Bräute 2013 |
|
1 .. 1361 .. 2720 2721 2722 2723 2724 .. 3241 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
19.08.13 07:59
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Hallo valey..... i bi scho extrem nervös. i ha zwar z gfüueu, i sigi ruhig, mi körper seit aber öppis anders... vieu buchweh und schlächt, sturm, schwindlig, nid chönne schlaafe, härzchlopfe..... zum glück geits nid no wuchelang bis zum hochyzt
i verzeue doch mau vo mim power-samschtig woni ha gha
am morge bini zum coiffure ga färbe. ändlech keni wisse haar meh de bini hei, hurti duschet, öppis gässe u de hani scho zum brutmodegschäft müesse ga s chleid hole. bi sooo gspannt gsi, öbs de passt? Es isch eifach perfekt ha de no müesse lehre wie loufe, brutstruss häbe, wie stäge loufe, wie ines outo istige.... u mer söu sech aso ke illusion mache, 2 sekunde nachdäm mer usem outo usgstige sigi, heigi ds chleid scho schwarzi ränder unde..... defür heimeris itze no füre hochzytsball im oktober agmolde, wo ds brutmodegschäft duet organisiere.... de chani mis chleid nomau alegge när bini heigsecklet, anders agleit u de isches scho los zu mim polterabe: mir (6ni) si zur kollegin gfahre wos het organisiert. de hetsi dusse es u härzigs gedicht vorgläse. de het jedi kollegin ufenes porzellantäuer d wünsch für mi/üs müesse ufschribe, mir das vorläse und de z täuer verschlah. i ha ghüüület wine schlosshund, das isch so härzig gsi när hani mir säuber ou no es täuer müesse beschribe mit mine wünsch unds verschlah. natürlech ha i när aues säuber müesse zämewüsche när simer ufe zu ihre ga apero näh u da hetsimer gseit, mi bäri sigi entfüehrt worde..... de hetsimer vo mim lieblingsteddy vo früecher es föteli zeigt, mit gfesslete händli und eme band ums muul ha de müesse quiz übere gg und d kolleginne löse, damit i dr nöchst hiwis bechume. ha de emu när a bahnhof müesse und ufe zug für bärn. im zug hani es sms becho vom entfüehrer, i müessi zum schliessfach nr. 225. dete acho isch natürlech wit u breit ke schlüssu gsi. ha de so lang müesse d kolleginne usfrage, bis eini het dr schlüssu zückt im schliessfach isch de mi teddy gsi.... när simer ufe budesplatz ga fötele, is papajos ga ässe und de is gutgelaunt ga ds kafi näh. plötzlech steit e junge typ mit ere rose am tisch und fragt, wär de da d brut sigi.... de hani nadisnah wo wiudfrömde manne immer wider e rose becho... (d kollegin het die dete ufem herrewc mit eme kärtli deponiert gha...). natürlech hani mit aune flissig gföttelet när si 4 manne cho und hei mi und die einti wo gfötelet het ufene shot entfüehrt.... u i hasse so getränk! bi de aber tapfer gsi und mir heis uuu luschtig gha..... si de wider mit em zug hei und hei dr abe bi üs daheime la usklinge.... s isch genau so gsi wieni mer das gwünscht ha gha !!!
geschter simer de no zur schwigermueter und hei üses hochyztsgschänk becho... nei, leider ke wellnessguetschiin.. mir hei - üsem wunsch entsprächend - e huufe bargeld becho am nami hani de no d wägwiser für zum apero und d kartebox fertig baschtlet..
u itze hockeni ko im büro und warte ud f ferie
gnue vo mir... was heit dir schöns erläbt?
|
|
|
19.08.13 08:02
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@canoa dir no härzlechi gratulation zum hochyzt
|
|
|
|