| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 134 .. 266 267 268 269 270 .. 2014 .. 3757
23.05.12 20:28
Lula 

Re: Bräute 2013

...


Das ist Zeitpunkt, an dem die Braut zu ihrer Freundin sagt: „Ich erkenne mich selber nicht mehr wieder.“ Sie weiß, dass sie unausstehlich ist. Sie weiß aber auch, dass das das kleinere Übel ist. Was ist schon ein Jahr detailverliebte Planung gegen eine Braut, die mit ihrer eigenen Hochzeit nicht zufrieden ist? Ein Drittel aller Ehen in Deutschland werden geschieden, was nicht weiter erstaunlich ist, wenn man bedenkt, wie sich die Kerle schon bei der Planung des Fests anstellen.
Drei Monate vor der Hochzeit hört die Frau gedanklich auf zu arbeiten. Sicher, sie geht zwar noch jeden Tag ins Büro, aber eigentlich nur, um die Checklisten abzugleichen und mit den Kolleginnen über ihr Kleid/ihre Frisur/den Trauspruch/das Menü zu sprechen. Eine leichte Unruhe macht sich in ihr breit. Zwei der Einladungen, die ihr Verlobter eigenverantwortlich verschickt hat, sind zurückgekommen, weil er die falsche Adresse draufgeschrieben hatte. Kann sie ihm noch vertrauen?
Kann sie nicht. Deswegen ist ihre Mutter mittlerweile ihre engste Vertraute geworden, die auch findet, dass sie keine Rücksicht darauf nehmen muss, dass seine Freunde gern ein ordentliches Stück Fleisch essen würden und Punkrock mögen. Wenn er nach Hause kommt, während seine Verlobte die Details mit ihrer Mutter bespricht, wechselt sie wortlos den Raum.
Ist seine Kleine gereizt, weil sie glaubt, noch mindestens fünf Kilo abnehmen zu müssen oder weil ihr der blassbabyblaue Anzug, den sie vor einem Jahr für ihn ausgesucht hat, nicht mehr gefällt? Er weiß es nicht. Er weiß sowieso nicht mehr viel über seine Hochzeit.
Frauen sind gut organisiert. Am Tag vor der Hochzeit müssen sie nichts mehr tun, außer ihre (nicht seine!) Verwandten durch die Stadt zu scheuchen, damit sie letzte Besorgungen für sie machen. Der Bräutigam hat einen Zettel, auf dem genau steht, wann er wo zu sein hat. Und in der Nacht, während sie schläft, wird wie durch ein Wunder aus dem Brautmonster eine Braut, die sich nichts mehr wünscht, als die Liebe ihres Lebens endlich heiraten können.
Gerade mal 44 Prozent der Deutschen haben ihre Hochzeit als „den schönsten Tag ihres Lebens“ erlebt. 30 Prozent empfanden ihn dagegen als eine „totale Katastrophe“. Das kommt mit Sicherheit davon, dass sich einige Beteiligte nicht sekundengenau an die Vorgaben der Braut gehalten haben.
Die hat allerdings keine Zeit mehr, sich darüber zu ärgern. Schließlich steht der erste Hochzeitstag schon so gut wie vor der Tür.
Sie hat ein Gedächtnis wie eine Elefantenherde!





*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

23.05.12 20:43
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Haha, i einige Ziile erkenn ich mich ganz klar







Verliebt 05.01.04.. Verlobt 10.09.11.. Verheiratet 13.07.13

23.05.12 22:02
purpurblume

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Bi eus isches im Moment no rächt uusgliche. Da ich aber scho eher die kreativeri Person vo eus beidne bin, chömed dVorschläg für die verschiedene Lokal zB. scho eher vo mir. Momentan isch es aber er, wo grad provisorischi Plän macht für de grossi Tag und das obwohl es no meh als es Jahr gaht bis det ane (muess ihn dänn mengmal au chli brämse).
Han mir au vorgnoh, dass ich mich bi gwüssne Sache will überrasche lah. zB. möcht ich, dass öppert bi eus dDeko bi de Zeremonie übernimmt (Mir stelled denn eifach sBudget zur Verfüegig) und ich nur ganz grob mini Idee duregib. E bitz Überraschig muess ja au si

Siit mir aber wüssed, dass mer wänd hürate hani scho au einigi Veränderige bemerkt. Bin plötzlich nüme so schüüch und mache Sache, wo ich mich vori zB. ned getraut hetti. Uf eimal bini Multitaskingfähig und nüm so müed und fuul wie vorane.
Biispil: Ich bin ja am luege, ob mir öpper mis Traumchleid als Secondhand verchauft. Han jetzt um die 4-5 verschiedeni Lüüt gfunde und agfragt, verschiedeni Mails uf englisch gschribe (das gaht für mich no knapp). Eini devo redt aber nur französisch...Ich vermiids eigetlich wänn möglich französisch zrede, will ich uu schlächt bin, aber wäg mim Traumchleid getrau ich mich uf eimal und chan es sogar es bitz (au dank em Google Translator) Bin sälber ab mir erstuunt gsi.

Zuletzt bearbeitet am 23.05.12 22:08

23.05.12 23:39
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hehe, aso das ich mine müesst brämse, chani ned grad behaupt
Er macht zwar überall mit und seit au sini Meinig, aber sälber stöbere, das macht er no ned...


