| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 2018 .. 3757
25.05.12 07:56
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ nemo, hihi.. si mir beidi amerika-mässig unterwägs mit üsne avatars.. ha dänkt es passt gred zum thema

@ lula, danke für d aktualisierig!

@ nini, ja du, das hoffi o, im moment isch bi üs eifach nix los, geit de im herbst wieder ab wie gstört mir geits äbä o so, i hasses, wenn nüt louft
es schöns tägli wünschi dir

@ aune chranke: gueti besserig und i hoffe, dir chöit eues chrankelager chly ar sunne ufschlah

und last but not least: i ha gester am zivilstandesamt aglüte und mir chöi scho eis jahr im vorus dr termin reserviere cool, das heisst afangs juni... freu freu freu

- 22.06.2013 -

Zuletzt bearbeitet am 25.05.12 07:58

25.05.12 08:03
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mörgeli zäme....!!!

wünsche allne wo krank sind ganz gueti Besserig....!!!!

@nemo
woooow Kuba....det wetti unbedingt mal häre......hets der gfalle? siter pauschalangebot gange oder selber umegreist?

@lula
merci vielmal fürd aktualisierig - I LOVE the gwundernaselischte...;O);O)

@nini
de wünschi euch viel Glück bi euem Vorhabe.....! tönt doch super.....!;O)
und e churzwilige Tag...!!! chasch de denn fyrabig mache wend wotsch?

@MaLu
dir natürlich ou e churzwilige Tag...!!

----->heit dir nech ou scho überleit was echt d Generation gmacht het wo no kei Internet/PC gha het wenn si nid viu z tüe hei gha bim schaffe???

25.05.12 08:21
nini 

Re: Bräute 2013

@Lula, s Trurig isch, äs wür ganz vill Arbät umeliege, aber das müesst ich zersch mit mim Chef besprächä, aber er isch ersch nächscht Wuche wider da. Wänn ich nüt ztue han dä ganz Tag, bini Zabig immer ulidig...grrrr...

@Suee, danke!!
Ja zum guete Glück händ mir Gleitzyt, somit mach ich hüt scho früeh Fiirabig!! Isch ja au nid schlächt.

***17. August 2013***

25.05.12 09:24
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hüt isch so en tolle tag.. han afach immerno mega feschd chopfweh andersch vil stress aber ich döf hüt scho is wucheend ... das macht doch freud =)


jetzt no zwei drü arbete nacher no zwei sitzige wo wieder unändlich lang gönd aber glich hani nur im hinderchopf das mi min schadz chunt go hole =) den gömmer go grille...

sinder au so unendlich fest verliebt? irgendwie no vil meh siti weis was üs erwartet negsch jahr

25.05.12 09:51
nini 

Re: Bräute 2013

@snet, jetzt han ich mich chöne köschtlich amüsiere...stellä mir das grad so bildlich vor!!
Was!? Du vergissisch fascht dini Feriä?? Wo anä gahts dänn?

@zibesa, dämfall wünsch ich dir gaaanz churzigwiligi Sitzige, damit du schnäll los chasch go grilliere!! Isch doch schön so verliebt zsi....

***17. August 2013***

25.05.12 10:21
nini 

Re: Bräute 2013

Oh wow, äs richtigs Reisefüdle wür ich sägä!!

***17. August 2013***

25.05.12 10:31
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Danke eu vell mal für die liebe Guetibesserigswünsch Mit em Forum gaht doch d Ziit grad chli schneller ume und es bequems Sofa hani au

@Lula: Ich han mini Hüfte müesse operiere, das isch grad chli müehsam, aber defür muess is den mit 80 nüme mache
Wegem Chrank sii, mer hend eigentlich au mal gseit, dass es es Kussverbot gibt, wenn mer chrank sind, aber es lohnt sich ebe ame glich

Verliebt 05.01.04.. Verlobt 10.09.11.. Verheiratet 13.07.13

25.05.12 11:01
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

egal wie lang d sitizg gaht... abtrete isch ersch am 18:00 und bis ich no ales gmacht ha isch halbi sibnii

25.05.12 11:23
Nemo 

Re: Bräute 2013

@Lula: Ja säg nüt, vor allem bi dem Wetter frögt mer sich scho wie mer so chrank cha werde...aber ich denke ich ha s'andere eifach nöd richtig uskuriert.... antibiothika lässt grüssen!!

@susee: Ja, Kuba isch wahnsinnig schön gsie! Ht mer u mega guet gfalle! Mir sind die ersti Wuche mit Hotelplan organisiert inere 8er Gruppe dur Kuba greist. Mega interessant gsie. Nacher simmer no in Varadero im Melia Las Americas gsie für e Wuche zum Bädele. Wunderschöns, hammmermässigs 5 Stern Hotel wo eifach alles überchunsch. Au d'Restaurant händ vo Suschi über Lobster üüber Rindsfilet bis zude Pizza eifach alles botte! Wahnsinn!
Bi deht au no mit de Delphin go schwümme, es wahnsinns Erläbnis. Ha immer gseit ich mächi das nie, will sie igsperrt sind und ich nöd viel vo dem halte (bin passionierti Taucher), aber deht isch s'wenigstens im offne Meer gsie wo sie mega viel uslauf gha händ...vo dem her hani denn das no mit mim gwüsse chöne veriebare.
Alles i allem eifach traumhafti Ferie gsie!!

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

25.05.12 11:28
Nemo 

Re: Bräute 2013

So, jetzt änder no s'passende Bildli zu Kuba

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

 1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 2018 .. 3757
eigentli   Zuletzt   bearbeitet   schaffe   vorallem   richtig   langsam   Hochzit   natürlich   eigentlich   himbeer   schnell   Kollegin   wirklich   natürli   Problem   Zeremonie   irgendwie   einfach   gspannt