| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1377 .. 2751 2752 2753 2754 2755 .. 3256 .. 3757
26.08.13 12:15
snet 
Re: Bräute 2013

@Sonne & Rebella: Ihr müsstet wirklich mal ein bisschen ausspannen. Unternehmt mal etwas nicht hochzeitstechnisches und kommt auf andere Gedanken. Es wäre ja so schade, wenn ihr die Vorfreude nicht mehr richtig geniessen könnt. Ich persönlich war gar nicht erst gestresst, aber nur weil ich einfach alles abdelegiert habe. Ihr werdet staunen wieviele Freunde gerne bereit sind zu helfen!

Ich habe weder die Blumen, die Dekoration, den Tagesablauf oder das Gästebuch organisiert. Und alles ist so rausgekommen wie ich es mir gewünscht habe. Manchmal fällt es schwer loszulassen, aber es wird euch bestimmt sehr gut tun! Wer mag nach Luzern kommen, kann auch gerne eins trinken mit mir gehen, falls das ablenkt

26.08.13 12:18
sonne13 

danke eve und rebella! be froh gohts ned nur mir so! es isch im momänt eifach z viel. betrifft ned mol d hochziit, aber das liidet denn eifach drunder...

eve, ha mer au überleid dass ich unbedingt e gmüetliche tag oder obe bruuch, am liebschte mit minere tz. leider hed sie im momänt au sehr viel um d ohre und mir finded eifach keis datum, ich hoff ich gseh sie überhaupt no vor de hochiit aber ich weiss, dass mi gg nöchscht samstig obe mit irgendöppis polterigem überrascht wird (ich hoff er freut sich, er wett das eigentli ned) und ich ha mir vorgnoh dä obe für mich z gniesse, s mir gmüetlich z mache und eifach z mache, wasi grad luscht ha! ich hoff das bringt d vorfreud wieder chli zrugg!

26.08.13 12:25
sonne13 

jö snet, das ist ja ein liebes angebot eigentlich stesst mich die hochzeit nicht, aber alles rundherum... im moment gehe ich morgens um 20nach5 aus dem haus und bin abends um halb7 wieder zu hause. die tage sind zu lang, ich komme nicht mehr zum durchatmen, dauernd druck und stress und keine zeit für mich selber. ich merke dann selber wie ich quasi "erstarre", ich bin irgendwie emotionslos und sehe alles als stress an. naja, wie ich sehe bin ich nicht die einzige, und es wird ja vorbei gehen. aber ich versuche auch bewusst, etwas zeit für mich abzustauben. morgen mittag z.b. sage ich ein essen ab und gehe in die stadt, noch ein par sachen einkaufen, das sollte ich schon lange tun. und dann geh ich noch ins starbucks, kaffee trinken, eher gehe ich nicht ins geschäft zurück !!!

26.08.13 12:28
Rebella 

@Snet: Danke vielmol. Aber das wo mir no söttend mache, chömer eifach nöd delegiere.

De einzig Wunsch, wo ich vor em Hochziit gha han, chan mir eh niemert erfülle. Das wär es ganz simpels Weekend, wo nume ich und min GG chönd zämme verbringe.
Aber us dem wird nüt.

Wirde jetzt die nächste Weekend`s mit mine Kollege unterwegs si. Und kai Gedanke meh as Hochzzit verschwende.
Mis Motto esch jetzt nur no: Wasi mag gmache und au würkli Lust han z mache, machi au nur no.

26.08.13 13:01
dandi78 

Hallo ihr Liebe

Eg be ändlich derzue cho mi Bricht vom Hochzit zschribe. Wärs interessiert cha do go läse: http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...229_15.html#144

Süsch beni leider nid derzue cho alles nochzläse. Eg wünsche aber dene, wo früsch verhürotet si alles alles Liebi und Gueti und für die gmeinsami Zuekunft vöu Glück und Sonneschiin.

26.08.13 13:10
himbeer 

ich ha gluegt, das mer s weekend vor de hochzit ganz für eus händ. ich ha das au chli als puffer iibaut falls mer denn no müessted öpis dringends erledige, aber au so freui mi scho... mir werded denn sicher fein go esse und eifach chli dihei umehange :-)

26.08.13 13:27
sonne13 

himpi, das hend mer au so iiplant. mer hend de extra nüd abgmacht, dass mer frei chönd entscheide was mer wend mache, je noch luscht und luune, und falls mer no öppis müessti mache, hätted mer det nochli puffer. grundsätzlich muessi au säge, mi gg und ich hends sehr guet, mir hend halt beid eifach rächt viel stress im gschäft und das laugt halt uus. aber immerhin liidet d stimmig deheim, bzw zwüsched eus ned, für das bini dankbar. ich finds eifach schaad wenn me d vorfreud ned cha gniesse...

26.08.13 13:45
himbeer 

ja ich weiss was meinsch, ich ha letscht wuche total stress gha im büro. ha grad innert 4 täg ein tag überzit aneklöpft, zum glück hani de am fritig denn au grad wieder chöne iizieh... jetz sött nümm soviel grosses astah, mini chefin hät au hüt grad gseit ich söll jetz mini projekt so guet wie möglich no abschlüsse und denn eifach d ferie gnüsse.

26.08.13 15:57
Emma13 

Hallo zäme

Mir hend euses "letschte" Wuchenend vor de Hochziit mega gnosse... am Fritig hemmer de Polterabig gah und es isch meeega luschtig gsi, mir hend scho bim esse es T-Shirt übercho mit "Bride" / "Groom" (ich han no es Krönli übercho ihihi) und hend Handschelle übercho womer für en grosse Teil vom Abig hend müesse alah, eso hemmer denn gässe (für mich ischs eifacher gsi, han di linki Hand bunde gah ahah min GG hets ade rechte verwütscht) und eso hemmer müesse Lüüt fröge eus Tipps für ä glücklichi Ehe ufs T-Shirt z'schriebe, s Wetter isch genial gsi und eso simmer durs Dörflifäscht in Züri umegloffe und hends uu luschtig gah, spöter simmer an See womer Rugge a Rugge hend müesse anesitze und Frage vom andere müesse beantworte, wär falsch antgwortet het, het müesse trinke ahaha isch das witzig gsi!

Nacher simmer denn alli in Usgang

Geschter simmer mite TZ nomal de gnaui Tagesablauf duregange und jetz chans vo mir us Samstig werde und d Wetterprognosse dörfet genau so bliebe wie's jetz sind

26.08.13 16:04
himbeer 

hihi das tönt au mega lustig :-)

ich ha grad überleit wie ich de zmorge söll mache. mini mödels werded sich all bi mir parat mache und ich frög mi grad wenn und wie ich das catering söll organisere. also so apero halt mit sandwich, gebäck und so... wie händ ihr das gmacht?

1 .. 1377 .. 2751 2752 2753 2754 2755 .. 3256 .. 3757
schnell   eigentli   Kollegin   himbeer   einfach   Hochzit   schaffe   gspannt   Zeremonie   bearbeitet   richtig   natürli   natürlich   langsam   wirklich   vorallem   irgendwie   Zuletzt   Problem   eigentlich