| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1386 .. 2770 2771 2772 2773 2774 .. 3266 .. 3757
05.09.13 16:22
Eve777 

Re: Bräute 2013

Ou und was mir au no i Sinn chunt: hesch scho mol abkläre loh öbs ev. au Endometriose chönti si?

Ha do no öpis gfunde wo offebar ganz neu esch, ev. chönt so öpis hälfe?

http://www.tamia.com/Regelschmerzen/Menstruationsbeschwerden

06.09.13 16:30
Canoa 

Endometriose esch es zum Glöck ned im Februar hani e Zyschte gha wo innerlech blüeted hed ond denn heds gmeint es seg Endometriose esch es aber zum Glöck ned.

Alternativ hani scho paar Sache usprobiert, aber leider ohni Erfoug. Mag mi au gar nöme erinnere wasi alles scho probiert ha, setti 14ni be esch es so. Darum hani scho werklech ettlechi Sache usprobiert. Aber vor Akupunktur hani Angst, ech hasse Sprötze ond Nödeli ech sprenge defoh...klar vellecht müesst ech mech öberwende...

Danke vöööu mou för de Hewis vo Tamia, tues gärn aluege, danke förs Zuelose, das Forum esch eifach super, ned nor be HZ Froge ♥

06.09.13 16:46
Eve777 

Phuuu zum Gück eschs ned Endometriose, guet hesch das scho abklärt.

Hmm du ebe aso ich ha mit dem Tamia au kei persönlichi Erfahrig gmacht aber s esch nüt Medimässigs drin und dänke e Versuech eschs ev. wärt, glaube schade chas emel sicher ned .

Hmm sust alternativ zu Akkupunktur mit Nödeli cha me au Akkupressur mache, das stimuliert au die Pünkt aber wird vo Hand mit so Druck druf gmacht.

Zuletzt bearbeitet am 06.09.13 16:47

09.09.13 09:07
Emma13 

Guete morge mitenand :)

Euses "Bräute 2013" lauft leider nüm wie au scho...

Isch scho chli trurig dass fast alli scho dure sind, eusi HZ isch jetz bitz meh wie ei Wuche her und ich schweb immerno uf Wolke 7... und warte sehnlichst uf eusi Föteli vom Fotograf, wie lang duret das echt?

09.09.13 09:11
LucyLu 

Guete Morge Zäme

Gell, Emma13, da isch mega ruehig worde... ich gügsle immer na fast täglich da inne han aber au scho nüm länger öpis gschriebe...

Uiiii Föteli, ich verstah dich. Mir händ 2 Wuche müsse warte und die sind sooooo lang gsi. Jetzt Lueg ichs immer wieder ah Gester hani endlich mal na s'Fotialbum ahgfange mache, hoffe es chunnt guet.

09.09.13 09:14
Emma13 

Ja gell, irgendwie ischs wie e chlini Sucht worde :)

Ok mit 2 Wuche chani no lebe, wär ja demfall nur no eini... hoffemers mal, han bis jetz nämli nur d Föteli vode Kollege währendem Abig gseh, die hemmer am Weekend übercho, aber ufd Föteli vom Fotoshootig freu ich mich enorm! :)

Wow, machsch s Album selber, hesch lang gah? Ich glaub nämli ich überlahns am Fotograf bi so vielne Föteli, das vom zivile hani au selber gmacht, macht halt scho mega Spass :)

09.09.13 09:16
LucyLu 

Ja ich mach's selber will ich ha selber wellä bestimme welli Föteli ich im Album möchte. Ha gester so ca mit Unterbruch scho paar Stund investiert aber ich mache so Sache unheimlich gern.

Ha paar Föetli uf FB gseh... ich bin do au bi allne Kollege / Familie go nahfröge ob ich d'Föteli dörf ha will ich sooo ungeduldig gsi bin.

09.09.13 09:22
Emma13 

Das findi super, so isch au chli din Touch drin...

Ja gäll, zum Glück hend bi eus sehr viel Lüüt gfötelet am Abig, denn isches recht schnell gange zum a die anezcho, ich lieb halt Föteli... :)

09.09.13 09:24
LucyLu 

ich ha sogar grad am nächste Tag es paarne es SMS gschickt sie söllet mir biiitte die Handy Föteli wos gmacht händ schicke ich lieb halt Föteli au, ich ha immer ä Kamera däbi oder mitem Handy hützutags chamer ja zum Glück au sehr guet Fötele.

09.09.13 09:26
Emma13 

Ahah ja säg nüd... ich han au scho am Fotograf wele schriebe, aber da warti jetz scho no paar Wuche, wett ihn nöd stresse

1 .. 1386 .. 2770 2771 2772 2773 2774 .. 3266 .. 3757
langsam   natürlich   himbeer   wirklich   schnell   Hochzit   einfach   Kollegin   Zeremonie   vorallem   bearbeitet   eigentli   irgendwie   richtig   Problem   Zuletzt   gspannt   eigentlich   schaffe   natürli