| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1364 .. 2725 2726 2727 2728 2729 .. 3243 .. 3757
19.08.13 14:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sonne13
hihi dr sekt für am friti morge steit scho parat

19.08.13 14:33
Emma13 

Ahaha Lus, recht hesch... chasch di definitiv freue und ich freu mi scho riiiiiesig uf din Bricht und Föteli

19.08.13 14:38
LinksAbbiegen 

Guete Morge Brütlis, yes mini Nachtschichte sind vrbi und ich chan eendlich säge i 5 Tag wird ghürate.. Wooooho!

Gratuliere allne wo das Weekend ghürate händ und wünsche eui nume ds bescht.

Im Moment chanis alles recht glasse neh und mache mi nöd verruckt mit irgendwelchne Gedanke was schief chönti gah. D Vorfreud isch eifach RIIIIESIG und übertrifft alles
Bi echt soo gspannt was alles uf euis zuechunt..
Han au no es paar chlini Sächeli ds due, wär cool bis am Mittwuch ganz fertig ds si - dasmer dä abem Do chli chönd chille.

En supi Start i die Wuche

19.08.13 14:39
Lus

nicht registriert

@emma13
hihi jaja u wenn mis hochyzt ohni stolpere stogle umgheie ga touche sabbere oder söile ablouft sitter när aui enttüscht

19.08.13 14:45
Emma13 

Lus du bisch eifach di bescht wett denn aber scho es Foti gseh vo dim versäulete Kleid

nei hör uuuuf.. han sooo Angst vorem Stäge abe gheie... das macht mir am meiste Buchweh min Ma het denn nur gmeint "ja wenns halt passiert denn wird mär sich bestimmt a eusi HZ zrugerinnere" ja suppper, das hani wele ghöre

19.08.13 14:55
Lus

nicht registriert

@emma13
i ha am samschtig woni bi ga ds chleid hole müesse lehre stägeloufe eifach bim stägeufloufe immer schön höch lüpfe, bim abeloufe müesst mers gar nid ha....
mir macht meh angscht wieni i das outo wott ohni das dr ganz rock när verknitteret isch.... ha scho überleit, öbi eifach söu inehechte und ufem buch blibe lige und dr gg chami de bim schloss eifach nume usezieh wär mau öppis anders......
u d ussag vo dim gg isch ja suuuper... d brut mit brochniger,schiefer nase, ds chleid vou bluet, d haxli abenand... aber ja, houptsach si erinneresech no dra....

19.08.13 15:05
Emma13 

ahaha a dini Hechtrolle im HZ-Kleid wür sich aber au jede drah erinnere ... bequem wärs sicher ufem Buch im Auto ineligge

neiiii a Bluet und brochniger Nase hani gar nöd denkt, jetz hani no meh Angst

Zum's wieder guet mache muesch mär jetz aber gnau erkläre wie glernt hesch Stäge laufe...

19.08.13 15:15
Lus

nicht registriert

stäge nidsi loufe muesch gar nid gross öppis mache (emu wenn e reifrock im chleid hesch, de stossts chleid ja vo alleini wäg).. eifach immer ufrächt loufe wüu sobau di chli bücksch wirds vore lenger u de steisch druf.
d stäge ufeloufe muesch luege, dass mit beidne händ öppe uf chnöihöchi dr stoff packsch, und zwar so, dass ou dr unterrock ide händ hesch, de cha nüt passiere

19.08.13 15:20
Emma13 

Danke viel mal fürd Ufklärig

Bi mir wird's no schwierig s Kleid inkl. Reifrock packe... han ä riiiesigi Schicht Tüll um mich ume, muesses denn wohl au bitzli üebe wenni s Kleid am Samstig gahn go hole. Sitze isch schomal guet gange, han gmeint seg unbequemer :)

19.08.13 15:26
Lus

nicht registriert

mir heisi gseit, si lönge ke brut zum lade use bevor si nid chönn hocke, stägeloufe und wüssi, wiemer ines outo istigi bi ächt dankbar gsi um die tipps....
und si het mir nomau gseit, mer söu bide türscharnier bim outo ufpasse.......

1 .. 1364 .. 2725 2726 2727 2728 2729 .. 3243 .. 3757
einfach   himbeer   Problem   vorallem   Hochzit   Zuletzt   schaffe   natürlich   wirklich   bearbeitet   eigentli   Kollegin   schnell   natürli   gspannt   richtig   langsam   eigentlich   irgendwie   Zeremonie