| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1388 .. 2774 2775 2776 2777 2778 .. 3268 .. 3757
09.09.13 13:38
himbeer 

Re: Bräute 2013

das stimmt, de eint kolleg vo eus hät schier e krise gschobe wo sini frau im 8 monat schwanger gsi isch will er plötzlich realisiert hät, was füre verantwortig uf ihn zuechunnt. aber er hät sich denn schnell beruhigt. die werded halt au plötzlich mal nervös, haha

09.09.13 13:39
anyany 

Re: Bräute 2013

Vellecht besch jo schwanger, Eve. ;)

09.09.13 13:40
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo das het scho öpis, ev. het er das wörkli gseit zum sich vor de andere Männer ned "z blamiere", aber es het mi glich megaaa troffe. Mir händ die letschte Mönet au rächt oft über das gredet will mir grad i de Family chli so Züüg händ wo schief gloffe esch und das het eus beidne rächt Angst gmacht. Allwäg reagier ich wäge dem so heftig druf, will er au genau weiss dass das für mich es mega heikels Thema esch und jetzt hani quasi s Gfühl super ich hürote e Maa wo eigentli gar ned 100% wot.

09.09.13 13:41
Eve777 

Re: Bräute 2013

Haha nei anyany das beni sicher ned

09.09.13 13:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

wenn er nöd würd welle, denn würd ers au nöd mache. ich denk so schnell laht sich kein mah "überrede" zum hürate... ich denk au, er häts sicher so gseit will doch unter de manne eh immer so dummi sprüch falled und er sich chli cool hät welle anestelle.

09.09.13 13:43
sonne13 

Re: Bräute 2013

eve, das tued mer so leid, ich verstoh dich so guet und es tued mer grad weh wenni das lies... ich cha der irgendwie au ned hälfe, weiss au kei rot...

ich würds uf jede fall aspräche. frog ihn doch ob bi ihm wirkli alles ok isch. und denn würdi em rot vo de himbeer folge und versueche no irgend en usziit z näh gmeinsam, viellicht gids jo öppis wo ihr chönd striiche vom programm - eurer stimmig, eurer beziehig z lieb...

09.09.13 13:45
anyany 

Re: Bräute 2013

Okay, de wärs vellecht iez no grad dopplet schwerig. So Schwangerschafte chöne schiinbar ganz schön luunisch mache. :D

Ech gloube ou, dass der öich iez e chli vöu Stress möchid. So lang der iez ned im Dauer-Streit send, esch jo aues guet. Ond hey, mer cha absolut NIE wösse, öbs het... Wennd dänksch... I x Johr wärde nome no d Höufti vo dene wo iez do im Forum gschrebe hend, ghürote sii... Esch eifach so. Aber ou gnau so vöu wärde no emmer ghürote si ond hoffentli sogar glöcklech.
Ech dänke eifach, dassmer sehr sehr ehrlech zo sech säuber muess si ond dasses schöscht ned cha guet cho. Aber dass mer mou e Sproch useloht, vor auem aus Mah, ghört eifach dezue.

09.09.13 13:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja das würdi uf all fäll no mache. wellnesse wär au e idee... oder zäme öpis feins choche. eifach dass bi beidne die vorfreud wieder chunnt und chli die verliebtheit, zum zäme en schöne hochzitstag verbringe.

da fallt mer grad siedend heiss ii, ich ha mis eheverspräche immer nonig gschribe, ui neeeei

09.09.13 13:46
Eve777 

Re: Bräute 2013

Merci vilmol Sonne, jo s esch ächt grad zemli beschisse im Momänt. Vorallem hanis sit gester x mol versuecht azspräche aber ich glaube s goht ehm eifach nur no ufe Wecker und er het nur immer gseit es sigi alles guet ich bildi mir öpis i. Weiss au ned, bi halt öper wo meegaaaa uf die eigeti Intuition lost und i de Regel esch das au immer s Richtige...

Wirds aber sicher nomol versueche aspräche au wenns ehn närvt, ich cha mir jetzt grad überhaupt ned vorstelle wie ich mit somene Grundgfühl söt vore Altar trätte .

09.09.13 13:50
anyany 

Re: Bräute 2013

Eve, wenn dis Gfüeu, wörkli so schlecht esch, muesch ehm das offe ond ehrlech gestoh ond ehm ou dini Ängscht schöudere. Ond wenner wörkli de Maa a dinere Siite wett si, de werder dech verstoh ond dech tröschte ond der zeige, wie sehr dasser dech liebt.
Probieret trotz vöu Stress mou chli Zyt bewosst z gniesse. Ond segs nome s alltägleche Znacht, womer metenand esst oder e Spaziergang oder weiss ech ned was, aber eifach dass der weder mou chli Zwöisamkeit hend.

 1 .. 1388 .. 2774 2775 2776 2777 2778 .. 3268 .. 3757
himbeer   vorallem   wirklich   schnell   natürli   langsam   richtig   eigentli   bearbeitet   gspannt   schaffe   einfach   Problem   Kollegin   eigentlich   natürlich   Hochzit   Zuletzt   Zeremonie   irgendwie