| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1370 .. 2737 2738 2739 2740 2741 .. 3249 .. 3757
21.08.13 14:59
valey 

Re: Bräute 2013

jep ha no en Reifrock drundert :)

ahhh sooo schön :) muesch mer de es foti schicke :D


soooo ich haus jez mal :))

hey wünsch euch en mega schöne räst vo de wocheee... weni nümm dezue chume im Forum schribeeee
hebed eu sorg.. meld mich denn :D :D

21.08.13 15:04
elea 

Re: Bräute 2013

ja eh zeig der es föteli ;)

hey falls nöm do besch die Woche:
wönsch der en perfekte tag am samschtig!!!!! ond das alles so wird si wis der vorstellsch ond wönschisch! du wersch din maa ohaue!!!!!

21.08.13 15:56
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

uhuuu i mäude mi nume hurti:

danke vieu mau für die liebe Glückwunsch!!
i bi mi tag aso mit putze, wösche und zwägmache für morn und am friti am gniesse
itze chunnt de no grad e kollegin wo chunnt cho luege wägem tanze hei vori fange bitzli güebt u mi gg het natürlech nume umeblöödelet - ich ahne böses aber vo mim gg hets gheisse, i müess hinech am 7ni parat stah... irgendwie isch öppis planet

mir si itze mit auem fertig wos hochzyt betrifft. morn muesi nume no ga d negu mache und am nami no die räschtleche sache zämepacke woni mues mitnäh. u de legi am nami no hurti e power-wellness-stund iii

d närvosität wachs - unufhaltsam... übermornm um die zyt bini scho ghürate! wahnsinn!
i wünsche aune mitbrütlis und samschtigbrütlis e wunderschöne tag - gniessets!

da i mi bir trouzügin zwägmache u de dete abgholt wirde heimer scho chli gluegt wägem chleid alegge. bir normale hustür chani nid use wüu die när e uu ändi stäge abegeit wo rächts und links e muur isch vo chli moos dranne het - nid ideal mit em chleid. itze muesi unde use - sprich: i mues vor Stube e WÄNDUTRÄPPE abe für zur Türe.... Allmächtiger steh mir bei

häbets aui guet u gniessets!!!

22.08.13 07:44
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

esch no öper ome do höt oder send all am hibbele dehai? ;)

22.08.13 08:15
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

Ich bi au wieder mol schnäll do inne. Sorry ha überhaupt ned nochegläse was alles so gange esch.

Allne früsch Verhürotete gratulier ich und wünsch euch alles Gueti ! Allne wo jetzt denn dra sind: Gnüssed euchi Hochzyyt in volle Züüg und händ e wunderschöne Tag, bi scho megaa gspannt uf all euri Bricht .

Schnäll e chlini Frog: bi grad no am de Tischplan mache zum denn ufstelle, jetzt ganz doof gfrogt, i welere Reihefolg tuet me d Lüüt det eigentli druf? Pärli/Familiewyys zäme oder eifach alphabetisch? Sorry ich weiss es esch es unwichtigs Detail.

22.08.13 08:36
elea 

Re: Bräute 2013

wend chlini tisch hesch a velecht 6 - 8 persone de wördi d lüt päärli wiss druf due. ond wennd sehr grossi tisch hesch wo velecht 12-15lüt dra hocke wördis alphabetisch mache.
ke ahnig ob das richtig esch so, aber da wer so min erste impuls winis wörd mache :)

22.08.13 08:40
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

*hibbel hibbel hibbel hibbel hibbel hibbel hibbel hibbel hibbel*
I mues gloub d Dosis vo mine Wundertröpfli erhöhe - oder i trinke grad ab dr Fläsche

Geschter simer no i das Resti womer de ds Apero hei ga ässe am Abe. S isch für d Nervosität natürlech nid grad förderlech, wenn weisch, dass i 2 Tag scho wider dete bisch

i freue mi waahnsinnig uf üse Tag u glich, es wird de ou schön si, ufene wunderschöne tag zrugg z luege und wider zyt ha für anders

so, i mues los ga d negu mache (so wie i mi kenne bricht eh eine bis morn ab..... )
tschüssli

22.08.13 08:44
Eve777 

Re: Bräute 2013

Oh Luuuuus ich wörd au duretreie vor Närvosität , hei es wird sicher alles guet go und dir wärdet e super schöni Hochzyyt ha do beni ganz sicher ! Wünsche dir unvergässlich schöni Stunde und ruhigi Närve .

@elea: jo das hani ebe zerst au dänkt, will mir händ rundi Tisch wo jewils max. 8 Lüüt dra hocke. Aber mir händ ebe au Lüüt wo ned Päärliwyys chöme sondern elei, gseht das denn ned chli verlasse us so einzelni Nàme näbe all denen Päärli-Gschichte?

22.08.13 08:45
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mooorge mitenand

Ich bin au no da... au bitzli am hibble und no di letzte Sache koordiniere

Luuuus viiiiiel Spass freu mich sehr für dich :)

Während ihr morn am fäschte sind, hend mir euse Polterabig mir hend eus jetz für en gmeinsame Abig entschiede und ich freu mich mega druf, mir sind sooo jung zämecho, dass mir eigentli praktisch nur gmeinsami Kollege / Kollegepäärli hend, denn isches so viel eifacher und ich freu mich umso meh au mit min Schatz chöne fiire

22.08.13 08:47
Eve777 

Re: Bräute 2013

Oh so schön Emma das findi au e mega härzigi Idee mit em gmeinsame Polterobe, das wird sicher mega cool .

Ich ha am Samstig mi Polterobe (hürote aber erst zivil am 14.09.) will nachhär hämmer keis Datum meh gfunde wo allne goht . Bi jo gspannt druf was mir so mache, s wird sicher nüt piinlechs drunter sii do beni scho mol sicher .

 1 .. 1370 .. 2737 2738 2739 2740 2741 .. 3249 .. 3757
langsam   Zeremonie   irgendwie   eigentlich   schnell   Kollegin   bearbeitet   gspannt   himbeer   einfach   Zuletzt   natürlich   Hochzit   wirklich   schaffe   richtig   Problem   eigentli   natürli   vorallem