| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1373 .. 2744 2745 2746 2747 2748 .. 3253 .. 3757
23.08.13 10:32
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi, ich ha au chli schlofproblem, normalerwiis schlof ich wie en stei!!! ha die wuche gmeint es liid am mond, aber langsam glaubi es hed en andere grund 3 wuche, wenn ech überlegge dass das johr jetzt irgendwie doch "gfloge" isch, denn sind die 3 wuche jo im nu verbii!!!

ich freu mi sehr, bi aber irgendwie au chli aagspannt, will ech irgendwie ned so under kontrolle ha was no muess gmacht wärde usw... ich mache alle eifach was mer grad i sinn chunnt, aber ziehmli unorganisiert... jenu, chunnt scho guet, s wichtigschte hani jo: mine bald-maa, ringe, chleid, zässe, alli dokumänt...

be gspannt ufe sunntig. de hani mis probemake-up. nimmt mi wunder wie sie mit miner neurodermitishuut z schlag chunnt. ich hoff so fescht dass mer das alles cha wägzaubere!!!!

23.08.13 10:36
elea 

sonne i ha morn s probemake up / Frisur...
weiss jez nonid wassi wet.. schrecklich...
i denke du wersch jo chum di erst si wo det he goht und huutproblem het hoffi emo mol ;) das send jo Profis die sette doch met dem chöne omego denki...

23.08.13 10:39
Canoa 

ech ha au rächt problem met minere hut aber wäge Pickel. Ech darfs fast ned säge darum beni zum Arzt sie hed mer denn Tablette gäh ond jetzt esch sie einigermasse schön worde. Klar esch vellecht rächt öbertrebe aber mer esch das wechtig gseh...

Elea dänke die chönd scho demet umgoh...die möched das ned s erste mou...

23.08.13 10:41
sonne13 

ou cool elea! de bini jo gspannt! viellicht chasch jo churz aasatzwiis es par sache usprobiere, de finsch sicher e frisur wo di umhaut! das isch de vorteil mit chorze hoor, do muesch der umd frisur ned grossi sorge mache! nur de schnitt muess stimme
die wo mir s makeup macht kenni privat, isch en kollegin vo mim gg. sie isch visagistin und hed scho ziemli viel ahnig, glaubi. und sie hed mi jo au scho gseh und weiss dass mini huut ned babypopozart isch - und sie heds scho hüüfig gmacht! dänke das chunnt scho guet! und süscht hed de fotograf denn halt chli länger für d retouche wobii - me fühlt sich halt eifach au wohler wenn me findet me gseht guet uus

23.08.13 10:43
Emma13 

Oh à propos, ich han mis Probe-Makeup geschter gah... het mär uuu guet gfalle... bin mega zfriede gsi :)

Han jetz alles eher dezent mache lah, i Erdtön und Rosa, d Betonig eher uf de Auge und en schöne Lippgloss uf de Lippe, mir hend zwar verschiedeni Lippestift probiert gah, aber alles het überhaupt nöd zu mir passt... Isch ehner dezent, aber trotzdem sehr romantisch findi :)

23.08.13 10:46
elea 

ja i hoffe si probiert denn bez verschednigi Sache us.... mol luege wis chont morn.. zersch beni det zom schniide und meche mache ond nacheten no probefrisur und Makeup... da heisst i werde ca 5h bim Coiffeur si .. hölle...

Emma cool eschs so wörde wis der gfallt!! :)

23.08.13 10:47
Canoa 

Emma ech ha vergässe am Zivile Leppesteft druf tzue...aber jäno! =)
Ohh Lippgloss hani gar ned gärn

23.08.13 10:50
Emma13 

Ich find bitz meh dörfs no si.. Suscht isch aber guet, was meinet ihr?

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 70 kB

image.jpg image.jpg (23x)

Mime-Type: image/jpeg, 60 kB

23.08.13 10:50
sonne13 

canoa, es esch doch ned schlimm wenn mer deswäge zum dokter goht!? isch doch verständlich, mich närvt mini huut au. wenns nur pickel wäred hättis wahrschiinli au scho mit tablette probiert. aber s hauptproblem isch d neurodermitis, und die isch halt irgendwie fascht ned in griff z becho... aber ech muess säge, es ged vieli wos viel schlimmer hend, vo det här bini au wieder dankbar ischs no im erträgliche rahme!!!

23.08.13 10:52
elea 

ou Emma genau sowas willi au!! gseht super us!!!!!!!!!!
lippgloss hani au ned so gern. es gseht zwar schön us aber füehl sech so chläberig a und mi frönd hasst das, so wet er mi nie kösse :)

1 .. 1373 .. 2744 2745 2746 2747 2748 .. 3253 .. 3757
natürlich   Hochzit   wirklich   vorallem   Problem   einfach   schaffe   richtig   gspannt   Kollegin   Zuletzt   eigentlich   eigentli   natürli   langsam   Zeremonie   himbeer   bearbeitet   schnell   irgendwie