| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1335 .. 2667 2668 2669 2670 2671 .. 3214 .. 3757
13.08.13 08:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

hmmm ich ha no euses gästebuech welle bstelle im internet, aber mit versand isches jetz fast 190 franke, mega doof. muess mer öppis anders ifalle lah...

13.08.13 08:55
Eve777 

Re: Bräute 2013

jö Luus so härzig, das sind doch schöni Überraschige am Morge .

Woaaa Lilly und Luus bi euch gohts jo ächt au nüm lang, sooo coooool bi megaaaa gspannt uf euchi Bricht .

@me, jo ich ha ehre gester ebe das gschriebe gha: "Hallo xxx, da du ned uf d Mails reagiersch gang ich devo us, dass du ned a eusi Hochzyyt möchtsch oder chasch cho und wahrschinlech im Momänt uf nüt chasch reagiere. Finds sehr schad und versueches aber ned persönlich z nä. S tuet mir sehr leid für dich dass es dir offebar so schlächt goht und ich wünsche dir gueti Besserig und dass'd bald e Wäg us dem Stress usefindsch. Ich wörd mi freue wenn'd di mol wieder wördsch mälde wenn'd sowiit bisch, ich für mi Teil zieh mi vorerst zrugg."

Bis gester woni ehre das gschriebe ha hanis tatsächlich ned persönlich gno, aber woni jetzt hüt am Morge gseh ha dass sie mir ned zruggschriebe het aber uf FB öpis postet het, hets mi eifach fast verjaggt und jetzt frogi mi langsam eifach was das söll!

@apple: ou nei wer hesch du müesse uslade ?

Zuletzt bearbeitet am 13.08.13 08:57

13.08.13 08:56
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@apple
ou nei... was isch de gsi dass öpper zwöits hesch müesse uslade?

13.08.13 08:58
sonne13 

Re: Bräute 2013

valey: ech glaube ihr isch gar ned bewusst gsii dass es hochziit doch chli öppis anders isch als es geburifäscht oder so. ich glaub sie hed erscht noch mim mail realisiert dass es doof isch churzfrischtig no öppert meh oder weniger z ha. ich finds eh chli komisch, schiins isch sie mit ihm scho 1.5 johr zäme, aber ich ha ihn nonie gseh und sie hed nonie öppis vo ihm verzellt! ned mol gseid sie heig en fründ oder so!!!???? viellicht heds ihre denn gstunke will mer gseid hend mir würded ehn vorhär gärn churz könne lehre. wie au immer, sie hed sich jetzt entschiede und ich dännk es isch ok so. aber ich muess denn scho no usefinde wieso sie dä typ die ganz ziit gheimghalte hed...

lus, das gschänkli tönt jo mega härzig!!! es gid scho viel kreativi lüüt!

oh apple-pie, wen musstest du denn ausladen?

ha übrigens no vergässe: eusi m&ms sind underwägs, ich hoff es klappt mit de zuestellig ad kollegin, und denn hani jo geschter ebe no mit eurere hilf böxli gfunde und au grad bstellt

en to-do lischt hani immer nonig, willi angscht ha devor die aazuluege

13.08.13 09:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@eve777
phaaa du bisch ja nume gspannt druf wieni verzeue wies mi d stäge abghoue het, i mer gleser u täuerwis z ässe ufs chleid schmiere, wieni mi undere em brämefänger verloufe und wies mi sicher no ufs füdli hout gibs doch zue....
i sött mi eiget thread wider mau uf forderma bringe... hätt no föteli vom probefrisiere (läääk gseht mer da mini wisse haar..... )

13.08.13 09:00
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@lus & Lilly
wow, nurnoch 10 Tage, das geht soo schnell!!!

@himbeer
ja, ich fand es auch zu teuer das Gästebuch zu kaufen, daher haben wir uns material besorgt und kaufen noch ein billiges Fotoalbum und basteln es dann selber

@eve
ich denke du kannst ihr nicht noch mehr entgegen kommen! Und wer nach so langer zeit, trotz aktivität im Netz, nicht antwortet der möchte meiner Meinung nach nicht kommen!

@lus
Ich habe gestern den Kontakt zu meiner Mutter abgebrochen!

13.08.13 09:03
Eve777 

Re: Bräute 2013

@Lus: hahahaaaaaa jo genauu Lus so esch es, hesch mi total durchschaut ! Nei Seich, ich bi sicher euchi Hochzyyt wird super schön wärde und ohni Luus wo am Bode landet oder Schwierigkeite mit em Brämefanger het .

@apple: Jo das hani ebe au gfunde, das heisst für mich au sie wot ned cho. Hei nei wie esch denn das cho dass du mit dinere Mueter de Kontakt abbroche hesch?

13.08.13 09:04
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ou apple....nei.....
was isch passiert? das duet mer leid....

13.08.13 09:04
sonne13 

Re: Bräute 2013

jösses apple-pie, was ist denn passiert?!? das tut mir sehr leid für dich!

13.08.13 09:07
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@sonne
ich werde demnächst auch unsere m&ms bestellen.

@me
an sich müsste ich mal so langsam alles restliche bestellen, damit es dann auch zeitig hier ist!

@eve
meine Mutter und ich haben noch nie ein gutes Verhältnis gehabt, immer wieder Streit! Ich habe ihr schon oft gesagt, das sie Glück hat meine Mutter zu sein, sont würde ich sie schon lange nicht kennen, aber nun hat sie den Bogen überspannt! Mir ist gestern ein Stein vom Herzen gefallen, als ich ihr gesagt habe, das ich keinen Kontakt mehr möchte!
Es macht mich zwar sehr traurig, schliesslich ist sie meine Mutter, auch wenn sie mir nie das Gefühl gegeben hat ... aber sie tut mir nicht gut!

 1 .. 1335 .. 2667 2668 2669 2670 2671 .. 3214 .. 3757
vorallem   irgendwie   himbeer   eigentli   Problem   gspannt   Zuletzt   wirklich   natürli   Zeremonie   einfach   langsam   Hochzit   natürlich   eigentlich   Kollegin   bearbeitet   schnell   richtig   schaffe