| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1372 .. 2741 2742 2743 2744 2745 .. 3251 .. 3757
22.08.13 09:50
dandi78 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme

eg be au wieder mou do. fühle mi super als verhüroteti frau

ha leider nid aues chönne nocheläse wo dir gschribe heit. eg hoffe aber, dass dir aui guet vorwärts chömet mit euchne vorbereitige.

endlich hani afe der bricht vo der standesamtliche trauig gschribe. der ander folgt de no.

22.08.13 09:51
Nemo 

Re: Bräute 2013

@snet: ja, das mitem schirm bin ich
@elea: ja da mitem chopf abbiesse isch scho so. ich han aber ja nöd die chance am namitag nöd. die bliebt ja trotzdem. ich hett denn eifach statt nur ei stund für föteli am nami, hetti au noo ei stund für föteli am morge...

@plan umrüehre. also i drü stund isch e brut doch parat, oder meied ihr ich brüchi länger??

22.08.13 09:52
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich gsehns genauso wie'd elea, wenns denn tatsächlich regnet am Morge, denn isch eifach alles fürd Katz gsi! Schlussendli chan mär am Wetter nüd ändere und mär muesses so neh wie's chunt, imene Schloss gitts ganz bestimmt schöni Örtli zum au bitz gschützt z'fötele und ich glaub au nöd dases de ganzi Namittag wird dureregne, Gwitter sind ja meistens am Abig und wenns au bitz regnet hend ihr ja eue super Schirm, wo doch mega lässig usgseht...

Wie gseit, ich denke du muesches abwäge, aber ich persönlich wür mir jetz de Stress nüm mache 2 Täg vorher, schliessli muesses ja nöd würkli so usecho... und ufd Stunde genau wür ich nonig gah...

22.08.13 09:52
Nemo 

Re: Bräute 2013

@dandi: herzliche glückwunsch zum hochziit!!! wünsche eu nume s'besti!
muen din bricht nacher no läse.

22.08.13 09:53
elea 

Re: Bräute 2013

3h fendi tiptop! i werde för Frisur und make up 2h ha (esch mer gseit worde.) ond im chleid beni au i 5min! ;)

22.08.13 09:55
Nemo 

Re: Bräute 2013

@elea: darum denki ebe dases für mi kein zuesätzliche stress wäri. ich han ja vo 9.00 bis 12.00 ziit zum mich parat mache. nacher wäri eh nume dumm umehocked und gwartet. und na ja, obi de mag ässe isch denn au no d'frag..

22.08.13 10:11
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Mädels

Wollt mal ein Lebenszeichen von mir geben! Zur zeit komme ich kaum zum schreiben, da nun die Ferien vorbei sind und die große eingeschult wurde (wussten wir selber erst 3 Tage zuvor) und die mittlere in den Kindergarten gekommen ist!
Die Umstellung macht extrem müde, sodass ich gestern schon um 16:00 Uhr auf dem Sofa eingeschlafen bin .... Ich bin immer noch müde *gäääähn*

Hz-mäßig gibt es was zu berichten
Mein Kleid ist in Zürich nun muss es nurnoch zu mir!

22.08.13 10:17
elea 

Re: Bräute 2013

hallo apple! secher ufregend wennd chinder igschuelet werde! ;) verstohni dass das astrengend esch!!!

ou yeah so lässh, wie lang gohts echt no bes s chleid bider esch? das het jo super klappet! si hend doch gsiet endi August eschs bider! super Timing! ;)

22.08.13 10:24
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ja, bin eigentlich nurnoch unterwegs. Schwierig ist es, das beide zur gleichen zeit Schulbeginn und schulende haben, jedoch Kindergarten und Schule ca 20 Minuten entfernt liegen. Und ich das jeden Tag heute 4mal durchlaufen muss und immer in Eile, damit ich überall rechtzeitig bin.
So muss ich unsere mittlere immer etwas früher abholen, damit ich dann pünktlich in der Schule bin.

Ich weiß nicht wann es bei mir ist, ich hoffe, das es spätestens Anfang nächster Woche da ist!

So, in 30 Minuten muss ich wieder los! Aber Sohnemann möchte zuvor noch auf den Spielplatz!
Bis später Mädels!

Zuletzt bearbeitet am 22.08.13 10:25

22.08.13 11:00
Chriesi 
Re: Bräute 2013

Nemo, hets den dete nöd so e Art Veranda? Weisch das würdi sehr schöni Fotis geh und ich find imfall wenns regnet und s Ehepaar so herzig unterem Schirm staht u es schöns und romantischs Suschet… Also nöd falsch verstah Sunne isch ja logischerwiis au schön und s Chleid wott mer ja nöd dräckig ha… Aber ich find es git so en gwüsse Charm und anderstartigkeit im Gegesatz zu de andere Bruutpaarfotis wo immer i de Sunne sind… D Frag isch hald waser für en Fotograph hend. Muss cho en professionelle sie wo guet chan im Rege föttele will s Liecht hald guet igsetzt werde muss. Ich versueche mal Fotis finde wie ichs meine! Kopf hoch!

 1 .. 1372 .. 2741 2742 2743 2744 2745 .. 3251 .. 3757
himbeer   gspannt   wirklich   vorallem   irgendwie   natürli   langsam   richtig   natürlich   eigentli   schaffe   Zeremonie   Problem   eigentlich   schnell   Zuletzt   Kollegin   bearbeitet   einfach   Hochzit