| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1383 .. 2764 2765 2766 2767 2768 .. 3263 .. 3757
30.08.13 09:24
LucyLu 
Re: Bräute 2013

jaaa de Ehering, ich lueg de jede Tag ah

Ich muss mich leider immerna 8 Wuche uff d'Flitterwuche gedulde aber Ziit rasst ja sowieso mega drum machi mir da kei Gedanke meh, die chömet wahrschienlich schneller als dass mir oisi Route plant händ...

fürs HZ mussi nur na Dankeschärtli für Dienstleister mache und s'Fotialbum vo de freie Trauuig (das vom Zivile hani scho gmacht).

30.08.13 09:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich würd mine au am liebste jede tag aluege, er isch dihei im schrank. aber ich dörf nöd seit min schatz immer, haha. debii luegt er siine au immer ah

ja die 8 wuche gönd zackig ume muesch luege, denn bin ich ja schowieder zrugg us mine und du häsches immerno vor dir.

dankeschärtli machi denn gmüetlich nach de flittis mal und s fotibuech händ mer grad bi de fotografin im agebot mit drin, zum glück... vom zivile machi glaub keis separats sondern denn endi jahr mit allne bilder es chlieses album für d eltere oder so.

30.08.13 09:29
elea 

Re: Bräute 2013

ja segets ned... das met de detailverliebtheit stemmt bi mer au voll!!

jez eschs mer eigentli egal was det ofem tisch stoht oder i ha au no wele pompoms baschtle. jez spari mer das wells mer egal esch
ha au no paar Sache zom erledige (zb hani no kei brutstruss)aber i denke Emmer, jojo da machi denn schono

ond ofe Ehering freui mi au scho mega!!! ond au denn zgseh wie min frönd (oder denn de ma) sin ring ade Hand het...

30.08.13 09:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

uh ja uf das freu mi au, sine isch nämli au meeega schön, haha. er hät au mega freud dra, das isch am schönste.

am zistig gangi namal zu de floristin, denn bespreched mer das mit de blueme namal. bi ja gspannt... mal no es paar sache überwiise sötted mer glaub au, haha

30.08.13 09:33
elea 

Re: Bräute 2013

dasch schön wenner sich au freut :)
i hoffe mine gwöhnt sich de shcnell ade ring. aber er eshc so liecht dassi denke er merkt de schnell nöm.
einzig min verlobigsreng werdi bez vermisse.... er passt leider gar ned zom Ehering...

30.08.13 09:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou schad! ich wird mini beid a de linke hand chöne träge. ich ha ebe scho de verlobigsring selber dörfe ussueche und drum passt jetz alles guet zäme. de ring vo mim schatz isch relativ schwer, aber er treit au susch immer en ring und drum wird er sich da schnell dra gwöhne denki.

30.08.13 09:42
elea 

Re: Bräute 2013

min verlobigsreng het mi frönd usgsuecht. esch sone ganz herzigi billige silber ring. aber i hane mega gern... er esch mer leider mega zgross,, velecht dueni nacheten anes chetteli oder so...

ou jo wenner sech gwöhnt ishc ring azha denn hetters sicher au gern wenn de ring bez schwerer esch ond er ne gspührt oder?
mine het nie schmock ah und esch sech das gar ned gwöhnt drum hemmer denkt füehlt er sich wöhler wenner de ring ned so gspührt...

30.08.13 09:43
Rebella 
Re: Bräute 2013

Min GG het gester d` Ring scho am Ringchüssi fest gmacht.

Esch euche GG langsam nervös?
Mine esch definitiv nervöser als ich. Aber er würds natürli nie zue gäh
Will ich han s` Gfühl, ich sig no die Ruhe selbst. Au wenn ich weiss, dass mer i 2 Wuche uf em Standesamt stöhnd.

30.08.13 09:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

mine isch total cool und die ruhe selbst. ich ha ihn vorgester no uf es paar frage müesse ufmerksam mache, zb weiss er gar nonig wo er de morge vo de hochzit verbringe wird... lustige cheib.

30.08.13 09:45
elea 

Re: Bräute 2013

rebella, min frönd esch gar ned nervös! aber er freut sech fast nomeh ofd flitterwoche as ofs fescht

 1 .. 1383 .. 2764 2765 2766 2767 2768 .. 3263 .. 3757
himbeer   richtig   irgendwie   Hochzit   gspannt   natürlich   schnell   langsam   Kollegin   vorallem   Zuletzt   Problem   eigentli   wirklich   schaffe   einfach   natürli   Zeremonie   bearbeitet   eigentlich