Bräute 2013 |
|
1 .. 135 .. 267 268 269 270 271 .. 2014 .. 3757
|
|
|
|
24.05.12 10:02
purpurblumenicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Suee: mini Favorite für Standesamt wäri momentan sone Vergissmeinnicht-Struus wie ufem Bild und für am Hochzit entweder e wiiisse orchideen-Strauss oder sone "unechte" wie im Ahang de findi uuu schön...;O)
Über so en unechte hani mir au scho Gedanke gmacht :) Finde die nämli au mega schön und vor allem, sie verwelked nie.
|
|
|
24.05.12 10:21
Lula
|
Guete Morge Mädels
@Sterndli: Danke für e Hiwis... Ha dr Link gad gspicheret! Hesch gseh, es git no zwöi 10ner Set mit Boxene für je 10 Franke?
@zibesa: Wow, Respekt, 600 Männer! Was machsch de Du im Militär?
@nini: Danke fürs ufkläre vor Lilie! Ha vori gad dänkt, das es sicher bi fleurop e Erklärig dine hätti. Ha geschter im Coop bi üs "pinkigi" Gerberas gseh, viellech wäri ja ou das no öbis für Di?
@suee: Jep, geit mir ebe ou so, bi süsch nit so uf rote Rose, finde di wisse ebe gad so schön... Di rote wäre eifach für mi Schatz! Wäge miner chönti mi ou ei roti Rose für Ihn, drum mit wisse e es Härz u ums ganz ume blaui Hortensie, oder so... Din Vergiss-mein-nicht Struss isch uuu schön, ha mir das ou scho überleit, aber i fändi ebe Glücksbambus super... Mau luege...
@purpurblume: Ha ne Glücksbambus dehei woni zur Konf brcho ha, u das isch jtzt doch 9 Jahr här... Viellecht wäri ja das ou öbis?
*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*
|
|
|
24.05.12 10:24
zibesanicht registriert
|
also mir sind nur 200 vu dene und die restliche 400 sind i anderne kompanie... ich bin hauptfeldweibel sozäge de manager vum hotel wo die schlafed....
|
|
|
|
24.05.12 10:44
Sueenicht registriert
|
@nini jööh das isch doch gern gscheh...het de dis grosi aube vergissmeinnicht gha?
@purpurblume bi ou so chli hin-und hergrisse obi e "unechte" struus wett oder glich lieber en echte..aber de unecht chöntme so wunderbar ufbewahre;O)
@Lula das tönt ou spannend e glücksbambus-struus hättisch de öppe scho es föteli wie das öppe chönti usgseh??
Ziviles Hochzeit: hmmm no kei Ahnig.....äuä ou eifach es Apero und nere nöime go esse.....wäri no cool süsch chli öpis als überraschig aber wüsst no gad nüt....mal e Frag, kennt öper vo öich öper wo zivil ghürate het öppe scho es jahr vorde kirchliche trauuig oder chame das gar nid??
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 135 .. 267 268 269 270 271 .. 2014 .. 3757
|