| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1371 .. 2740 2741 2742 2743 2744 .. 3251 .. 3757
22.08.13 09:35
Eve777 

Re: Bräute 2013

Ahaaaa ou Mist also "müender" eigentli Fötelis bim Schloss mache, hmmmm oje Nemo weiss au ned was ich dir söll rote. Dänke wie d Elea scho gschriebe het, do müend ehr chli abwäge was wichtiger esch für euch, s erste mol gseh erst im Standesamt oder ned verrägneti Fötelis .

Ich glaube mir wär de Momänt wichtiger, aber dänke das chöne wörkli nur du und di GG entscheide. Und weisch so komisch wie die Wätterprognose amigs sind chasch di eh uf nüt meh verloh duntks mi.

22.08.13 09:35
elea 

Re: Bräute 2013

ebe denke schlossentli eschs nome wechtig was euchi prioritäte send!!! hender denn ke optimali lösig före fotolocation bi rege?

22.08.13 09:36
Eve777 

Re: Bräute 2013

Und meine weisch wennd jetzt uf wetter.com gohsch go luege heissts scho es rägni au am Morge liecht, mich duntks das änderet fang all Stund die Vorhersage.

22.08.13 09:38
Emma13 

Re: Bräute 2013

Nemo, ich find au das ihr das müend abwäge... wenn du seisch es seg nöd sone grosses Problem alles umorganisiere, denn isches ok findi... Schlussendli muesses für eu stimme :)

22.08.13 09:39
Nemo 

Re: Bräute 2013

das isch eso mit de prognose. sie wird immer schlechter. so hettemer zwei chance, suscht nume die am abig, wo eigentli zu 90% is wasser gheit.
ach ich weiss au nöd... isch voll doof....

@schlecht wetter location: wär hald eifach im schlosses innere. also im rittersaal wo au trauig gsie isch,aber isch au schad nur i eim rum alli bilder zmache...

22.08.13 09:46
Nemo 

Re: Bräute 2013

ach ich weiss au nöd.... isch voll doof....
mir würded ebe paar schöni föteli i dem garte scho no viel bedüte.
aber ebe, klar, es chan au sie dasses am morge scho schiffet

22.08.13 09:47
valey 

Re: Bräute 2013

nemo log aber i de wetterprogrose stoht leichte regenschauer mit abständen..

aso ich würd ned alles umändere

i meine wener fertig sind und es regnet schloss lenzburg dinne isch au mega schön
und ich denke es werd jetzt sicher ned 2 stund am stuck regne
de chönder emmerno paar fötelis dusse mache... und es hed ja au bim schloss lenzburg so chlini abschnitt dusse wo deckt sind..

uff das wetter echt

22.08.13 09:47
snet 
Re: Bräute 2013

@Nemo & Valey: Also ich würde nicht den ganzen Tagesablauf über den Haufen schmeissen, das wird doch sonst mega stressig. Ich bin sicher, dass sich am Nachmittag auch noch ein kleines Zeitfenster auftut indem es trocken ist und man draussen fotografieren kann.

Draussen fotografieren kann man ebenfalls wenn es regnet. Hast nicht du Nemo einen schönen, grossen Schirm unter den ihr beide passt? Ausserdem ist etwas schlechteres Wetter besser für Outdoorfotos, da der Kontrast dann besser ist.

Und was die Wetterprognose angeht... an unserem Hochzeitstag war Regen gemeldet und effektiv hat die Sonne gescheint und wir konnten draussen sein.

22.08.13 09:48
elea 

Re: Bräute 2013

nemo hets denn nor ein schöne ruhm?
velecht hets no es schöns stegehuus wome secher au cooli bilder cha mache. oder e schöni vordertöre.. wenns det no es chlises vordächli het de chasch au det fötele. ond wenns ned grad chatzehaglet de chame jo au tolli föteli mache onder em regeschirm! das gseht jo au mega romantisch us ehr 2 under em shcirm em rege! weisch wini meine?
ond was i halt au wörd denke esch, wenn jez du dis ganz Programm wördsch ove chopf stelle und denn esch s wetter glich anderst und es schiffe am morge, de wetsch der doch de chopf abbisse wells ned eifahc gloh hesch. weisch wini meine? emo mer giengs denn so!

22.08.13 09:48
Nemo 

Re: Bräute 2013

ich besprichs hüt mal mit minere tz. mal luege was sie meint....

 1 .. 1371 .. 2740 2741 2742 2743 2744 .. 3251 .. 3757
schnell   Hochzit   natürli   Zeremonie   Problem   einfach   gspannt   natürlich   langsam   himbeer   vorallem   bearbeitet   wirklich   schaffe   Zuletzt   eigentlich   eigentli   irgendwie   richtig   Kollegin