| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1335 .. 2668 2669 2670 2671 2672 .. 3215 .. 3757
13.08.13 09:11
Eve777 

Re: Bräute 2013

Oje Apple hei nei das tuet mir so leid . Aber gäll d Familie cha me sich halt ned ussueche, und wenn eim öper ned guet tuet denn esch es mängisch wörkli s Beste me trennt sich vo dene Persone. Cha mir vorstelle dass es trotzdem sehr schwer gsi esch für dich .

13.08.13 09:12
valey 

Re: Bräute 2013

sonne
ahh guet hed sies checked... ja velecht hed si au ned eso lust gha eu de no vorstelle no so vorher


apple
was isch passiert mit dim mami??????????? schock!!!


Lus + Lily
uaaaa bi eu send no 10 tägggggg hihihihi :)



mues eu no rasch was verzelle isch mer grad weder i senn cho

i ha ja eu mal verzellt wer sich no mag erinnere so zwei wo ich iglade gha han, hends mer ja ned chönne sege wo ameldefrist abgloffe isch endi April ob sie chönd cho od ned wel sie müend luege ob ehri tochter gebärt od ned... de hani nie meh was ghört hani sie ned iberächnet
de lütet sie mer am fritig ah und seit: ja eusi tochter hed gebärt, mer chömed jetz
SUPER!! ich alles scho plant und es hed würkli kei platz gha a de tisch wel alles voll gsi isch und has uere denäbe gfunde das jetzt die eifach s gfühl hend chönds Extrawurst ha

de hani gseit, los ehr chönd sehr gern cho aber ich ha natürli alles scho müesse iteile und am resti ahgeh usw.. es hedd eifach no zwei plätz nebem fotograf...
(und de öpper normals isch sich bewusst das uere kurzfristig isch und das wens wend cho das au ok isch)
was seit sie????????????????????????????
ahh neii.. wenn ich chome de wetti scho neb minere kollege hocke...
HALLO??
de hani gseit, sorry tisch send scho all gmacht
de seit sie: ja nei de chömemer ned


GOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

13.08.13 09:12
elea 

Re: Bräute 2013

apple dud mer leid dass es so wiit het müsse cho. aber wenn si der ned guet dued eschs auä för dech ond dini Familie besser so!

13.08.13 09:16
Eve777 

Re: Bräute 2013

ahhhhhhhhhh Valey so Lüüt sind eifach zum devolaufe hei, ich glaube die händ nonie es grosses Fest sälber müesse plane! Man hei do wördi ächt au d Wänd uf hei, unmöglich so öpis !

13.08.13 09:16
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
es git scho säute doofi lüt, ächt!
he hallo? i meine dir heit nid grad e hochzytsgstellschaft vo 10 nase.....
da chasch nid hurti hurti aues ga umplane dases de wider irgenwie stimmt!
i bi mit mine 23 nase scho überforderet
findes seeehr frächt vo dene no ga asprüch steue, hoffentlech wird ihre mau bewusst wie doof si duet!
bis froh chöme die nid....

13.08.13 09:18
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@valey
neiii, das geht ja mal gar nicht! Du hast schon Rücksicht genommen, das sie sich nicht zur Abmeldefrist melden konnten und dann wollen sie noch Extrawürste spielen!

@eve&elea
ja, da habt ihr recht! Es fällt mir sehr schwer, aber so geht es nicht weiter!

13.08.13 09:19
elea 

Re: Bräute 2013

@valey, WAAASS? so frech!!! 1,5 Woche vorher chont si ond de dud si domm well si ned cha nebe erne kolege hocke? gopf wa het si sgfüehl???? die sell doch mol en hochzit organisiere de merkt si wie vell arbet dass das esch GRRR

13.08.13 09:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha das isch würkli super valey...

ah ich ha jetz es anders gästebuech gfunde, au nöd günstig, aber was macht mer nöd alles :-)

13.08.13 09:25
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@himbeer
wie schaut es denn uss?

13.08.13 09:27
sonne13 

Re: Bräute 2013

valey, das isch jo de oberhammer! die isch doch ned putzt!!! die hed en ziemliche schade wenn mich frogsch! ich glaub do fählt der also nüd wenn die ned chömed! mech donkts au vieli hend kei ahnig was es bedüütet so en alass z organisisere! ich gseh das bi eusem chliine fäschtli scho, und mer hend no sgfühl gha das seig chlii und überschaubar wenn denn so es riese hochziit muesch plane wie be de valey, de bruuchsch de also wirkli kei settigi überraschige (vor allem mit aasprüch!!!) meh!!!

 1 .. 1335 .. 2668 2669 2670 2671 2672 .. 3215 .. 3757
einfach   irgendwie   natürlich   Zuletzt   Kollegin   Hochzit   eigentli   natürli   langsam   wirklich   Zeremonie   richtig   schaffe   eigentlich   schnell   bearbeitet   vorallem   himbeer   gspannt   Problem