| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1363 .. 2724 2725 2726 2727 2728 .. 3243 .. 3757
19.08.13 14:05
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

uhuu froue
i bi hüt mittag id apotheke u ha gseit: "loset, i hürate am friti, i bruche öppis zum beruhige" die het schön müesse grinse.
hüt morge isches ganz schlimm worde. weni extrem nervös bi sackt mer dr kreislouf zäme u es ischmer sturm u komisch... chani gar nid bruche.
itze hani globuli füre kreislouf becho und so bush flower emergency beruhigigstropfe. si het gseit, i söu de ufpasse, da heigs relativ vieu alkohol dinne, aso nid übertribe dermit... de ischmer nume so usegrütscht "je meh dinne, desto besser.... "
ha de beides grad usprobiert und itze hockeni tiefenentspannt ufem bürostüehli, ds härz böpperlet schön im takt, d hitzewallige u ds sturmsi si verbi....
entspannig puuuuur

19.08.13 14:06
valey 

jaa i ha med em gredt
i ha ebe gar nie checkt das er no anderi fotografe hed... und eus isch au nie gseit worde das mer öpper anderst hend.. suscht heddi gseit i wett de kennelerne..
mer kenned jez de wo chunt ned.. und es Brutpaar mues en fotograf kenne
de begleitet eim de ganz tag
stelled eu vor eue fotograf isch eu unsympatisch und ehr müend de med em fötelis mache
de gseht me da uf jedem bild..

und wenn me de fotograf ja Emmer weder chli ghört de hed mer ja chli es vertraue gschloffe de isch me offniger i de fotis
aber wenn öpper chunnt und de kennt me gar ned :-/

be recht trurig weg dem

i meine d fotis sind sicher au guet und so aber jaa..

19.08.13 14:09
Lus

nicht registriert

@valey
kopf hoooch
die föteli wärde sicher ou super und he, wie d elea seit, di wunschfotograf steit ja mit sim name hinder dr ganze sach, de chanersech schlächti oder unfründlechi fotografe nid leischte!
dänk positiv, s chunnt aues guet

19.08.13 14:14
Emma13 

Ich weiss scho was du meinsch valey, aber ich bin mir ganz sicher dass sis Team ä super Arbet wird leiste, ich glaube HZ-Fotografe kenned so Situatione, sie wüsset scho wie sie was müend mache, demit au ihr eu wohl fühlet... ich glaub würkli nöd dass drah muesch zwifle, aber verstahn dass trurig bisch... Chum, freu dich uf de Tag, wird sicher alles traumhaft :)

@Lus hesch du guet gmacht, denn fühlsch di selber bitz wohler, au wenn Alkohol am Arbetsplatz eigentli verbote isch

19.08.13 14:15
elea 

lus du besch crazy

valey i weiss wad meinsch, me wet doch wösse weli Person eim a dem wechtige tag begleitet! es esch wechtig dass me sech sympatisch esch und sini art au mag. aber wenn er euch super met dem fotograf verstande hend, de denki ned dass er en mega dobbel wird i sim Team ha! de werds ganz secher au mega nett si! aber ebe a dinere stell wörds mi natürli genau glich nerve. ebe halt au well ehr sehr vell Geld usgseh hend. do hetti au ned freud! ond dass er nie erwähnt het dass d Möglichkeit bestoh dass öper vo sim Team chunt, das fendi ned oke. aber musch luege die föteli werde genau so toll si! ehr send sones schöns Motiv, do cha nüt schief go ;)

19.08.13 14:15
valey 

jaa ich weis scho das d fotis sicher au super sind und au die lüt nätt sind
chamers scho vorstelle

macht mi eifach trurig
wel ich de fotograf scho vor de verlobig mal entdeckt ha und ich mer gseit ha
weni mal hürote weli de
de hanen buecht hemmer en kennelernt und send eus sympatisch gsi und so
und au min schatz hed sich au göffnet mit ehm (wel er isch en mega schüche) de hani scho denkt ah cool werdet sicher fötelis cool und er isch mega sympatisch und au min schatz isch den lockere uf de fotis
und jez hemmer öpper wo me ned kenned...

hoffe chunt guet
ha echt kei lust für so Sache jez

19.08.13 14:21
Emma13 

Ou nei valey...

Versuech dich uf die schöne Sache zkonzentriere, es wird sooooo viel lässigi Details ha a euem HZ, genau so wie du dir das scho immer vorgstellt hesch...

S gitt leider immer öpis wo kurzfristig anders lauft als denkt, aber söll eim d Vorfreud nöd kaputt mache... :)

19.08.13 14:26
sonne13 

öu valey, das isch jo wirklich doof ich verstoh dass dich das närvt!!! isch au blöd. aber was bringts, ändere loht sichs au nümm. loh der d vorfreud ned vermiese - euchi hochziit wird perfekt sii, da änderet au en andere fotograf nüd!!! und dine maa wird sowieso hin und weg sii und nur auge für dich ha, de hed eh keis aug meh füre fotograf das wird dine wunderschönschti tag, muesch luege!

19.08.13 14:28
sonne13 

ah jo: lus, du bisch wirklich crazy!!! du bisch unglaublich - gniess dis flash sooo härzig! jösses ich wett dich am friitig gseh, wenn das jetzt scho so schlimm isch nimmsch de es gläsli wii grad am morge - das hilft sicher au!!!

19.08.13 14:29
Lus

nicht registriert

@emma13
lach die tröpfli si dr hammer - ächt! *hicks*

nenei seich, alles io bi mir, bi num ufdräiht wüu i am FRITIG hürate

1 .. 1363 .. 2724 2725 2726 2727 2728 .. 3243 .. 3757
Zuletzt   gspannt   einfach   vorallem   bearbeitet   schaffe   Hochzit   Problem   himbeer   eigentlich   langsam   Kollegin   schnell   wirklich   eigentli   richtig   natürlich   natürli   irgendwie   Zeremonie