| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1330 .. 2658 2659 2660 2661 2662 .. 3210 .. 3757
09.08.13 14:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013


mir passiere äbe immer so sache.......
i hamer erscht vor churzem woni bi z bsuech gsi übers eigete jupe abebislet wüui no haubers druff ghocket bi... i has nid so gmerkt
u t-shirts oder bluse muesi sowieso au tag wächsle wüu immer irgendwohär e fläcke chunnt. i ha aso ou scho e nigu nagu nöii bluse wöue alegge u die het scho e fläcke gha vo mir - wohär ou immer
aber i dues ar fotografin wäge uf was si söu achte...... i lige sicher einisch irgenwo ime bitz ume u luege d blüemli vo gaaaaaanz nöch ah
u so wie i ha ghöre munkle wärde i u gg mit em schiff vom apero bis is aberestaurant transportiert... steuet nech vor, i mit em chleid, tollpatschig, wäuegang ufem see u I sött usstige...... i frage de im brutgschäft, öbsimer nid chönn e schwümmring unders chleid inäihe

09.08.13 14:48
elea 

Re: Bräute 2013

haha lus en schwimmring! weisch wid lüt luege wenn eifach so en wiisi-brut wine boie im see ufe und abe wippet i cha nöm!!

ond da wegem vor luuter flüger nüt me metbecho esch mer au scho passiert! send mol imene super edle resti gsi woni mi ewigs druf gfreut ha. ha so vell apero gha detdassi mi ned mol me mag as esse erennere... das esch denn doof gsi...

09.08.13 14:49
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ich stell mers ehrlich gseit eh so vor das ich de ganz tag immer so schön liecht bedusled bi und nur immer mit chline schlück de pegel muess halte

09.08.13 14:53
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihihi elea... weisch wie..... när verhanget sech no seegras u fische i mim brämefänger......
läk gäb das öppis

i ha ou scho mängisch eine z vieu gha (ha mau 2ne manne gseit, si söue de ufpasse und verhüete, i wöu nid gotti wärde ) janu, mues ou mau si
aber i gloube, i wirde ussert 1 glas bim apero nid näh. wes no warm isch und mer ev. nüt cha ässe wüu eim aui wei abknuuuutsche, stigts mir eh grad i chopf..... defür hätti äue weni chli beschwipst bi e sexy hüftschwung

@elea
hihi sooo z vieu chasch nid gha ha a däm ässe elea..... schüsch hättisch ja de uf z mau ds ässe nomau vor dir gha u hättisch de gwüsst wases gsi isch

09.08.13 15:21
sonne13 

Re: Bräute 2013

hei nei fraue, ihr sind eifach de brüller

ich lach mich chrumm, wenn mer sich alles wo ihr schriibed bildlech vorstellt - hammer

also wovor ech angscht ha:
1. dass ich mini ewige mageproblem ned im griff ha
2. dass es eusi gäscht langwiilig finded unds ne ned gfallt
3. dass ich mis chleid verlätsche (lus, ich bi sicher fascht gliich taläntiert mit pflüttere und söile bim ässe wie du )

09.08.13 15:27
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

http://www.youtube.com/watch?v=vxaEfdeWzRA

http://www.youtube.com/watch?v=z7VwHnu2Dt8

09.08.13 15:31
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sonne13

zu dim 2. punkt: weisch, aune chamers eh nid rächt mache u i säge mir eifach, wäms nid passt söu hei. houptsach dir zwöi heit dr perfekt tag!

zu dim 3. punkt: üsi trouzüge hei ei tag aso ärnschthaft drüber gha, öbsi mir nid no wei e latz ga choufe aber spetischens wenn i ds glas rotwi la la gheie isch dä ou für nüt

@me
i ha hinech no hurti mit mire trouzügin abgmacht. gö zäme i bobbi brown ga es perfekts makeup choufe wo genau passt. das vo ihre isch es müü z dunku. freue mi sehr druf

09.08.13 15:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

mini schlimmst angst isch eigentlich, dass ich total verwirrt gsi bi jetz während de planige und mini gäst sich de ganz abig fröged, was das eigentlich söll und was das eigentlich füre komischi party isch. dass si eusi selbergmachti zeremonie komisch findet - oder dass sie sie gar nöd komisch findet, haha

09.08.13 15:32
sonne13 

Re: Bräute 2013

hei nei lus, das isch jo de hammer!

mir hüroted i de nöchi vomene see - wirde mi hüete uf ergend en stäg z stoh oder so

09.08.13 15:36
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sonne13
ds beschte isch ja dr brütigam i trainerhose?!? und dr fotograf wo lieber witerknipset weder ds brütli us de fluete z rette

 1 .. 1330 .. 2658 2659 2660 2661 2662 .. 3210 .. 3757
richtig   eigentli   langsam   natürli   bearbeitet   gspannt   natürlich   Zeremonie   himbeer   eigentlich   Zuletzt   Hochzit   schnell   wirklich   irgendwie   schaffe   einfach   Problem   vorallem   Kollegin