| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1385 .. 2767 2768 2769 2770 2771 .. 3264 .. 3757
30.08.13 10:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha kacke isch super :-)

gester händ mer no d teilnehmer vom zivile gschribe wenn sie wo müend sii... und e location für eusi föteli bestimmt. ich hoff s wetter macht denn eingiermasse mit.

30.08.13 10:41
elea 

Re: Bräute 2013

himbeer, bi eus gseht so us as wers 12grad ond wördsch schiffe am zivile... all froget mi jez "leisch trotzdem s chorze röckli a?" ja muess jo, ha ke alternative
aber lieber es pisset am zivile as am fest denki mer.. mol luege wis de wird si...

30.08.13 10:42
snet 
Re: Bräute 2013

@apple-pie: Hmmm, ich bin eigentlich auch perfektionistisch veranlagt, jedoch verfolge ich sehr das 20/80 Prinzip. Also mit 20% Aufwand, 80% Ertrag erhalten. Darum war meine Hochzeit jetzt auch nicht komplett durchgeplant und ich hab vieles an andere delegiert. Dieses Prinzip könntest du dir auch mal überlegen, das kostet einen fast gar keine Nerven

Hihi, ihr habt aber auch ein lustiges Ritual. Immer schön, wenn man solche Insider hat.

@elea: Also ich geh jetzt erstmals eine Woche und könnte mich dann für eine weitere Woche einschreiben. Aber ich werde nicht gerade nahtlos eine weitere Woche anhängen, da ich ja in 2 Wochen nach Wien gehe. Wahrscheinlich eher Ende September...

30.08.13 10:43
elea 

Re: Bräute 2013

ah oke... aber scho en Woche abschalte denki hilft scho vell... ebe ond de chasch step by step Emmer luege wid wetsch witer mache! fendi toll!!

30.08.13 10:47
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@snet
ich glaube ich zusätzlich unbewusst ein Kontrollfreak .. wenn ich jemand anderem ein paar Aufgaben übergeben würde, dann würde ich ständig nachhacken wie es läuft etc. Da mach ich lieber alles selber, weiss dann aber auch das es genau so gemacht wird wie ich es mir vorstelle!
Ja, Insider sind schon was tolles!

30.08.13 10:49
himbeer 

Re: Bräute 2013

rege am hochzitstag bringt schinbar glück. und eigentlich chunts ja au total nöd drufah :-)

30.08.13 11:01
elea 

Re: Bräute 2013

apple-pie i ha das au bez.. i wet Emmer wösse was lauft ond mache am liebschte alles selber. am fest selber esch das au so dassi wörkli alles selber organisiert ond gmahct han. aber s zivile hends mer fast bez us de händ grisse jez 1 Woche vorem zivile fendi de gedanke toll eifach a dem tag nur müsse det zerschine ond före rest esch gluegt! aber ebe i ha jo no s grosse fest woni cha kontrolliere ond mache wini wet :D


ja himbeer das heisst doch genau! aber das esch eifach en spruch zom di arme brüt z tröschte denki

nei aber am zivile stört mi soo absolut ned. cha au vom Auto zom Standesamt under em schirm laufe... ond de wert halt dinne gesse ond ned dosse. das öberlebbe mer scho ! :)
ond au wenns 5grad esch, i legge mis chorze chleidli a

30.08.13 11:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja säg nüt, am zivile machts ja no weniger wenns nöd schön isch. und au am fest, ich denk i dem chleid hani lieber 12 grad als 32, da schmilzisch ja. ich fänds eifach es biz schad für d föteli wenns jetz mega fest sötti regne, aber de rest wird ja nöd gross beiflusst. mir händ zwar welle verusse eusi trauig mache und wenns regnet wirds im restaurant inne sicher chli eng, denn weissi au nöd öb mer cha stuehle für soviel lüt.

30.08.13 11:26
elea 

Re: Bräute 2013

mer wend trauig au dosse. wens regnet eschs halt em zelt. aber dasch jo au schön! jo zom fötele werds denn bez schwreig do hemmer au no kei gueti schlecht wetter variante... :/

i ha no rasch en chlini frog:
wie nennt me die asteck blueme wode GG am azog het? i kenne nome s wort "boutonierre" aber nennt me das bi eus eso?
ond no e frog: chont das is chnopfloch oder a das täschli schlitzl wo soscht s boschettli denne esch?

30.08.13 12:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich seg immer astecker oder boutonniere. gueti frag, mine hät nämli es poschettli. ich glaub ich würd das blüemlizügs eifach as revers stecke.

muesch mal luege, es händs eigentlich all am revers da.
https://www.google.ch/search?q=boutonnie...UNIe0tAa3n4CQDw

 1 .. 1385 .. 2767 2768 2769 2770 2771 .. 3264 .. 3757
richtig   himbeer   Zeremonie   vorallem   schaffe   irgendwie   einfach   Hochzit   eigentli   gspannt   langsam   Zuletzt   Kollegin   eigentlich   natürli   bearbeitet   natürlich   Problem   schnell   wirklich