| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1371 .. 2739 2740 2741 2742 2743 .. 3250 .. 3757
22.08.13 09:20
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey valeyyy!!!
wie macheds ihr?? lönder alles??
ich denke bis ma foifi schiffets bestimmt,aber am zwölfi hettemer viellicht no schwein uf trocheni föteli.

22.08.13 09:23
Nemo 

uuuuuuuund??? was würded ihr mache??

22.08.13 09:25
valey 

jaaa glaub mer nervt mi das wetter

i ha ja für am obig en fürshow as überraschig plant gha
hani jez au abgseit... wel suscht heddis glich müesse zahle isch mer es risiko gsi

weg de fötelis kei ahnig..
aso vorher hemmer gar kei chance go föttele uffff...

log ich ha so kei lust alles umstelle
ha denkt ich los mal uf eus zuecho
wenns de halt würkli mega rägnet de müemmer halt im schloss enne fötelis mache
und wenns de mal ufhört use go fötele..

22.08.13 09:26
Emma13 

Nemo, also ich persönlich weiss nöd inwiefern mär sich sooo fest ufd Stunde chan fixiere... aber wenn usdrücklich ageh isch dases am Morge no troche isch und ihr sone schöni Fotokulisse hend, denn würis mir wahrschinli au no überlegge s Fotoshooting vorzziehe...

Aber uf de andere Siite sötts eu nöd inen unnötige Stress bringe... weiss halt nöd wie suscht s ziitliche Programm isch, bi eus würs z.B. gar nöd drinligge und mir müesstet so jenstens umorganisiere (2 Täg vorher) also wenn du meinsch es gaht guet uf und du hesch nöd zuesätzliche Stress, de würis mache, wenn aber s Gfühl hesch es chönt knapp werde, es gitt mega viel Ufwand etc. denn wür ichs persönlich so si lah, mär weiss ja nie wie sich s Wetter veränderet... ich weiss isch ganz ä blödi Situation... was meint din GG dezue?

22.08.13 09:27
Nemo 

bi eus wärs ebe glaub nöd e soooooooooo schliimm zum umstelle.
ich schlafe ja eh scho dehte und mir fanged am nüni ah mit schminke usw... plant wär gsie dass mir denn no zmittag ässed dehte usw. das müessti eifacch strieche. denn wär ich am zwölfi parat und denn chöntemer go shoote.
es würd scho klappe. müesstet alli eifach mitmache und min schatz und ich würded uf de moment verzichte wo er mich s'erste mal gseht im standesamt.

22.08.13 09:28
Eve777 

Scheisse Nemo esch jo mega doof . Hmm aso dir hürotet jo im Schloss Lenzburg, hets denn dete ned so Örtli dusse wo me zwar im Schärme stoht aber glich verusse chönt fötele? Has gar nüm so im Chopf wies det scho wieder ugseht im Hof ......

Wo sind ehr denn nachhär, au in Lenzburg umenand? Was sust ev. no e Variante wär esch in Lenzburg is Stedtli z.b. id Art Cigar Lounge (guet schmöckt denn ev. chli nach Zigarre) aber finde das het e schöni Atmosphäre dinne und wörd sicher au no cooli Fötelis gä. Oder wärs ev. e Variante dassd z.B. e Gärtnerei afrogsch öb dir döfet im Gwächshuus go Föteli mache? Kenne z.B. e Gärtnerei mit emene schöne grosse Gwächshuus in Schafisheim, http://www.gaertnerei-vogel.ch/wb/pages/start/ueber-uns.php

22.08.13 09:30
Nemo 

@valey: das mit de fürshow isch ja au mega schad. bi eus sinds nur himmelslaterne womer nöd chönd stieege la.

@emma: machbar wärs sicher. trauuig isch ja ersch am 14.30 und mir chöntet ja denn grad dobe bliebe.
mir händ ja denn am abig immerno die stund womer denn chöntet no meh fötele wenn mer alli scho gmacht händ oder verwieled denn suscht bitzli no im schloss. langwielig wirds eus bestimmt nöd

22.08.13 09:31
elea 

nemo, i weiss ned obi jez 2 täg vorher no alles wörd omkremple. glaub mer wers de stress ned wert.. aber wenn du seisch es wer ned sone grossi sach... musch halt för dech abwöge was der wechtiger esch, dass er e grösseri Chance het met de föteli oder de Moment woner euch zom erste mol gsend?

22.08.13 09:32
Nemo 

@eve: isch e ccooli idee. aber mir chönd nöd vorem 18.00 vom schloss abe, wil ich so e witzigs fahrbars unttersätzli bstellt han für min gg und mich. das weiss er aber nöd.... das wür ebe denn au no ghörig is wasser gheie...

22.08.13 09:34
Nemo 

@elea: mittlerwiele bini ebe sowiet, dassi säge so es first look shooting oder wie das denn au immer heisst chönt ja au schön sie.
has mir nie chöne vorstelle min gg vorher zgseh, aber es händ jetzt so viel da inne au gschriebe dass sie das jederziit wieder so würded mache...

1 .. 1371 .. 2739 2740 2741 2742 2743 .. 3250 .. 3757
irgendwie   himbeer   Problem   gspannt   richtig   schnell   langsam   einfach   Zeremonie   wirklich   eigentli   natürlich   schaffe   eigentlich   Zuletzt   Hochzit   vorallem   bearbeitet   natürli   Kollegin