| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1334 .. 2665 2666 2667 2668 2669 .. 3213 .. 3757
12.08.13 14:29
sonne13 

Re: Bräute 2013

also ich persönlich findes ächt ned schlimm, aber ich glaub ech be i dere beziehig eifach eher chli locker oder vellecht au nochlässig

ich würds dim mami eifach säge, aber wenn sies ned stört und dini kollegin au ned, denn wärs jo au schaad wenn öppert trotzdem es anders chleid müessti sueche. chunnt no dezue, dass es jetzt au gar nümm so lang goht, wär jo evt. denn e rächte stress wieder öppis z finde.

danke übrigens für euchi tipps wäge de schächteli! ha jetzt bstellt

12.08.13 15:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hmm wäge dere chleiderfrag...
i findes ou nid so schlimm - isch doch no luschtig git doch luschtegi föteli. wes gloub beidi nid stört würdi emu ou kes nöis chleid choufe....
i bi drum eh dr meinig, dass d brutmuetter nid speziell agleit mues si. vo mir us darf si cho wie jede gast schüsch ou, bi da nid so heiku

12.08.13 15:05
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech luege jetzt mou was mis Mami dezue seid!
Esch eifach grad rächt unglöcklech gloufe....


ohhh froue schlofe fast i,,,send öbe t Nochwerkige vom Pouterobig!

12.08.13 15:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I bi grad d Liste füre Fotograf am fertig mache, damit är weiss, mit wäm mir aues wei fötele.
i bi nach dr reihefolg eltere, gschwüschterti, verwandti, fründe gange....
itze ischs aber so, dass under üsne fründe 4i si, wo de e bitz früecher müesse gah wüu si ou ir musig spile und d musig üs am apero wird empfah. itze heisi wöue dass si zerscht chöi.
geit mir aber nid so i chopf, da si nid stunde früecher müesse abhase.
i hättse itze nach eltere u gschwüschterti "vorzoge"....
hautet dir e bestimmti reihefolg i oder uf was lueget dir?

12.08.13 16:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi lus, das cha der ned beantworte, wöu mer eus bis jetzt sehr erfolgriich devor drückt hend, ebe genau die lischte z mache

ich find es spielt eigentlich gar kei rolle! ich bi au mol amene hochziit gsii und ha müesse früecher goh will mir denn aaschliessend a de trauig gspielt hend. sie hend gruppeföteli vor de trauig gmacht und sie hend denn eus de vor de eltere und allne andere draa gnoh!

12.08.13 16:15
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

danke sonne13
si müesse nume ca. 10minute vor de andere gescht gah drum duenise nid grad a afang....
zerscht ds gruppefoto mit aune, när eltere, gschwüschterti när die zwöi päärli u när no dr räschte....
im grund gno isches ja eigentlech scho egau u de gliiiich u i wott nid scho wider öpperem uf d füess tschaupe dermit.... i ha ja da so gwüssi erfahrig drinn

froue, nöchscht wuche wird ghürate... mues hinech mim gg grad chli ga dampf underem füdle mache!

13.08.13 07:53
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Ladys

wie gohts eu hüt so??
was geht's neues zum brichte?

mer send gester de Vorfilm go mache für euses HZ Video :)
isch soooo lustig gsi hehe
mer send in Luzern go filme.. zerst so imene riese park med emene schloss :)
und denn zmizzt in Luzern :) bi de lüt.. alli hend gluegt hehe und d chinese hend mega gluegt und eus au gföttelet und gfilmt hahaha :)
mer hend eifach chli müesse laufe, zeme rede.. chli spass ha und küsse usw.. :)
de am schluss semmer no is wasser gange :) nemmt mi wunder wies wird :)

13.08.13 07:58
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme! :)

wow valey sooooooo cool!! be jo mega gspannt of de felm! aber d hauptsach esch ehr hend spass gha und da wird me dek de au em Vorfilm merke! so lässig! und Luzern esch natürli e wonderschöni Kulisse!
gester hani no met minere TZ abgmacht dassi de ganz morge vode hz werde bi ere si. si hets super gfonde well si gseit het si hett sech das eh scho so vorgstellt

mein Gott Valey nöchst Woche esch scho dis grosse fest! wahnsenn! ;)

13.08.13 07:58
sonne13 

Re: Bräute 2013

guete morge!

ui valey, das tönt witzig, do wäri au gspannt wies am schluss als film de isch!!!

ich weiss grad nüd neus, ussert dass sech die kollegin woni mol gschriebe ha jetzt entschiede hed doch ellei z cho...

ah, und mini menücharte sind fascht fertig, ich muess aber immer no uhhhh viel mache für deko (hmmmmmmmmmmmm....) und ich ha mich entschiede, s dekoriere minere schwögerin in spe abzgäh. sie hed be minere tz aaglüte und gseid sie würdi gern hälfe wenns öppis z tue gid und ich cha mer guet vorstelle dass es mi de a dem tag gar ned stresst wenni das ned au no muess mache

morn göhnd mer no ufs standesamt goh trauig bespräche und hütt telefoniert mine gg no mitem resti und klärt die letschte details vowäge ruum, wii, torte usw...

ziit rast, ich wirde langsam nervös, ha geschter gar ned chönne iischlofe will mer de chopf drüber zerbroche ha wie tischiiteilig mache und defür bini jetzt müed, ha e riese stapel arbeit vor mer aber null luscht öppis z mache

i dem sinn eu allne e wunderschöne tag !

13.08.13 08:02
valey 

Re: Bräute 2013

ja isch würkli lustig gsi gester
und au mega schöni Kulisse hemmer gha... :)))

eleaaa säg nüt... no 11 täg hihihi
und be fast med allem fertig, fehled mer nur no 6 menükarte und hüt nomol de ablauf med em Pfarrer duregoh..
und gschänkli für tz und bj :)


elea aber bi der gohts au ned esoo mega lang heyyy.. die ziiiit flügt :) hehehehe..

ahh soo schön weg dinere tz :) de chasch schön de morge med ehre verbringe :)))


sonnee bi der laufts au megaa :D

 1 .. 1334 .. 2665 2666 2667 2668 2669 .. 3213 .. 3757
himbeer   wirklich   Hochzit   natürli   richtig   eigentlich   schaffe   bearbeitet   gspannt   einfach   eigentli   irgendwie   vorallem   Zeremonie   Zuletzt   langsam   Problem   Kollegin   natürlich   schnell