| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1390 .. 2777 2778 2779 2780 2781 .. 3269 .. 3757
10.09.13 11:36
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jööö so süess elea, freut mi das er Freud het ade Schueh und du natürli a dim Gschänk.. so herzig was er no dezue gschriebe het :)

Ja säg nüd... sött ja würkli bitz sii wie im Paradies, uf alli Fäll freuemer eus uu fest, ich weiss eifach nöd öb ich das no so lang mag ushalte ihihi de einzigi Vorteil isch dass mär denn defür gönd wenns da wieder grusig und chalt isch :)

10.09.13 11:43
elea 

Re: Bräute 2013

jo wenn me weiss dass es dehai wüest esch chames schöne wetter grad dopplet gnüse gell ;)
wie lang reiset me denn do uf fiji? dasch jo am andere end vode welt
hender denn jez eifach paar täg frei gha zoms chli gnüse s newly wed life ;)

10.09.13 11:47
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja genau, mir hend Dunnschtig bis Zischtig frei gah... hets also würkli no brucht zum das ganze richtig realisiere :)

Mir flüget öpe 18 Stund uf Australie, blibet 2 Wuche in Perth, flüget denn über Sydney uf Fiji (nomal öpe 8 Stund) und denn nomal zrugg uf Sydney womer nomal ä Wuche verwiilet und denn vo Sydney hei... ä halbi Weltreis, aber mir müends usnütze wenn mär scho mal so lang Ferie machet

10.09.13 11:53
elea 

Re: Bräute 2013

jo dasch wörkli en halbi weltreis, aber ebe enn me eh scho so wit weg esch den chame jo au nomol grad es stöck dra henke!! mer hend leider nor 15täg ferie. gg het ke ferie und au ke öberzit meh.. aber dasch jommere of höchem Niveau! hauptsach ferie

fiji erenneret mi Emmer ade film the truman Show. det wetter doch Emmer of fiji!

10.09.13 11:58
novia_mayo 

Re: Bräute 2013

danke villmal für euchi antworte...!! es hed würkli beides sini vor- und nachteil.... aber ich glaube mer macheds so wies min GG wott, er hed gsäit de rescht darf ich bestimme defür wott er grad id flittis, denn duen ich ihm de wunsch erfülle

10.09.13 13:24
elea 

Re: Bräute 2013

jo schloss entli muess es för euch stimme! ond wenn das dim gg so wichtig esch denn esch das secher die rechtig so för euch!
by the way... was mer au no chli druf gluegt hend esch ofd reisezit grad optimal esch för euses wonschziil. das chönt au no usschlaggeben si ob me grad nach de hz goht oder erst spöter! ;)

10.09.13 13:24
Emma13 

Re: Bräute 2013

@elea ahah würkli? muessi wohl nomal luege

bi eus isches sone sach... ich han praktisch s ganze Jahr kei Ferie gno zum so lang chöne flittere... klar isches super, aber irgendwie bini jetz scho mega ferieriif... muess jetz nochli ufd Zäh bisse

@novia_mayo isch sicher en guete Kompromiss... mär muess no paar igah während de Vorbereitigsziit

10.09.13 13:30
novia_mayo 

Re: Bräute 2013

@elea: ja uf das lueged mer uf all fäll das es vo de reiseziit her passt. das chönnt ebe nochli schwirig werde...

@emma: hihii jaa das dänki au :)

10.09.13 13:32
elea 

Re: Bräute 2013

ja Emma, musch mol luege http://www.youtube.com/watch?v=uWqmX_5J1Ds

mer hend dasjohr au erst d skiferie gha em Januar, aber da mer beidi nor 4woche verie hend, ond mer no eini mönd a wiehnachte he ge, sends halt de nomeno 2woche. alles womer meh wend müemmer vorschaffe... naja 2 Woche send besser als nüt! freu mi scho sehr, weiss wad meinsch, be au total ferie riif, merkes wenni weder es chlises biischt be em gschäft met noll geduld

10.09.13 13:39
Emma13 

Re: Bräute 2013

@elea ahaha sooo luschtig

Ja ebe, ich han leider au nur 4 Wuche... min Maa het defür 5, jedi Brugg und über Wiehnacht/Neujahr sowieso gschlosse, darum hemmer au glueget dass mär über Wiehnacht/Neujahr gönd, denn muess ich nöd allzu viel Ferie abgeh, wills ja das Jahr wieder recht guet liit... (zum Glück!)

ahah ich weiss was du meinsch, hoffentli lönds di nochli in Ruhe bis zu euem grosse Tag :)

 1 .. 1390 .. 2777 2778 2779 2780 2781 .. 3269 .. 3757
himbeer   natürlich   bearbeitet   langsam   schnell   richtig   Zeremonie   gspannt   vorallem   eigentlich   einfach   Hochzit   schaffe   wirklich   natürli   eigentli   Kollegin   Zuletzt   Problem   irgendwie