| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1337 .. 2671 2672 2673 2674 2675 .. 3216 .. 3757
13.08.13 10:25
Nemo 

Re: Bräute 2013

guete morge ladies!!

bi mir gahts ja no gliech lang wie bide valey. oooh ich würd eu so gern au viel meh brichte, aber das gaht leider nöd.
bi eus lauft au alles chli uf hochzure.
han jetzt au ein termin am andere. gsie go probeässe, probesteckä, jetzt chömed denn pedicure, gelnegeli uffülle, manicure, letschti besprechig mit de tätschmeister usw.... isch also einiges am tue. denn hani no min gg wos schlüsselbei so churz vor de hz broche hät bim bike und jetzt no b^min bredsch mitere schwere hirnerschütterig und au emene schlüsselbei bruch. aaaaaaaach ich säg eu, ich seckle nume no zude döktere ine und use, eimal mit gg eimal mit brüeder, dennn wieder gg, denn wieder brüeder usw... jetzt liet au no mis mami mit fieber im näst...ach mann..... ich weiss echt nöd was los isch!!

13.08.13 10:27
Nemo 

Re: Bräute 2013

apropos ziit: ich han gester öper gha wo gfröged het (apro gast) öb mir am sechsi no im apero seged, sie chänged ersch denn cho!!!???!!!! hallllooooooo??? händs gfühl mir mached 4 stunde apero oder was??
mängisch echt...ich weisss nöd....

13.08.13 10:31
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja wie ihr gsehnd laufts chli drunder und drber bi mir vore hz. jetzt hät die einti s'chind scho überhco, 3 wuche zfrüe und sie händ sich jetzt beidi abgmolde fürs ganze fäst.... na ja... also dass sie nöd chunt chani mir ja no so halbwegs vorstelle, aber warum er nöd chan cho, als eine vode beste fründe voo mim gg isch mir es rätsel... aber na ja.
ich muen jetzt no mini cardbox fertig mache, das machi hüt und nächst wuche isch denn das grosse backen mit mim mami agseit. ich chan so es puzzle usstechförmli kauft. jetzt machemer jedem gast anstatt es namestägeli uf de tisch si es 10cm grosses puzzleteili us mailenderli teig und tüend das mit wiessem fendant überzie und denn mit roter schrift de name druf schriebe. das wird denn s'nameschärtli. git hald sicher au nomal einiges ztue so 63 stuck.... na ja, aber ich machs ja gern

13.08.13 10:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

hahaha nemo... ich hett gseit sie sölled uf di sechsi cho, tüegsch pro person 1 glas orangesaft und es schinkegipfeli uf d siite legge lah. sie seged denn zwar elei, aber isch ja glich.

ah das chunnt scho guet bi dir, es chunnt halt immer alles glichzitig.

13.08.13 10:34
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja säg nüd himpi, das wär no e antwort gsie!!!

ja ich hoffes scho dasses guet chunt, isch eifach bitz doof gerad alles so vorem hz.
min gg chan sich jetzt gekonnt vom tanze drcuke... mir hättet ja so en funny weddingdance planet gha...
mal gugge, viellicht schaffis no, dass er nächst wuche no schnell chli üebt mit mer.

13.08.13 10:37
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@nemo
das hört sich aber gar nicht gut an! Wünsche allen eine Gute Besserung und das sie dann auch fit an der HZ sind!
Die Idee mit dem Herzkecks finde ich toll!

13.08.13 10:41
Nemo 

Re: Bräute 2013

danke apple!!


sägemal, sind eigentli alli usgfloge???

13.08.13 10:43
valey 

Re: Bräute 2013

ufff grad im stress gsi

nemooo ohjee grad alles zeme
log aber send no 11 täg und das chunnt scho guet kei angst :))) es wird en super tag si und all werdeds gnüsse..

hihihi und die med em apero am 6i hihihi
chasch ehne würkli es gläsli orangesaft und es schinkegipfeli herelegge hihihi

13.08.13 10:48
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja valey, elf täg sind ebe nöd so lang bimene bruch...leider.... aber ebe, mal gugge. amm meiste sorge macht mer min brüedsch, de gseht ufem rechte aug nur no verschwumme sitem samstig, sit das passiert isch. muen jetzt hüt am eis mitem zum augearzt. mal luege....
aber ebe, s'andere chunt denn scho irgenwie und minn gg isch hüt s'erste mal wieder go schaffe nachere wuche chrankschriebe.
ich tuen mit ihm eifah mal d'schritt üebe für de tanz und denn luegemer denn mal....

13.08.13 10:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

jaaa machsch eifach schritt für schritt und nimmsch es wies chunnt. eifach entspannt blibe, denn machts au meh spass. ich bi im moment die ruhe in person, aber das wird sich au no ändere :-)

 1 .. 1337 .. 2671 2672 2673 2674 2675 .. 3216 .. 3757
eigentlich   eigentli   Problem   wirklich   richtig   vorallem   einfach   Hochzit   natürli   bearbeitet   gspannt   langsam   Zeremonie   natürlich   himbeer   schnell   Zuletzt   schaffe   irgendwie   Kollegin