| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1344 .. 2685 2686 2687 2688 2689 .. 3223 .. 3757
14.08.13 07:54
dandi78 

Re: Bräute 2013

jetz merki langsam, dasi nervös wirde. es goht jo au nur no 2 bzw. 3 täg!
aber es esch eifach es tolls gfühl.

14.08.13 07:58
apple-pie 

@dandi
das kenn ich, ist ein positives Nervös sein!

14.08.13 08:10
Eve777 

@Valey: hei sorry die het ächt eifach en Egge ab, so öpis unverschämts hei läck do wirdi grad mega sauer weni so öpis lise! Was het denn dini Grosmueter gseit? Läck wenn bi mir öper so wörd ablästere hätti dere grad d Levite gläse du. Pfff unglaublich ächt, Valey bis froh hesch so öper ned debii!

@sonne, oh man was müend sie denn bi euch dumm go lästere?! Ich verstohs eifach ned, mir gänd eus alli so Müeh zum es schöns Fest uf d Bei stelle und händ so e Ufwand zum alles plane etc. und denn gehts Lüüt wo nüt bessers z tue händ als dumm umeschnorre und meine me macht alles verchehrt .

14.08.13 08:21
sonne13 

eve, ich glaube es gid eifach lüüt wo sgfühl hend mir hätte die und die au no müesse iilade, wo ned verstöhnd dass mir kei apero möched und nur im chliine rahme fiired usw. ich find das isch eusi entscheidig und ich stoh dezue. woni sälber nochli "zerre" draa isch dassi mine götti ned iiglade ha. ich ha gar kei engs verhältnis und chuum kontakt, aber ich mag ihn guet. mit mim gotti und ihrem maa channi aber gar nüd aafoh und drumm hani gseid ich will die beide ischer ned iilade. konsequenterwiis hani denn de götti au ned iiglade... mir fiired wirkli nur mit eusne wichtigschte und wenn ich mit ihne sit johre chuum me es wort gred ha denn zell ich sie halt ned dezue. au wenns denn ebe lüüt gid wo findet me "muess" das mache... überrascht hed mi, dass mini eltere gar nüd gseid hend dezue, vo ihne hani eigentli scho erwartet gha dass sie en begründig wend aber sie hends eifach so zur kenntnis gnoh (ich glaub bi de gotte sind sie au froh wenn die ned chunnt)

14.08.13 08:23
sonne13 

übrigens: eusi m&ms sind do, sind super worde!!!!

14.08.13 08:30
apple-pie 

@sonne
da hast de recht! Ich habe auch meine Tante eingeladen, jedoch nicht meine Cousine und mein Cousin. Ganz einfach, weil ich kaum Kontakt zu ihnen habe! Mir war das dann egal ob meine Tate das in Ordnung findet oder nicht!
Cooool, sind die M&Ms da!

14.08.13 08:36
sonne13 

das mit den m&ms ging sauschnell!!! ich hab die ende letzte woche bestellt, gestern wurden sie geliefert!!! ich hoffe jetzt es klappt noch mit den böxchen! dann muss ich mir noch überlegen wie ich die böxchen verzieren will... irgendein mäscheli oder so vielleicht? ohjehmine, da muss ich mir ja noch was überlegen, es nimmt kein ende!!!

14.08.13 08:39
Eve777 

Jo das esch mir au ufgfalle dass es wörkli viel geht wo finde "aber ME ladet die und die doch ii", ha mi leider diesbezüglich bi einere Person loh breit schloh will ich ned ha welle dass es denn wäge dem am Schluss no e komischi Stimmig geht. Aber je länger je meh dänki wieso hani ned druf bestande und eifach die iglade wo mir au wörkli händ welle. Hmm naja, mir sind 60 Lüüt do fallt öper ned so uf.

14.08.13 08:42
snet 

Guten Morgen Miteinander

@Valey: Phu, das ist wirklich dicke Post... Unglaublich was sich gewisse Leute einfallen lassen. So etwas enttäuscht einfach nur und ich finde du hast genau richtig darauf reagiert. Schon nur die Aussage, dass es ja nicht schlimm gewesen sei, wenn sie nicht gekommen wären, da sie damals auf ihrer Hochzeit ja auch leere Plätze bezahlen mussten, ist sehr fragwürdig. Lass die Schnalle doch über dich ablästern, mit so einer musst du nichts zu tun haben.

@Sonne: Ich habe konsequent keinerlei Cousinen/Cousins oder Onkel/Tanten eingeladen. Wieso? Weil ich sie alle seit Jahren nicht mehr gesehen habe. Nicht mal meine Gotte hat sich in den letzten 10 Jahren bei mir gemeldet. Schliesslich kommt es ja auf das Brautpaar und ihre Wünsche an. Mein Vater war ebenfalls nicht dabei, resp. weiss gar nicht das ich geheiratet habe. Wir haben sowieso keinen Kontakt und er hat mir ja auch mehr als deutlich zu verstehen geben, dass wenn ich einen Christen heirate, nicht mehr seine Tochter sei. Da ich mich schon vorher nicht als seine Tochter fühlte wars mir gerade recht.

@me: Verbringe schon viele Stunden mit unserem Hochzeitsalbum. Der erste Entwurf steht, jedoch gibt es wieder Sachen die mir nicht so gefallen - also müssen die noch geändert werden. Ah, und ich hab euch doch noch von meinem ehemals besten Freund erzählt, mit dem es vor der HZ schon gekriselt hat und der mir mit einer Lüge 1 Tag vor der HZ abgesagt hat? Momentan bombardiert er mich mit Anrüfen, Sms und Sprachnachrichten. Aber ich habe keine davon gelesen und alle gelöscht. Hinten rum höre ich, was ich doch für eine Böse sei und nichts dergleichen tu - obwohl er mir in den 4 Monaten seit dem ich verheiratet bin, noch nicht mal gratuliert hat.

14.08.13 08:46
apple-pie 

@snet
ich würde da auch nicht klein bei geben! Dem plagt doch nun, nur das schlechte Gewissen! Lügen geht gar nicht, erst recht nicht als bester Freund!
Und da ist es ja wohl mal normal, das du sauer, verletzt bist.
Lass dich da ja nicht als die Böse hinstellen, sonst sitzt er am längerem Hebel, obwohl er den Fehler gemacht hat!

1 .. 1344 .. 2685 2686 2687 2688 2689 .. 3223 .. 3757
Zeremonie   vorallem   eigentlich   Zuletzt   eigentli   einfach   irgendwie   Problem   langsam   natürlich   schaffe   gspannt   richtig   wirklich   natürli   Hochzit   bearbeitet   Kollegin   himbeer   schnell