| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1389 .. 2776 2777 2778 2779 2780 .. 3269 .. 3757
10.09.13 10:40
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jaaa isch fast chli Schad dassmär bald alli dure sind... jetz hämmer immer weniger zum brichte...

10.09.13 10:56
elea 

jo momentan send halt vell no die flittis glaub! mi brecht wird de auä erst of metti Oktober cho well mer jo nach de hz grad ed flittis gönd... ond d anyany hürotet jo erst endi Oktober, do hemmer e schono bez öpis zlese...
aber ebe esch halt schad well eigentli niemert me gross öpis muess vorbereite ond so...
i ha gester eigentli au fast alles no gmacht wo förs hz no gmacht muss werde. muss no mis chleid abhole, koffer packe ond alles material zode Location bringe!

10.09.13 11:02
Emma13 

Oh so schön elea, gönder grad nach de HZ id Flittis.. wohi scho wieder? Mir müend eus no 4 Mönet gedulde...

Super hesch scho fast alles chöne erledige, bi mir ischs würkli super gange, han di letscht Wuche vor de HZ nüd meh ztue gah, am Fritig hemmer denn eifach no alles id Location verbibracht...

Ich bin ehrlichgseit scho chli trurig das alles verbi isch. Ich chans gar nöd erkläre, mir hend sone wunderschöns Fest gah, es het alli eusi Erwartige übertroffe, mir redet immerno glücklich drüber aber es isch eifach z'schnell ume (und mir hend vode Trauuig am 14h bis am Morge am 4 gfäschtet ihihi) Ich glaub es gaht mär denn wieder "besser" wenn endli d Föteli vom Fotograf chömet :)

10.09.13 11:05
elea 

jo am samschtig hemmer s fest ond am mentig gömmer grad ed ferie. mer hend das onbedengt so welle, well mer denkt hend so hemmer grad no öpis wo eus happy macht nach de hochzit. mer gönd zersch of Singapur, chli god Stadt aluege und nacheten of ko samui go relaxe :)
wo gönd ehr anne Emma?

i chas wörkli guet noh vollzieh, me esch ergendwie bez weh müetig. ebe ich han das jez scho bim zivile, wie werds denn erst bim fest si...

10.09.13 11:08
valey 

ahh soo cool elea gli ferie demfal hihi
jaa mer hends ebe au so welle und es hed würkli guet toh das mer am zistig druf id ferie send go entspanne...

has au guet gfunde dasi aber zerst no 2 täg do gsi be zum alles chli verarbeite :)

isch würkli en uu schöne tag gsi
be ergendwie aber chli froh dasses dure isch...

10.09.13 11:14
Emma13 

Oh das wird sicher super elea!

Mir gönd im Dezember 3 Wuche uf Australie und 1 Wuche uf Fiji... chans chum erwarte...

Ja ich verstahn dich, han das nämli bim zivile au scho bitz gah, aber dasmal isches 3mal so schlimm aber es isch ja schön dases so isch, das gitt mir wieder d Bestätigung dases für eus so perfekt gsi isch... s het eifach nöd besser chöne cho und am meiste freuet mich d Reaktione vode Gäst wo paar Täg spöter gschriebe hend wie schön das euses Fest gsi isch etc... isch halt scho eimalig so öpis :) chasch dich würkli druf freue! :)

10.09.13 11:16
novia_mayo 

hey liebi 2013 brüüt :)
ich hürate im 2014 aber möcht euch en frag stelle evt. hend ier da scho meh erfahrig da es par vo eu scho verhüratet sind.
min GG will unbedingt grad nachem hochzit (aso so 2, 3 täg) spöter id flitterwuche. mier chunnts eigentli nöd so drufa, ich han eifach chli angscht das es chli vill isch uf eimal. nachem hochzit isch mer sicher voll vo idrück und muess zersch alles verarbeite und das gaht dehei evt. besser?
mier wänd ca. 3 - 4 wuche weg, warschindlich uf afrika. da müemer ja vorher au no alles packe, vorbereite usw. wie isch das bi euch mit de flitterwuche?

10.09.13 11:20
valey 

novia_mayo

aso mer hend am SA ghürote und send am zistig id flitterwoche für 10 täg
und es hed sooooooooo guet toh :)

ha überhaupt ned welle weder grad go schaffe
so hemmers zweite chönne gnüsse weg vom stress und alles
und eus chönne vom ganze stress erhole
und i de flittis chamer schön alles zeme verarbeite :D

10.09.13 11:21
Emma13 

Hey Novia_Mayo, Glückwunsch zur Verlobig :)

Mir hend letscht Wuche ghürate und gönd im Dezember id Flittis... aber wie gsehsch gitts au die wo grad nach de HZ direkt gönd...

Mir hends eigentli so entschiede will grad nach de HZ eifach nochli muesch obenabe cho (isch zumindest eus so gange) sooo viel Emotione, sooo viel zum nomal z'zweite duregah, mir hend eus eifach die paar Täg frei gno zum dihei si, das hemmer eifach brucht und ich finds super hemmers so gmacht, es passiert halt würkli so viel i eim einzige Tag, dases denn eifach echli Ziit brucht zum das alles verarbeite, eus wered denn Ferie grad bitzli z'viel gsi.. aber ich chan mir au vorstelle, dass das nomal en Grund isch zum de Traum wiiter erlebe :)

10.09.13 11:30
elea 

hallo novia mayo, denke das esch gschmacksach. i ha letscht samschtig mis zivile gha ond gester no frei gha (zom glöck. aber i merke i be no jez metem chopf emmerno total bide hochzit! wie wird denn das erst bim fest si? :)
ob ehr fort gönd oder ned fendi ned so wechtig aber falls ehr ned fort gönd wördi secher paar täg frei ne zom das ganze verarbeite. well me esch voller emotione und do chasch eifach ned schaffe so (chami höt noll konzentriere em Büro...)
aber ebe of ehr de sofort ed flittis gönd oder esrt spöter.. das het beides vor und Nachteil fendi. för eus stemmts jez so dass mer grad 2 täg spöter gönd. muss aber sege i gseh au Vorteil so wis d Emma macht, so het me nachem hochzit nomol öpis wome sech es zitli cha druf freue!!!

Emma, wow australie und fiji! en flüget es paradis! wow so toll!!! ebe wini grad gschrebe ha, das esch natürli au schön jez hesch no öpis zom di rechtig druf freue es momentli!!!

ah muss euch no verzelle, mim GG hend sini hochzitstornschueh super gfalle! er liebt si und wet si Emmer alegge!!! er het mer au no es sgchenkli gmacht und zwar es verlängerets wochenend em Südtirol! freu mi mega, mer gönd det all johr go skifahre und hend scho Emmer mol gseit mer wend em sommer mol det he! so lieb vo ehm! of em chrärtli hetter gschrebe "zum 0ten hochzeitstag"

1 .. 1389 .. 2776 2777 2778 2779 2780 .. 3269 .. 3757
irgendwie   natürli   Zeremonie   wirklich   richtig   bearbeitet   Zuletzt   vorallem   schaffe   natürlich   Hochzit   einfach   eigentlich   Kollegin   langsam   gspannt   Problem   schnell   himbeer   eigentli