| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1348 .. 2693 2694 2695 2696 2697 .. 3227 .. 3757
15.08.13 08:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@lilly4

wiiich eifach däm korke us lilly4!!!!
blaui ouge si zwar schön, aber nid i däm usmass wo e korke se produziert und dr hochyztstag steit ja scho vor dr türe....

15.08.13 08:50
dandi78 

hüt esch jo richtig vöu los do inne. cool. ha scho angscht gha dass nüt lauft, wöu doch hüt i döune kantön fiirtig esch

15.08.13 08:54
Lus

nicht registriert

@manokasa
hihi i findes luschtig, dass vieu brütli froh si wenn ds hochyzt verbi isch....
hihi düemer grad tuusche im abc i freue mi, mau afangs abc z cho... ha ir schueu etc. immer bis am schluss müesse warte

15.08.13 08:55
valey 

elea
ja ha mi eigendli guet a min Name dra gwöhnt :) finds soo schön das min maa und ich jetz glich heissed...

ahh schöön chunsch guet vorwärts :)) weisch öppe wie Frisur wellsch mache??
was isch jez weg de sitzordnig? hends der gseit obs chönd 9er tisch mache od so?

ich ha eig. alles.. gohne morn no gschänkli go kaufe für mini tz und mini bj
den hani am mentig no abmacht med de bj und tz und mis mami zum bespräche de ablauf
und de no probefrisur :) de beni ready

Lilly coooli Idee med de fläsche :) geht sicher cooli föttelis

15.08.13 08:57
himbeer 

haha ich bi lustigerwiis wäg de hochzit überhaupt nöd gstresst, meh wäg de andere termine wo mer no händ. hochzitssache vorbereite entspannt mi momentan am meiste

aber ich mach lieber jetz nochli meh und ha denn nachher de chopf frei, da händer recht. mir händ eus zb au s weekend vor de hochzit ganz bewusst frei ghalte.

15.08.13 09:00
Lilly4 

hahahaha lus, stell därs vor !! vorallem die grimasse wo ich amig mach
bis die fläsche entlich mal offe isch das wird mer au öpis !!

ja gäll valey, chöntet wüki no cooli fötelis gäh, mal luege ... müend das jetzt
no öpertem in uftrag gäh, wo die fläsche a däm tag dänn au mitnimmt ...

ou, probefrisur, zeigsch eus dänn es föteli wenn dra dänksch

e anderi frag:
wie machet ihr das mitem sitzplan, also dä wo mer vor dä saal stellt wo tische
mit dä näme druf sind, tüend ihr dä churz bevor fertig stelle? mer weiss ja nie
ob sich no öpis änderet, öpert churzfrischtig nöd chan cho oder so ... bi eus z.b.
geschter no 2 abgmolde ... und han chli angscht das ich en fertig mach und dänn
gits glich wieder änderige

ou ja elea, wie händers jetzt eigentlich glöst mit dä sitzordnig? 9er tisch?

15.08.13 09:00
elea 

jo da glaubi dasch doch s schönste, dass me nachetene glich heisst ;)

i wet gern d hoor offe ha, aber dass si mer of ei site vore öberd scholtee chömet, ond ergendwie no öpis zöpglets mol luege ob si öpis met dem cha afange be gspannt... hoffe i ha ned z grossi erwartige...

jo si het gseit weg de tischordnig sele mer mol verbi go ond denn chame luege was för verschidnigi variante das möglich were. muss de no s mail mache, hoffe mer chöne bald verbi go :)

wenn heschh den du d probefrisur? weisch do definitiv wie sell usgseh oder nonid?

15.08.13 09:05
dandi78 

ou elea, das wird sicher e tolli frisur. das chani mer sehr guet vorstöue und das passt au perfekt zu dim chleid fendi.

15.08.13 09:13
sonne13 

hallo zäme!

also ich freu mi au uf de neu name, au wenn er kompliziert isch und viel länger wird mer zwor sicher au schwer falle, noch so langer ziit hed mer sich scho sehr draa gwöhnt

ha grad s gfühl ihr sind alli so parat! ich ha irgendwie no viel zum mache, ha aber au wieder chli en motivationsschub und freu mi ufs wucheänd, det channi sicher wieder dies und das erledige

geschter sind mer no ufem zivilstandsamt gsii. die dame wo eus traut isch ganz e nätti, das wird sicher schön. hoffe nur die hed ned dänkt mir siged jo ned bache - mi fründ isch eifach e clown und dörft mängisch chli ärnschter sii defür schafft ers i jeder läbenslag, mich zum lache z bringe a dem tag hüroted no zwei anderi paar am gliiche ort - mich stört das aber ned, mir hend gwüsst dass es so cha sii wo mer vor meh als eme johr reserviert hend. hihi, müend de nor luege dass mer die richtige gäscht wieder mitnähnd

denn hend mir entschiede dass mir eus bim ringtuusch no öppis säged. jetzt muessi überlegge was mi gg hed scho tuusig blödi idee gha, er isch wirkli en clown, aber wenns druuf ab chunnt wird er scho öppis vernünftigs bringe

so, muess schaffe...

15.08.13 09:19
himbeer 

seisch dim clown eifach, er söll denn nöd us jux "nei" säge anstatt ja, das nämeds sehr ernst ufem zivilstandsamt :-)

1 .. 1348 .. 2693 2694 2695 2696 2697 .. 3227 .. 3757
Hochzit   Zuletzt   richtig   schaffe   Kollegin   irgendwie   natürlich   einfach   natürli   eigentli   schnell   wirklich   Zeremonie   vorallem   himbeer   langsam   Problem   eigentlich   bearbeitet   gspannt