Bräute 2013 |
|
1 .. 1334 .. 2665 2666 2667 2668 2669 .. 3213 .. 3757
|
|
|
12.08.13 15:00
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
hmm wäge dere chleiderfrag... i findes ou nid so schlimm - isch doch no luschtig git doch luschtegi föteli. wes gloub beidi nid stört würdi emu ou kes nöis chleid choufe.... i bi drum eh dr meinig, dass d brutmuetter nid speziell agleit mues si. vo mir us darf si cho wie jede gast schüsch ou, bi da nid so heiku
|
|
|
|
12.08.13 15:50
Lusnicht registriert
|
I bi grad d Liste füre Fotograf am fertig mache, damit är weiss, mit wäm mir aues wei fötele. i bi nach dr reihefolg eltere, gschwüschterti, verwandti, fründe gange.... itze ischs aber so, dass under üsne fründe 4i si, wo de e bitz früecher müesse gah wüu si ou ir musig spile und d musig üs am apero wird empfah. itze heisi wöue dass si zerscht chöi. geit mir aber nid so i chopf, da si nid stunde früecher müesse abhase. i hättse itze nach eltere u gschwüschterti "vorzoge".... hautet dir e bestimmti reihefolg i oder uf was lueget dir?
|
|
|
|
|
|
|
13.08.13 07:58
sonne13
|
guete morge!
ui valey, das tönt witzig, do wäri au gspannt wies am schluss als film de isch!!!
ich weiss grad nüd neus, ussert dass sech die kollegin woni mol gschriebe ha jetzt entschiede hed doch ellei z cho...
ah, und mini menücharte sind fascht fertig, ich muess aber immer no uhhhh viel mache für deko (hmmmmmmmmmmmm....) und ich ha mich entschiede, s dekoriere minere schwögerin in spe abzgäh. sie hed be minere tz aaglüte und gseid sie würdi gern hälfe wenns öppis z tue gid und ich cha mer guet vorstelle dass es mi de a dem tag gar ned stresst wenni das ned au no muess mache
morn göhnd mer no ufs standesamt goh trauig bespräche und hütt telefoniert mine gg no mitem resti und klärt die letschte details vowäge ruum, wii, torte usw...
ziit rast, ich wirde langsam nervös, ha geschter gar ned chönne iischlofe will mer de chopf drüber zerbroche ha wie tischiiteilig mache und defür bini jetzt müed, ha e riese stapel arbeit vor mer aber null luscht öppis z mache
i dem sinn eu allne e wunderschöne tag !
|
|
|
|
|
1 .. 1334 .. 2665 2666 2667 2668 2669 .. 3213 .. 3757
|