Ich han uf Weltbild grad gueti Boxe gseh für e Money Box. Münd uf d Homepage gah und denn Aufbewahrungsbox bi Suche ugeh. Denn gibts dete en 12er Pack für knapp 13 Franke.
Han sie mir grad bstellt Well so günstig hani die no nie gseh...

Da no es Bild devo für alli Intressierte. Natürlich brucht mer ned 12 Stuck, aber sie sind au schuscht no schön für es Päckli zum ipacke oder so





Verliebt 05.01.04.. Verlobt 10.09.11.. Verheiratet 13.07.13

Datei-Anhänge
Aufbewahrungsbox Weltbild.jpg Aufbewahrungsbox Weltbild.jpg

Mime-Type: image/pjpeg, 40 kB

24.05.12 00:36
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich hatte heute ausgang und freigang und mein schatz holte mich ab... wir gingen essen und haben beschlossen, dass wir am 13.06.13 standesamt und am 13.07.13 kirchlich heiraten werden.

er ist ja so süss weil er sich nicht auskennt... und er mich tatsächlich fragte, ob man vor oder nach der kirchlichen trauung aufs standesamt muss...

@langer text
er ist genial...

sooo ich habe jetzt nachtruhe und muss schlaffen... morgen klingelt der wecker wieder um 04:30 und die arbeit ruft.

24.05.12 07:00
nini 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Mädels

Zum Glück han ich hüt nid so vill ztue und han mich mal chöne dur di viele Siite schaffä

@Sterndli, dä Fotograf isch würkli alles ander als profesionell!! Chunt mir aber bekannt vor. Dä wo mir mal agfrägät händ, hät ja am Morge bevor mir üs händ wellä träffä äs SMS gschribä, är welli dä Termin absägä, är glaubi nid das er üse Vorstellige entsprächi...ja scho klar
Aber ich han mer dänn müese sägä, besser grad so vo afang a, als dänn ä churzfrischtigi Absag!

@Blueme, ich glaub d Lilie staht für Reinheit und wird drum oft als Trurblueme verwändet...
Mir händ ja s Thema Sunneblueme...drum wet ich für d Chile einzelni Sunneblueme ad Bänk und es paar grossi Metalleimer voll mit Sunneblueme. Dä Brutstruss möcht ich aber gärn mit farbige Gerberas....chli öpis peppigs, wiä uf em Bild. Min Schatz het na gärn wissi Rose..mal luege wiä mä das chönt kombiniere.

@Lula, hihi luschtig zum läsä!

@Zibesa, bisch dämfall au öper wo so früeh uf dä Bei isch!? Däfür früeh Fiirabig?

***17. August 2013***


Zuletzt bearbeitet am 24.05.12 07:01

Datei-Anhänge
gerbera.jpg gerbera.jpg (12x)

Mime-Type: image/jpeg, 94 kB

24.05.12 07:29
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mhhhh früeh wach und spat is bett ich han momentan eich nie fürabig... als junge chef sprich als frau unter 600 mane isches relativ schwer ;)

ich bin im militär tätig und det ischs hald leider e so... dass wenn d truppe uf platz isch mer sich nach dene ihrne bedürfniss mues richte... sprich mier lits au am herz dass es da gordnet und gsittet zuegaht.

24.05.12 08:23
nini 

Re: Bräute 2013

@zibesa, wow under 600 manne....Respekt!!
Ich stah au früeh uf, chan aber immhin scho am vieri Fiirabi gmache!

***17. August 2013***

24.05.12 08:26
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja isch ämel kei sach ;) muesch nur chi überzoge sii vu dier und denn dene zeige wo dure... aber das klappet sehr guet...

und da ich au i mim bruef mega vil plane mues und konzept us arbeite isch au mini HZ überhaupt keis problem

24.05.12 08:54
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Sterndli
Betreffend Lilie: Mein Name bedeutet Lilie und die Blume hat vor allem die Bedeutung Reinheit und Schönheit - wird aber auch als Symbol des Todes gebraucht.... Ich werde wohl trotzdem weisse Lilien in der Deko haben da sie mir so gut gefallen;O)

es gibt auch extra gezüchtete Lilien die nicht den starken Geruch haben und den klebrigen Blütenstaub...

die Boxe si mega härzig!! und bruche chame die würkli immer;O)


@Lula
wow würkli schöne Struus - vorallem dass di rote rose es härz gebe findi u härzig...

hihihi -witzige Text mit Wahrheit dinne;O);O)

@nini
de struus isch ou u schön...wetsch de ou verschideni Farbtön wie ufem Bild?


mini Favorite für Standesamt wäri momentan sone Vergissmeinnicht-Struus wie ufem Bild und für am Hochzit entweder e wiiisse orchideen-Strauss oder sone "unechte" wie im Ahang de findi uuu schön...;O)

Datei-Anhänge
11165593_720.jpg 11165593_720.jpg (22x)

Mime-Type: image/pjpeg, 49 kB

12414651_720.jpg 12414651_720.jpg (26x)

Mime-Type: image/pjpeg, 78 kB

11624882_720.jpg 11624882_720.jpg (19x)

Mime-Type: image/pjpeg, 127 kB

 1 .. 134 .. 266 267 268 269 270 .. 2014 .. 3757
Zeremonie   eigentlich   Zuletzt   schaffe   wirklich   gspannt   langsam   natürlich   einfach   natürli   Hochzit   vorallem   schnell   himbeer   Problem   bearbeitet   irgendwie   richtig   eigentli   Kollegin