| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1392 .. 2782 2783 2784 2785 2786 .. 3272 .. 3757
11.09.13 12:09
sonne13 

Re: Bräute 2013

oh canoa, wörd gärn föteli gseh
und danke - wird scho wieder! im notfall mit droge

11.09.13 12:29
anyany 

Hallo zäme,

Wie gohts öich? Send d September-Brüütli scho kribbelig?

Ech cha das Weekend as Hochsig vo de Cousine. Fröie mi mega. No chli omeluege, vorem eigete. Es goht ou nome no ca. 6 Woche... Extrem, wie schnöu d Zyt verbii goht...

11.09.13 12:35
anyany 

Sonne, der wönschi notürli ganz gueti ond schnöui Besserig!

11.09.13 13:01
Canoa 

AnyAny muesch luege jetzt loufts de be der au ganz schnöu, auso be mer send die letschte Woche nome so verfloge...

11.09.13 13:20
Eve777 

Hallo Anyany, also im Momänt beni grad wieder erstunlich ruhig (nachdem ich das ganze Züüg mit mim GG ha chöne kläre) und s chunt mir eifach ganz komisch vor dass jetzt am Sasmstig scho euse Hochzyytstag esch, so wie imene Traum echli ganz schräg .

Aber ich freu mi jetzt und bätte eifach zu allne Wättergötter dass am 14. und am 21. schöns Wätter esch .

Hesch du no viel zum mache oder bisch au einigermasse parat? Mir sind mit allem fertig, chöne also ganz ruhig d Täg eifach abwarte .

11.09.13 13:48
elea 

haha sonne! dasch jo supper wenn sech mini wort so bider ibrönnt hend!

ui canoa, döfi au föteli gseh? hesch mer zwar scho zeigt.....

hihi anyany, d canoa het recht vorallem die letschte Woche rase in liechtgschwindigkeit a eim verbi. es wird eim fasch drümmlig

11.09.13 14:18
himbeer 

ich bi jetz no guet 2.5 stund im büro, vilicht au weniger. ha alles erledigt so wie ich das gseh... ich nutz die ziit mal zum mini ablag no in ordnig bringe ;-)

11.09.13 16:49
Lilly4 

haaallooooo fraue
iich meld mich au mal wieder (als glücklich verhürateti frau) :-)

wetter:
was das abelangt hämer sooo glück gha, am zivile + chirchliche
traumwetter gha, hans mer immer so gwünscht, mitem hintergedanke
das mer niemals so glück werdet ha, aber es isch soo cho, traumhaft
gsi ... und zu eusem chirchliche am 31.8.:
es isch eigentlich alles so cho wie mur es eus vorgstellt händ und au
plant händ... am apero hämers sogar gschafft mit allne es föteli z mache
isch zwar bitz stressig für eus gsi, aber es hät funktioniert :-) ohni lischte
ohni nüd hihi ... eusi fründe händ no en film dreit welle euses kennelerne
zeigt hät, soooooo herzig und au bim tanze hät alles klappet, s esse fantastisch
gsi und und und, dä tag isch eifach soooo schnell ume gange :-/ und eusi
gsellschafft hät sooo guet usgseh, 85 persone wunderschön agleit gsi, en
traum, sobald mer t fötelus händ zeig ich eu es paar ;-)

han bi eu glaubs uh viel verpasst :-/
elea, dis hochziit scho gha? ;-)

liebi grüess allne und allne wo die wuche hüratet ganz es schöns fescht!
gnüssets ...

11.09.13 16:50
sonne13 

hallo zäme!

ich verabschiede mich mol, dänke ned dassi morn no dezue chome z schriibe! ech freu mi jetzt sehr uf euse tag und hoffe, dass ech weder fiter be bis öbermorn! wenni all die bricht liese vou euch scho-verhürotete, de dänki, chas jo be eus ned komplett schief goh ;-)

ech wünsche allne wo au a dem wocheänd hürotet e wunderschöne, unvergässliche traumtag und allne andere au es tolls weekend!

11.09.13 16:53
elea 

hallo lilly!
ou das tönt jo super! gratuliere der ond dim maa ganz herzlich zode hochzit! alles liebi!!!!!!! frei mi scho of es paar bildli!
ja mer hends e super toli zivile hochzit gha letschte samschtig. ha i mim thread e bricht gschrebe inkl paar bildli! ;)

sonne i wönsch der en wonderschöne tag am samschtig! gnüss es so fescht wid chasch! ond i hoffe ganz fest dass du di bes denn weder besser füehlsch!! toi toi toi!!!

1 .. 1392 .. 2782 2783 2784 2785 2786 .. 3272 .. 3757
schaffe   eigentli   himbeer   Zuletzt   einfach   langsam   Problem   Hochzit   richtig   schnell   eigentlich   irgendwie   bearbeitet   natürlich   Kollegin   natürli   vorallem   wirklich   Zeremonie   gspannt