| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1374 .. 2746 2747 2748 2749 2750 .. 3254 .. 3757
23.08.13 11:08
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke emma. mir hend ebe "nur" max. 75 minute ziit für schminke, aalegge usw... evt. chli knapp aber das goht de scho, ich stelle mich eifach ane und loh mit mir mache

23.08.13 11:09
elea 

Re: Bräute 2013

snet: i neme dini Frisur! dis make up! ond din struss!!! gseht alles wonderschön us wörkli!!!!!!
s make up wirkt gar ned so starch.. aber ebe dasch halt das of de foris gseht de weder ned so starch us wie in wörklicheit

23.08.13 11:12
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke snet, dis isch au wunderschön gsi!

Isch halt scho so, für uf de Föteli dörfs es Spürli meh si, wird's nämli au no es birebitzeli dünkler mache lah denn, aber das het d Kosmetikerin au gseit, nahträge oder wägneh chan mär ja immer..

23.08.13 11:15
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Hihi, du kannst gerne alles übernehmen. Den Strauss hat meine TZ ausgesucht (damit hatte ich nix am Hut) und falls du wirklich diese Frisur machen möchtest, habe ich ja in meinem Thread http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...ich-15_219.html noch anschaulichere Fotos meiner Frisur!

Also es war definitiv stark geschminkt. Also ich hab viel Make-up getragen, aber auch weil ich keinerlei Rötungen auf den Fotos haben wollte. Für mich war das halt nicht so ein Ding, weil ich immer geschminkt bin.

23.08.13 11:24
elea 

Re: Bräute 2013

jo vorallem s zöpflete gfallt mer mega... aber i glaub i cha si ned ganz ufestecke d hoor. eifach welli si jez so lang ha wi nonie ond de wers schadd all hoor ufezstecke ergendwie... :/

ja da weg de rötige.. i ha vorallem Emmer augering, die sell si mer guet öberdecke.. wet ned müed usgseh.. soscht weg de huut gebi mer grad mega müeh dass si de guet usgseht.. (vell trinke, weniger rauche...) hoffe chome de ned no vor ufregig bibeli öber :)

23.08.13 11:32
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech stecke au nome haub ufe schliesslech hani jetzt mini Hoor schön läng de wärs schad ond do mis Chleid ohni Träger esch fendis chli schad wemer alles ufsteckt, jedefaus be mer gsehts de chli blott us...

jo Elea so Augereng hani au...

Ha au es Zöpfli welle am zivile hed aber scheisse usgseh...darum hani de es versteckts zöpfli gha

Zuletzt bearbeitet am 23.08.13 11:34

23.08.13 11:33
snet 
Re: Bräute 2013

Es kommt halt einfach darauf an welche Erscheinung du haben möchtest. Ich wollte möglichst gross und schmal aussehen und da kam natürlich eine Hochsteckfrisur gelegen. Meine Haare fallen bis zur Brust, sind also auch noch lang.

Naja, meine Haut ist auch nicht so der Brüller, aber das ist vor allem wegen der Hormonachterbahn, die ich seit einigen Monaten fahre. Früher habe ich mir nie irgendwelche Gedanken über meine Haut gemacht, bis 22 hatte ich die absolut perfekte Haut. Leute sagen das auch noch heute, aber ich seh schon ab und zu wieder ein Pickelchen oder Rötungen...

23.08.13 11:34
Emma13 

Re: Bräute 2013

Han di glichi Überlegig gmacht weg de Haar, han sie jetz extra wachse lah... wird darum ä halboffeni Frisur ha, obwohl ich gern ä Hochsteckfrisur gmacht het... janu, vilicht bini denn mal TZ und chan sie denn mache, mini freut sich nämli riesig uf das

23.08.13 11:35
Rebella 
Re: Bräute 2013

Wünsche allne Brütlis wo das Wuchenend hürote, alles, alles, gueti!

Probe Make up, hani leider nonig gha. Aber ich wott au zimli stark gschminkt werde. Dis Make-up Snet esch de Hammer gsi, find ich persönlich aber nöd extrem stark. Mir gfallt das halt.

D`Probefrisur, hani ebe nonig ganz fertig gmacht. Aber ich muen unbedingt no einisch mit minere Coiffeuse rede. Wott die ganz gseh, und dänn mal luege, öb s`dänn würkli passt. Wirde vo Tag zu Tag unsicherer weg de Frisur.

Esch recht still, worde do inne. Ich lese halt nume viel mit, und bin ehrlich gseit, scho biz iversüchtig uf euch, wo alles so super lauft.

Ich und min GG sind nur no am stritte. Und ehrlich gseit, bini nur no froh, wenn de ganz Scheiss endlich dure esch.

Mage nüm, han null Motivation meh, zum irgend öpis mache.

23.08.13 11:36
elea 

Re: Bräute 2013

canoa, i ha jo träger am chleid (recht breiti) drom hani bez angst dasses zvell esch wenn de no mini hoor dröber lampe. wet de mol luege wis wer weni d hoor eifach öber ei scholtere wörd ne... be so onsselbständig am liebschte hetti mini TZ debi wo alles absegnet aber di wet jo au end 3h nebe mer höckle und zueluege

 1 .. 1374 .. 2746 2747 2748 2749 2750 .. 3254 .. 3757
vorallem   himbeer   einfach   gspannt   Zuletzt   Zeremonie   richtig   eigentli   natürli   Hochzit   schaffe   Kollegin   bearbeitet   irgendwie   eigentlich   langsam   wirklich   Problem   schnell   natürlich