| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1376 .. 2750 2751 2752 2753 2754 .. 3256 .. 3757
26.08.13 09:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo fraue!

ich meld mi au wieder mal... die wuche isch eifach schlimm gsi, haha. im büro hani de total stress gha will mer es filmteam im hus gha händ. die hani denn 4 täg betreut und es isch super astrengend gsi. natürli isch i dere ziit alles andere liggeblibe. am fritig hani denn als usglich frei gno... sehr e guti entscheidig isch das gsi, will am samstig hani überraschenderwiis min poltertag gha :-) meeeega lässig isches gsi, mini mädels sind eifach die beste!

defür isch hochzit chli liggeblibe, da müend mer eus denn nochli dra mache. i 2.5 wuche isches scho so wiit!

26.08.13 09:13
Canoa 

Re: Bräute 2013

Das esch toll Himbi...sone tolle Pouterobig esch eifach e glatti Sach...
Mine esch scho weder chli här...Föteli hani bis jetzt keini gseh...

Soo jetzt no 5 Täg, be sowit parat...muess nor no t Menücharte faute, s Cheleblättli usdrocke ond faute ond t Deko de Florestin brenge förs Resti ond thats it! =)
Im Büro froged alli öbi Närvös be aber ergendwie beni no rächt entspannt...guet so, nehme a t Nervosität chond no frühe gnueg...

26.08.13 09:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich muess hüt abig mal no alles duregah und luege was eus no fehlt, demit ich das i de nächste 2 wuche no cha mache. ich denk zwar würkli zum mache gits nöd viel, meh so organisatorischi sache sinds no...

26.08.13 09:35
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme! gratuliere allne früsch verhürotete no ganz härzlich!!!!!!

ich ha nochli fertig bastlet am weekend und denn hani no mis probemakeup gha. aber ich muess ehrlich säge, im momänt bini so gstresst (gschäftlich usw) dass mir irgendwie d freud abhande cho isch. ha das probemakeup eifach über mich loh goh, es isch mer eigentlich sch... egau gsii, hauptsach es esch erledigt. ich ha de gmerkt wieni aagfange ha alles in frog stelle, so a la: was bringts überhaupt, isch doch eh alles nur stress, wieso macht mer das alles eigentlich für nur ei tag usw. mir isch klar dass eifach z viel lauft rundume, und mer ziit fählt für mich sälber usw. ich wirde denn immer "gfühlschalt", mache eifach wie en maschine aber ehrlich gseid findis schaad wenn mini vorfreud i de arbeit und im stress undergoht. aber ich chas ned ändere, es goht wohl vielne andere au so... mine start id wuche isch zumindescht rächt missglückt! aber defür chas so jo nur besser wärde

hoffe ihr erläbed en entspanntere start it wuche

26.08.13 09:35
Snow_Floks 

Re: Bräute 2013

Guete Morge,
au ich han am Samstig Polterabig gha
http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...aum-15_240.html

han ez no 4 Tägli bis zum Zivile und nüm ganz 2 Wuche bis zum Chirchliche
Nervös bini eigentli immer dänn, weni ziit han zum nadänke

26.08.13 09:53
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Mädels,

@Himbeer
Freut mich das du ein schönen Polterabend hattest!

@Canoa
Wow, nur noch 5 Tage! Wie schnell doch die Zeit vergangen ist!

@alle verheirateten
Von mir auch alles GUte zur Hochzeit!!

@sonne
kann das gut verstehen, ab und zu habe ich auch solch Phasen, da ist die Freude an der Vorbereitung weg und dann lässt mich das ganze auch ziemlich kalt, weil man mit anderen Dingen viel zu sehr abgelenkt resp. beschäftigt ist, da bleibt kaum Platz für die Vorfreude!

@Snow_Floks
Freut mich das du auch Polterabend feiern konntest!

@me
Am Freitag haben wir mein Brautkleid von der Post geholt, ich musste jedoch noch bis zum Abend warten, bis ich das Paket öffnen durfte! ABER, das Warten hatte sich gelohnt, mein Kleid ist traumhaft! Ich stand ewig vorm Spiegel und wollte es gar nicht mehr ausziehen .
Und dann kam der Moment an dem ich es wieder einpacken wollte, ... nur ging das nicht, habe es nicht in den Karton zurückstecken können, und der Kleidersack war durchsichtig!
Mein Schatz meinte dann, ich soll einer der Schränke leer räumen (sind hohe Schliessfächer) und dort das Kleid einhängen und den Schlüssel verstecken.
Gesagt getan!
Ich bin froh, das meine TZ an der HZ mir dann in das Kleid helfen kann, das war gar nicht so einfach und wenn mein Schatz auf der Arbeit ist, sollte ich das Laufen mal ein wenig proben.
Eventuell kaufe ich mir noch ein kleinen Reifrock dazu!
Ich muss nun auch mal alles für die HZ noch mal durchgehen!

26.08.13 10:30
Eve777 

Re: Bräute 2013

Liebi Sonne ich cha di voll verstoh es esch mir au mega eso gange, und s schlimmste hani gfunde dass ich s Gfühl gha ha ich bi die einzig wo's eso goht, ha dänkt alli andere Brüüt sind eh mega happy und händ gar kei Zwiefel und sind immer ufem rosarote Trip, ha ächt dänkt es stimmt langsam öpis ned mit mir. Ich glaube eifach das seit halt au niemert gärn, aber ich cha dir säge, mi GG und ich händ beidi d Nase voll gha und sogar mol gseit am liebste wörde mir alles bliebe loh will mir so entnärvt gsi sind . Aber ebe, mir het jetzt de Polterobe mega guet do und jetzt esch alles Negative wie wäg blose, ha chöne Energie tanke und ändlich wieder Vorfreud empfinde für d Hochzyyt. Hesch e gueti Fründin oder eso wo'd mol e schöne Obe chasch mache oder sust chli öpis unternä wo dir Freud macht?

26.08.13 10:51
Rebella 
Re: Bräute 2013

Liebi Sunne, ich chan dich au sehr guet verstoh. Ich bi am Weekend fast sowiit gsi, und het am liebste die ganz Hochziit, ablose.
Vor allem woni am Samstig, i mim Chleid so da gstande bin und denkt han: Scheisse, i 3 Wuche sötsch de ganz Tag nume lächle. Debi ganz mer ja numme beschisse.

@Eve: Ich han ebe au immer gmeint, ich sig die einzig wo nöd uf dem Rosarote Tripp sig.

26.08.13 11:03
Canoa 

Re: Bräute 2013

nei mer goht das imfau au so, ech ha au so Phase gha vellecht befendi mi au drinne...be eifach froh wenn dä Tag jetzt denn öbe do esch...noch solanger Ziit plane ond vorbereite wet mer doch gärn mou es Ergäbnis gseh...

26.08.13 11:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich muess säge, ich bi viel relaxter worde mit de ziit. guet das bini vo afang ah scho gsi, aber am afang vo de planig hani au stunde chöne im internet verbringe mit recherche und alles hät müesse perfekt sii, mittlerwiile isch mer recht viel glich worde. ich hoff eifach es klappt alles mit esse, trinke und musig, das isch d hauptsach. mitem rest chönd mer umgah ;-)

 1 .. 1376 .. 2750 2751 2752 2753 2754 .. 3256 .. 3757
eigentli   bearbeitet   schaffe   vorallem   gspannt   Kollegin   natürlich   richtig   schnell   Zeremonie   irgendwie   einfach   eigentlich   himbeer   Hochzit   Zuletzt   natürli   Problem   wirklich   langsam