| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1337 .. 2672 2673 2674 2675 2676 .. 3217 .. 3757
13.08.13 10:53
valey 

Re: Bräute 2013

oohh jee nemo
ja gohsch mal go luege was de augearzt seit..
und mit dim gg tuesch schön in ruhe de tanz aluege :) chunt sicher guet :)

13.08.13 10:54
Nemo 

Re: Bräute 2013

das findi ebe au so lustig.
ich bin abgseh vo dem ganze au sehr ruhig. übers hz machi mir eigentli nie gedanke dasses nöd guet chunt oder so. nervös bini au nonii. ich freu mi eifach riiiiiiiiiiesi druf!!

13.08.13 10:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha das isch doch d hauptsach! gester sind no eusi gschenkli für eusi groomsmen cho, muess mer nur no überlegge wie mer die am beste verpacked. aber min schatz hät scho e idee gha

ha endi wuche nochli papierkram zum erledige und es paar chlini sache sinds no zum mache, vorallem infos wiitergeh und logistik überlegge, aber das chunnt scho guet :-)

13.08.13 10:58
valey 

Re: Bräute 2013

jöö nemoo :) freumii auu megaaa
mer zwei chönd zeme uf de 24 fiebere hehe


himbeer guet bi der laufts auuuuu :))


es macht mi so kribbellig jetz isches bi eus allne irgendwie soo nöööch s hz...
und es lauft richtig be allne :)) hehehe

13.08.13 10:58
Nemo 

Re: Bräute 2013

was schänked ihr de groomsman und de bridesmaid?
ich möcht eusne tätschis gern öpis schänke, aber mir wüssed voll nöd was...

13.08.13 11:01
valey 

Re: Bräute 2013

nemo
bi mer hend ja s meiste mini tz und mini schwöster organisiert wo bj isch
sie chömed beid schmuck vo tiffany über
die ander bj weisi ned obi was sell geh.. velecht eifach praliné und en moscato od so wel sie macht eig. ned gross öppis...


duu??


ha eu no welle min sitzplan rahme zeige
wer lust hesch gsehh schick ichs gern per pn :))

13.08.13 11:01
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@nemo
wir haben keine groomsmen und auch keine Bridesmaids .. nur TZ!
Meine Schwester bekommt das Armband und was der TZ meines Schatzes bekommt weiss ich nicht!

13.08.13 11:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

de mädels hani chetteli bstellt miteme hüehner-ahänger (isch sochli en insider bi eus) und eme ahängerli mit ihrem afangsbuechstabe. d jungs chömed en schlüsselahänger über wo en fläscheöffner isch. mir händ eusi initiale und s datum igraviere lah.

für TZ lönd mer eus no zuesätzlich öpis ifalle wo sie denn am zivile überchömed.

13.08.13 11:02
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja voll valey. vor allem gfallt mir au d'wettervorhersag!! das wär ja en traum!!!
isch witzig, sind doch scho einigi verhüratet jettz, aber im august und september chömmer nomal richtig gas gä
freu mi scho uf all die brichtli und vor allem föteli vo all dene hochziite! isch so schön mit eu zäme chöne mitfiebere!

13.08.13 11:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

ui nemo, das isch jo wirkli einiges wo do zäme cho isch bi dir! alle verletzte gueti besserig, und dir viel geduld und starchi närve!!! das chunnt sicher guet, aber ich verstohs - uf so sache chönnt me guet verzichte!

mi gg isch geschter au no mitem rennvelo use und isch fascht e stund spöter heicho als er gseid hed. ich ha mer fascht id hose gmacht vor angscht, ha denn natürli grad no an unfall vo de lus dänkt und wie schnell öppis passiert... aber er hed sich eifach verschätzt gha

ich ha doch geschter gschriebe gha ich heig so böxli gfunde und bstellt... ich ha so freud gha. jetzt schriibed die mer, es gäbi nor no 25 stück. so en sch... rott. ha denn gseid sie chönned bstellig storniere. aber uf de homepage findet mer sie immer no: sofort lieferbar ha sie jetzt im usland bstellt, be aber no ned überzüügt obs klappt bi do nochwievor sehr misstrauisch

 1 .. 1337 .. 2672 2673 2674 2675 2676 .. 3217 .. 3757
eigentli   wirklich   schaffe   himbeer   richtig   langsam   schnell   eigentlich   Kollegin   irgendwie   natürlich   Problem   Zeremonie   vorallem   Zuletzt   gspannt   natürli   Hochzit   bearbeitet   einfach