Bräute 2013 |
|
1 .. 1348 .. 2693 2694 2695 2696 2697 .. 3227 .. 3757
|
|
|
|
15.08.13 08:54
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@manokasa hihi i findes luschtig, dass vieu brütli froh si wenn ds hochyzt verbi isch.... hihi düemer grad tuusche im abc i freue mi, mau afangs abc z cho... ha ir schueu etc. immer bis am schluss müesse warte
|
|
|
|
|
15.08.13 09:00
Lilly4
|
hahahaha lus, stell därs vor !! vorallem die grimasse wo ich amig mach bis die fläsche entlich mal offe isch das wird mer au öpis !!
ja gäll valey, chöntet wüki no cooli fötelis gäh, mal luege ... müend das jetzt no öpertem in uftrag gäh, wo die fläsche a däm tag dänn au mitnimmt ...
ou, probefrisur, zeigsch eus dänn es föteli wenn dra dänksch
e anderi frag: wie machet ihr das mitem sitzplan, also dä wo mer vor dä saal stellt wo tische mit dä näme druf sind, tüend ihr dä churz bevor fertig stelle? mer weiss ja nie ob sich no öpis änderet, öpert churzfrischtig nöd chan cho oder so ... bi eus z.b. geschter no 2 abgmolde ... und han chli angscht das ich en fertig mach und dänn gits glich wieder änderige
ou ja elea, wie händers jetzt eigentlich glöst mit dä sitzordnig? 9er tisch?
|
|
|
|
|
15.08.13 09:13
sonne13
|
hallo zäme!
also ich freu mi au uf de neu name, au wenn er kompliziert isch und viel länger wird mer zwor sicher au schwer falle, noch so langer ziit hed mer sich scho sehr draa gwöhnt
ha grad s gfühl ihr sind alli so parat! ich ha irgendwie no viel zum mache, ha aber au wieder chli en motivationsschub und freu mi ufs wucheänd, det channi sicher wieder dies und das erledige
geschter sind mer no ufem zivilstandsamt gsii. die dame wo eus traut isch ganz e nätti, das wird sicher schön. hoffe nur die hed ned dänkt mir siged jo ned bache - mi fründ isch eifach e clown und dörft mängisch chli ärnschter sii defür schafft ers i jeder läbenslag, mich zum lache z bringe a dem tag hüroted no zwei anderi paar am gliiche ort - mich stört das aber ned, mir hend gwüsst dass es so cha sii wo mer vor meh als eme johr reserviert hend. hihi, müend de nor luege dass mer die richtige gäscht wieder mitnähnd
denn hend mir entschiede dass mir eus bim ringtuusch no öppis säged. jetzt muessi überlegge was mi gg hed scho tuusig blödi idee gha, er isch wirkli en clown, aber wenns druuf ab chunnt wird er scho öppis vernünftigs bringe
so, muess schaffe...
|
|
|
|
|
1 .. 1348 .. 2693 2694 2695 2696 2697 .. 3227 .. 3757
|