Bräute 2013 |
|
1 .. 1375 .. 2747 2748 2749 2750 2751 .. 3254 .. 3757
|
|
|
|
23.08.13 11:50
Rebella
|
Re: Bräute 2013
@ Elea: Ja. Vor allem. Will ich weiss, was mer no alles söttend a luege und mache, aber er halt anders wichtiger findet.
Am Mittwuch hani nur no s`Natel uf de Tisch grüeht und bin defo glofe. Gester Obe nachdem er vo de Friwillige Fürhwehr Üebig hei cho esch, het er nume gmeint, ich müess nöd emer so Grumelig si. Hanem nume gseit, ich wüssi was mer no müässend mache für` s Hochziit. Aber ihm säigend anderi Sache ja viel wichtiger.
|
|
|
|
23.08.13 12:23
anyany
|
Hoi zäme, mäude mi ou weder mou us mim Arbetsexil. ;) Ech beniide momentan alli, wo Zyt & Glägeheit hend, währed de Arbet z schriibe! Grad iez momentan louft be öis aues of Hochtoure, es goht iez no genau 64 Täg bes zo öisem Hochsig! Juhuuui, gliii gliii gliii esches so wiit. :)
@ Rebella, Hey, Kopf hoch. Ech dänke dim Schatz esch das scho wechtig, aber ech gloube d Manne send do eifach vöu onkomplizierter. Ond för ehn stoht einzig ond elei im Vordergrond, dass er sini Frou hürotet ond ned no alle Schnickschnack rondome. :) Zodem esches doch schön, dass är sim Hobby nochegoht. Grad iez & ou noch de Hochsig esches ganz wechtig, dass mer das ned verlüürt ond sine Vereine tröi bliibt. Du chasch stouz of di Maa sii, dasser ide freiwellige Füürwehr esch. Wechtig esch doch nome, dass der öich gägesiitig schätzed, onderstötzed ond liebed. :)
|
|
|
23.08.13 12:51
Rebella
|
@Anyany: Danke für dini liebe Wort. Klar, söll er sini Hobbys bhalte.
Aber ich weiss, definitiv nüm, was für ihn wichtiger esch. D`Füürwehr oder ich. Und mit dem hani halt, au will ich halt echli id Zuekunft luege, verdammt müeh. Will ich nöd weiss, öb ich dänn i gwüsse Situatione uf ihn chan zähle. Will en Maa wo alles stah und liege laht, nume weg de Füürwehr, findi nöd so toll. Vor allem wemer mal Chind hättend. Glaub mer`s, han scho gnueg erlebt weg de Füürwehr.
Will mis einzige Ziel isch gsi, dass mir zämme s`Hochziit uf d`Bei stellend. Aber will er kai Intresse zeigt, han ich mir jetzt halt gseit, Scheiss drauf. Han au bessers z` tue.
Han halt en sturre Grind. Und de chunt er jetzt halt z` gspüre über.
|
|
|
|
|
23.08.13 13:48
Emma13
|
Rebella, ich chönt de ersti Teil vode elea 1 zu 1 unterschriebe, au bi eus isches genau glich... min Ma het vo afang a nie gross Interesse zeigt, am Afang hani au denkt, "zerscht macht er mir de Atrag und nacher isch ihm alles egal", aber sin Punkt isch genau de, er möcht mich hürate, das isch s allerwichtigst, wie die ganzi Hochziit wird ablaufe isch nur nebesächlich und mittlerwile, nach 1 Jahr Vorbereitigsziit und churz vor eusem grosse Tag muess ich ihm absolut recht geh...
Ich han mich i das ganze iegstürzt, han weg jedem Detail sin Rat gfröget und mich amigs ufgregt will er eifach nur ja oder nei gseit het, bis ich verstande han das ich mit ihm nöd über Mäschli und Deko und Perle und offwhite oder rosé chan rede, für ihn het das eifach nöd de glichi Stellewert wie bi mir...
Mir Fraue ticket eifach andersch, leider gaht denn amigs chli unter dass eus aber eusi Männer liebet und für sie isch de Schritt an sich s wichtigsti und nöd wie mär alles drum und drah gstaltet. Ich weiss es brucht viel Verständnis, aber ich han denn mite Ziit au glernt eifach drüber hinweg zstah und es het mär denn au meh Spass gmacht will ich vorallem in Bezug uf Deko mis Ding durezoge han, aber für ihn isch das au guet gsi so, het halt au es Ziitli brucht bis ich das verstande han.
Aber vorallem han ich verstande dasses genau so eigentli schön isch, s wichtigste für ihn bisch DU.. das isch doch s schönsti a dem ganze, dass d Männer eigentli au imene dunkle Keller chöntet hürate... Hauptsach isch sie hend ihri glückliche Brütli bi sich :)
|
|
|
23.08.13 14:40
Rebella
|
@Elea und Emma: Merci vielmol für euchi ufmunternde Wort.
Ich glaube er het die grösser Höhl diheime weg de Füürwehr vo mir, als vo sine Füürwehr Kollege. Bi eifach sehr desintressiert wenns um das Thema gaht. Weiss nöd öb er` s scho gschnallt het, dass d` Füürwehr bi mir en Lust Killer esch. Nach de Füürwehr git` s definitiv kai Sex amigs.
Er het vo sich us gseit, er will mitrede. Es gaht nöd um Deko und so chlini Sache. Will Deko und so Chrimmsch / Chrammsch, sind au nöd mis Ding.
Es esch um wichtigi Sache gange, wie zum Bispiel d` Liederuswahl ide Chile.
Klar, jetzt sind` s halt no chlini Sache zum Bespreche, wie Hochziitstanz, öb er en Red an Gäst wott mache etc.
Es het ja ihn die Wuche nöd emol intressiert. Wo ich ihn gfragt han.
Tja, mich intressierts jetzt das Weekend sicher au nüm.
|
|
|
|
1 .. 1375 .. 2747 2748 2749 2750 2751 .. 3254 .. 3757
|