| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1332 .. 2662 2663 2664 2665 2666 .. 3212 .. 3757
12.08.13 08:31
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@cora
i wünsche dir e wuuuuuuunderschöne tag hüt!!! gniesses

12.08.13 08:33
Lus

nicht registriert

i bi die ganz zyt d wätterprognose für am 23.8. am checke... s wird immer besser
mittlerwile simer bi leicht bewölkt, 26 grad und 15 % rägerisiko...
hoffe, es blibi so

12.08.13 08:34
valey 

ohh jee lus... jaa hoffe sie übernehmed de schad schlussendli isches ja ned euchi schuld...

die Kosmetikerin isch emfal würkli chli komisch... finde eifach wen me de bruef macht sett me sicher was guets bi jedem typ frau herebringe
und ned go säge: ja sie ned anderst herebrocht
guet hesch jetzt öpper anderst wo dich schminkt so wie du der wünschisch :)))

jaa ich be recht im Endspurt
bi mer isch einiges gloffe die täg
ha min sitzplan chönne fertig mache und in rahme inetue.. ha wedding cams parat gstellt und is chörbli verteilt... ha med de menükarte witergmacht, ha jetzt nur no 8 zum fertigstelle
de hemmer no s hömmli für min gg gfunde :)
und gester hani Termin gha med de Chile und nomol besprächig vom apero
hüt hemmer de Vorfilm Termin und morn no med em Pfarrer...

goht nümmm langgggg
bi der au ned lus :D

snet
ahh super dases dir gfalle hed im kloster.. isches jez def. das chasch im September go en Woche? :) freut mich...wird sicher sehr guet tue

Coraaaaaa
gnüssessssssssssssssssss hüt :) dänke a dichhhhh

12.08.13 08:37
Emma13 

Hallo mitenand...

ach Lus, bin ich froh gahts eu guet!!! Sicher schrecklich sone Erfahrig... :(

Cora, wünsch der en traumvolle Tag hüt :)

Mir fiiret hüt s 8-jährige und s erst Mal als verhüratets Päärli, min Schatz het mär hüt morge es Päckli ufs Bett gleit mitemene Pandora Herzahängerli... so herzig

12.08.13 09:13
sonne13 

hey cora, ganz e schöne tag! gniesseds!!!

jö lus, zum glück sind ihr wohlauf! so e seich! ich hoffe fescht dass euch dä schade zahlt wird!!! so e mischt! aber immerhin gohts euch guet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

läck valey, du bisch jo wieder flissig gsii! aber ziit rennt wirkli unheimlich, mich dunkts jetzt gohts de mit de 2013-er so richtig vollgas los! ich bi scho jetzt soooo gspannt

mir sind geschter mit eusne tz on tour gsii, hend alles rekognosziert usw. mir hend en wunderschöne tag gha, es isch eifach toll gsii und jetzt freu ich mich no viel meh uf euse tag!!!! vor allem isch es au schön gsii wieder mol det z sii, mir hend sogar euse ruum dörfe goh aaluege!

12.08.13 09:16
snet 

@Cora: Wow, heute ist es soweit. Ich wünsche dir einen unvergesslichen Tag.

@Valey: Ja, ich gehe definitiv in der 1. Septemberwoche ins Kloster. Und falls es mir gefällt noch einmal Ende September.

@Lus: Ich hoffe auch sehr, dass ich dort etwas Ruhe und positive Gedanken finden kann. Letzte Woche habe ich von 2 Kolleginnen erfahren, dass sie schwanger sind und es hat mir immer noch weh getan. Von dem her muss wirklich mal ein anderer Impuls her.

Ich bin ja so gar nicht gläubig und kenne mich auch mit Gottesdiensten nicht aus, aber irgendwie habe ich das Gefühl, dass mir das Universum ein "christliches oder göttliches" Zeichen sendet?! Nach dem Klosterbesuch bin ich nach hause gegangen und wollte danach zum Bhf, war zu faul zum laufen und wollte den Bus nehmen, aber der fuhr nicht, also musste ich trotzdem laufen. Am Schwanenplatz war mir dann die Touristenmeute auf der Seebrücke zu viel und deshalb stieg ich für 1 Station noch in einen Bus ein. Und was lag dort zu meinen Füssen? Ein Rosenkranz mit einem Kreuz. Das fand ich schon schräg und wollte zu meinem Zuggleis und lief dort wiederum 3 Nonnen über den Weg. Wirklich lustige Zufälle.

12.08.13 09:28
Canoa 

CoRa wönsche euch ganz e tolle Tag...gniesseds...

Lus oujemine...esch ned schön, aber zum Glöck esch es nome Blächschade...hoffe dass es e gueti Lösig ghet metem zahle vom Schade...

Snet schön dass Ziit för dech nehmsch ond hoffe dasst der Ziit im Chloster guet tued! =)

Me: Ech ha Pouterobig gha mine Brecht fendeder i mim Thread...

12.08.13 09:45
valey 

snet jaa das tönt würkli nachemene zeiche :) ich glaub die zit wird der guet tue :) super das der die zit für dich nemmsch :)

sonne
ja säg nüt die zit raaast
chönnt aber no bez schneller go und scho nächst Woche si hihihihi

12.08.13 10:18
himbeer 

guete morge fraue!

ich ha das weekend ganz anders im chopf gha, ha de ganz samstig a de streetparade verbracht mit styling und tanze und fiire... gester en ruhige sunntig und jetz gaht de stress wieder los im büro. ha no es grosses projekt wo zum glück endi näcsht wuche wird abgschlosse sii, aber es isch scho es mega züg im moment...

ui lus, zum glück isch nüt passiert!

12.08.13 11:02
sonne13 

hey valey, ha di no welle froge: du hesch doch für dini gaschtgschänkli am zivile so durchsichtigi böxli gha - wohär hesch die gha?!?

1 .. 1332 .. 2662 2663 2664 2665 2666 .. 3212 .. 3757
vorallem   eigentlich   schaffe   natürli   schnell   Kollegin   Zuletzt   Zeremonie   himbeer   natürlich   richtig   langsam   irgendwie   gspannt   wirklich   bearbeitet   Problem   eigentli   Hochzit   einfach