| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1343 .. 2683 2684 2685 2686 2687 .. 3222 .. 3757
13.08.13 16:45
Slash 

Re: Bräute 2013

und wäg de To-do list:

Nei mr händ nümmi so viel zum mache - zum Glück ;)
Alles isch bastlet, jetzt muess es nur no in d'Location brocht und ufgstellt werde. Es paar Sache nämme mr aber au selber mit.

Immerhin kani das striche, ah .. mr miend no s'Auto putze Mr nämme unser als HZ-Mobil ;)

13.08.13 16:45
elea 

Re: Bräute 2013

denk dra slash, es send Emmer di andere schuld dra wenn mer zo bridezillas werde

nei mer hend absolut gar nix schriftlichs! ke vertrag nix! eifach nome d mails ond soscht nix! i vertrou ehm jez do mol voll! aber es beruhigt mi dass es bi euch au so esch ;)

wie reglet er das met de akunft vo ehm? chont er bi euch au met de ÖV?

13.08.13 16:50
Slash 

Re: Bräute 2013

stimmt.. im moment sind wirklich die andere tschuld an minere Gmietslag
Ich ha echt s'Gfühl ich lauf demnägst amok..

jo, also ich vertrau ihm do eigentlich au voll und ganz, aber e HZ isch halt glich nomol e usnahmesituation hihi.. aber ebbe, moll luege was er uff mis mail antwortet.

Du, das weiss ich gar nid, ich gang eigentlich drvo us, dass är mit em Auti kunnt. Sie nämme jo die ganz Alag mit etc. Bi euch nid?

13.08.13 16:58
elea 

Re: Bräute 2013

er het mer gseit er het keis Auto :)
aso bi mer chunt nome er ond de joel. si neme ken verstärcher mit (ond wenn den nome e chline). si reise bed met ÖV a. ond öper vo eus wird si den am Bahnhof go hole ond zo eusere Location fahre.
guet wenner do nüt dezue seit de wird er sini areis scho selber organsiere..

13.08.13 17:07
Slash 

Re: Bräute 2013

ich bi jetzt eifach mol drvo usgange, dass sie mit em auti kömme, ha gar nid gwüsst, dass sie keis händ :D
aber ebbe, er het uns nüd gfrogt wäge de Areis, ich ha im d'adresse agä u er isch z'friede gsy

13.08.13 17:11
elea 

Re: Bräute 2013

ebe de wird das guet si so. bi eusere Location chunt me ebe elei met de öv ned äne, drom esch bez speziell... aber wenner nüt gseit het de wördi au nix der gliche due ;)

13.08.13 20:38
sonne13 

Re: Bräute 2013

juhuuu, ha grad d menücharte fertig gmacht!!! endlich wieder öppis erledigt!

valey, ha a dich dänkt! dini usduur isch bewundernswärt: ich ha 15 gmacht und das hed er also vörig glängt

schöne obe eu allne!!!

14.08.13 07:31
valey 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme
wie gohts eu hüt??

ahh sonne cool weg de menükarte
hehehe ja i ha en riese arbet gha med dene menükarte
ha emmerno 6 zum fertig mache hiihihi


Ladys mues eu was kurz verzelle
i ha ja eu verzellt vo dere komisch wo mer aglüte hed und gseit ja tochter hed gebärt sie chunt jetz
und ich ehre abote ha no zwei plätz heds für sie eifach nebem fotograf usw..

gester verzellt mer mini grossmuetter die frau seg zu ehre voll über mich go ablästere
sie seg voll enttüscht und wie sie behandlet wird.. sie hend 2 nächt ned chönne schlofe
und es goht sicher 2 plätz dezue tue und sie hed 2 Woche vorher aglüte und ned 2 täg bla bla
und ich heg ehre gseit es hed zwei plätz nebem fotograf und was sell das, sie wett bi de kollege hocke
i ha sie welle bi de lüt tue wo sie ned kennt bla bla
und ich hegi doch selle sie vo afang ah dezuerechne und wens ned cho währed die 2 plätz halt zahle
sie hed a de hochzit vo ehrem sohn vor 10 jahr au müesse 10 lüt zahle wo eifach nümm cho send
bla bla... sie redet nie meh med mer bla bla

MEIN GOTT

14.08.13 07:35
Nemo 

Re: Bräute 2013

guets mörgeli zäme!!

sorry valey, aber die würdi grad uslade!! sorry, das gaht ja gar nöd!!
wenn sie so vo dir und über dich red, denn hät sie a dim fest nüt verlore! und sie wot ja eh nüm mit dir rede, also warum söll sie denn as fest cho??

nei hallooooo???!!! ich verstahn die lüt nöd, händs eigentlich s'gfühl mir wartet nur uf sie oder sind agwiese dass sie chömed??

14.08.13 07:37
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen!

@valey
Oh mann, man kann sich aber auch anstellen! Wer so reagiert hat definitiv keine Ahnung wie viel Mühe es macht eine HZ zu organisieren!

@me
Mein Kleid ist unterwegs, habe heute morgen die Tracking nummer bekomen!
Jedoch kann ich mein Packet erst verfolgen, wenn es in der Schweiz ist :(

 1 .. 1343 .. 2683 2684 2685 2686 2687 .. 3222 .. 3757
Zeremonie   richtig   schaffe   eigentli   Hochzit   Zuletzt   Problem   irgendwie   schnell   eigentlich   Kollegin   vorallem   wirklich   gspannt   natürli   bearbeitet   langsam   natürlich   himbeer   einfach