit