| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1375 .. 2748 2749 2750 2751 2752 .. 3255 .. 3757
23.08.13 14:54
elea 

Re: Bräute 2013

mmm sobald so öpis wied führwer zwösche eim stoh cha das en mega Blockade em chopf ge... ond mengisch baut sech de groll halt au mega uf... wie reagiert denn din frönd wenn du ehm seisch dass du de zwöitrangig füehlsch i sim lebe? nemmt er dass den öberhaupt ernst oder lacht ers weg?

rebella i chönt mer weg de hochzit au vorstelle dass di frönd halt bez länger brucht as anderi zom bez i das hochzits fieber cho. mine het do au ganz lang noll Interesse gha ond jez womer 2 Woche devor send escher scho sehr vell interessierter...
es cha natürli au si das din frönd soscht ergendwelchi sorge het woner de ned wet belaschte met well du scho gnue stress hesch weg de hochzit. ond de frisst er das halt bez i sich ine ond so hetter halt eem chopf au ke platz me förd hochzit! chan das si? manner hend jo Emmer sgfüehl si müsse di starche si und ebe velecht beschäftigt ehn öpis woner sech ned wett igestoh...

23.08.13 15:07
Slash 

Re: Bräute 2013

Hallo zämme, ich meld mi nur ganz schnell - ha scho es paar fotis übercho

An alli wo das WE hürote: Ich wünsch euch e wunderschöne und unvergässliche Daag!



Zuletzt bearbeitet am 23.08.13 15:10

23.08.13 15:20
elea 

Re: Bräute 2013

hey slash! sones cools beld!!!!!!!!!! gseht mega us hey!!!!!!!!
dini Frisur gfallt mer au super guet!!

23.08.13 15:23
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Elea: Ich han mal gseit gha, dass ich ehnder en Nervezämmebruch han, als das ich am 13.09 uf em Zivilstandsamt stahne. De het nur gseit, verzähl nött so nen Seich.

Er wotts nöd verstah. Er hofft die ganz Ziit, dass es sich wieder leiht. Dass ich irgendend einisch min Friede finde mit de Füürwehr. Aber ich denkes de richtigi Krieg, wird erst en Tag nachem Hochziit usbreche, wenn mer Hei chömend, und d` Füürwehr trotz Wohnigsverbot inne gange esch und gschändet het.
Will er het`s ihne gseit, dass nöd in d` Wohnig törfend weg de Chatze, aber ich glaube nöd dra, dass es werdend akzeptiere.
Numme, dänn wirdends mi kenne lerne. Vonere ganz hässliche Siite.

D` Füürwehr esch sis Heiligtum. Det het er die Rosa Rot Brülle ah. Er gseht au d` Problem, wo herrschend ide Füürwehr Intern nöd. Ich schüttle amigs nur no de Grind.

Ich weiss es nöd, öb er no anderi Problem het.

Ich bi sowiet, wenn er halt d` Schnörre nöd ufmacht, het er gha.

23.08.13 15:30
elea 

Re: Bräute 2013

rebella, velecht wers guet wenn ehr eifach mol zobe wördet i wald oder so go spaziere ond dass du ehm denn dis herz usschöttisch (aber ohni vorwörf). wiso bimene Spaziergang? Emmer wnei met mim öpis ernst wet berede heist "ned jez!" oder "ha grad ke luscht" ond wenn mer am spaziere send chaner mer bös gsiet ned uswiiche. ond velecht botzt dich din frönd halt au gar ned extra ab. er het ebe velecht eifach d fphrwehr em chopf ond de seit er dir automatsich jojo nachetene de... oder jaja mer egal ...
ond wenn me mol bez zeme goht go laufe ond de chopf bez frei bechont ond wi gseit er ned cha uswiiche muess er dröber rede...
es wer jo wörki so schad wenn du de tag ned chöntsch gnüse well du weisch dass de hai d füührwer es chaos gmacht het! i glaub es wer wechtig dass ehr vor de hochzit nomol rehctig dröber rede. ond halt au dass du ehm seisch dasses di wörkli belaschtet!

23.08.13 16:07
Slash 

Re: Bräute 2013

Danke @elea

23.08.13 16:14
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Elea: Er weiss es das mi belastet.
Ich han em gester au gseit, dass ich de Füürwehr nöd vertraue.

Er weiss au was alles uf em Spiel staht.
S` einzig wo er mir nonig glaubt, esch das d` Füürwehr es Problem wird ha.
Will ich wird vor nüt zrugg schrecke.
Muen mi nächst Wuche mal schlau mache, wege was dasi sie dänn alles chan azeige.


Aber so hert wies tönt, er chan au nöd meh mache, als es ihne säge.
Do sind ihm d` Händ bunde.

Er weiss, dass er am Sunntig, wemer Hei chömend, und d Wohnig verwüestet esch, d` Höhl uf Erde wird ha und de ganz Scheiss elei chan uf rume. Will ich mich dänn um mini Chatze muen kümmere.

23.08.13 16:20
elea 

Re: Bräute 2013

er stoht halt au bez zwöschte de fronte. of de einte site sini fröndin ond of de andere site sini kolege. wenner zo sine kolege hebt de machsch em du d höll heisst ond wenner zo der stoht denn esch er d lachnommere bi sine kolege "haha besch ade chorze leine..". das esch en dommi Situation för ehn!
s eifachste wer natürli wenn du öper hetsch wo of euchi wohnig ufpasst! wenn zb en nochberin en wohnigsschlüssel bechiem ond wenn si öpis wörd ghöre cha si öbere go ond sege si lütet sofort de Polizei ah wenn si end verschwinde. so besch du ned de Miesepeter! weisch wini meine?
wörds fascht ehner so mache dassd probiersch z onderbinde dass si öberhaupt was chöne mache!!!!!!

23.08.13 16:21
Canoa 

Re: Bräute 2013

Es esch ander müehsam wemer eifach gäg de Welle vom Brutpaar settegi Sache verastalted.
Ech verstoh dech extrem guet Rebella...ech wets au ned. Mi Ma hed aber gmeint är hätti gärn öbis...darum esch för mech klar är cha ufrume! =)
Vorallem esch es au rächt tragisch wemer nocher muess Azeige mache well alles rede nüt gnötzt hed...eigentlech sets de schöschti Tag im Läbe wärde ond denn so öbis. Ond wenn evt versuechsch en Brief a Presi zschriebe ond ehne klar Seisch met was sie schöscht müend rächne, vellecht chömeds denne zor Besennig? De Hätsch au rächtlech öbis vorzwise damet chasch belege dass dis gäge din Welle gmacht hend...

23.08.13 16:29
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Elea: Das hani scho überleit, het aber en Kolleg ine gsetzt. Mit dem wirds aber zimmli ungmüetlech
Kenne ebe die ganze Nachbere nöd würkli guet.
Ich lass druf ab cho. Sie sind gwarnt worde.

@Canoa: Min Schatz isch de Präsi
Er het es Mail gmacht, und es schriftlich fest ghalte, dass mir das nöd wend.
Dem woners Mail gmacht het, hets glaubs begriffe.
Aber ja, es un guets Gfühl blibt halt glich.
Er hets glaubs gester au no einisch gseit gha, de hend ne es paar dumm a glueget.
Weisch, mit öpis schönem, hätti kais Problem. Aber sie wend nur gschände.
Du bisch nachene nume am ufrume, entsorge und putze.

 1 .. 1375 .. 2748 2749 2750 2751 2752 .. 3255 .. 3757
Problem   schnell   bearbeitet   wirklich   eigentli   schaffe   vorallem   Kollegin   einfach   natürli   eigentlich   Hochzit   himbeer   richtig   gspannt   Zuletzt   Zeremonie   natürlich   langsam   irgendwie