| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1393 .. 2783 2784 2785 2786 2787 .. 3272 .. 3757
11.09.13 17:01
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Lilly sooo schön, freut mich sehr für eu, und nachträglich alles alles Gueti!

Gsesch, s Wetter isch genauso gsi wie märs bstellt hend, s het eifach nöd besser chöne sii

@Sonne zerscht mal wünsch ich dir ganz ä schnelli und gueti Besserig, versuech dich z'erhole und bitz abzschalte, s wird alles guet cho wirsch gseh :) Freuet eu uf eue Tag und gnüssets i volle Züg...

11.09.13 20:33
Lilly4 
Re: Bräute 2013

danke vielmal elea und emma

das freud mich sehr z ghöre elea, dämfall muessi mal i dim tread go lesä

emma, es isch wüki perfekt gsi GENAU so wie mers bstellt händ - perfekt!
ich hoff ihr händ au ganz es schöns fescht gha?!

11.09.13 20:59
Emma13 

Re: Bräute 2013

Wunderschön Lilly, het alli eusi Erwartige übertroffe

12.09.13 07:07
anyany 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme,

Zode Frog, was mer no müend mache, s esch no so einiges offe:
- Chleider ändere
- Schlechtwettervariante Fotos
- Schue füre Schatz
- Gaschtgschänkli mache
- Schue ihloufe
- Cardbox baschtle
- Hochsigstanz ihstudiere
- Lieder uswähle
- Tagesablouf im Detail erstelle
...

Jo, ond so wini mech könne, chonnt emmer no chli öppis dezue.

So, iez muessi go schaffe.
Wönsche öich ganz e schöne Tag!

12.09.13 13:19
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

liebi Brütlis

nume hurti: üsi föteli vor fotografin si cho, wär luscht het, cha under www.andle.ch ir galerie unter stefanie + Christian es paari ga aluege....

12.09.13 13:23
CoRa 

Re: Bräute 2013

Hallo Zämme

@Lus, ganz schöni Föteli so luschtig, mini Kollegin het au bi ehre Föteli gmacht (Martin & Hubi)

12.09.13 18:10
anyany 

Re: Bräute 2013

Wow, Lus, die send ächt toll worde!

14.09.13 18:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hallo ihr liebe! Nur ganz chorz ( ech be no total ko und irgendwie immer no wie im traum...), aber ich be jetzt au verhürotet mir hend e traumhafte, wunderschöne, luschtige, bewegende, emotionale und eifach perfekte tag erläbt! Es esch eifach nur schön gsii, alles perfekt für eus, schöner als ich mer das je hätti chönne vorstelle! Eusi gäscht sind eifach grandios gsii, es isch überwältigend gsii was die für eus uf bei gstellt hend, es isch nur reini freud gsii mit ihne tä tag z erläbe und es sind au alli begeischteret gsii und hends gnosse! De tag isch unheimlich schnell verbii gange, ech realisier irgendwie gar no ned was alles passiert isch, e mim chopf isch es riese durenand, all das erläbte z verarbeite duurt wohl nochli. Immer wieder goht mer dä tag dur de chopf und de gümpled es paar tränli id auge vor luuter glück und freud, dass mir so öppis grossartigs hend dörfe erläbe! De tag isch so entspannt gsii, mir hends so gnosse, ich bi soooooo glücklich!!!!!

Eve: freu dich ufd seerose, was die gleischtet hend isch erschtklassig, eifach perfekt! Es hed alles gstumme, wirkli hammer

15.09.13 13:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo mitenand!

ich meld mi au wieder zrugg... au ich ha jetz en ring am finger (und was füren tolle :-)) und bi no ganz erschlage... euses zivile am fritig isch mega herzig und lustig gsi und denn s fest gester erst... ich cha nur säge, mir händ eifach die beste kollege, alles hät riibigslos klappt und d lüt sind echt begeistered gsi. sogar eusi fotografin hät gseit sie fänds super, haha... eifach genial.

jetz tueni mal min kater chli pflege und packe am abig no, morn gahts ab id ferie :-)

allne andere wo das weekend au dra gsi sind wünschi alles gueti und herzlichi gratulation - mir händs gschafft :-)

15.09.13 13:50
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey himbeer!!

ich gratuliere dir ganz herzlich zu euem hochziit!!
das isch ja super wenns eu so gfalle hät und ihr es tolls fest gha händ!!

jetzt wünschi eu ganz schöni flitterwuche und ich freu mi scho uf bildi!!!!

 1 .. 1393 .. 2783 2784 2785 2786 2787 .. 3272 .. 3757
langsam   bearbeitet   gspannt   Zeremonie   richtig   Zuletzt   Hochzit   eigentli   irgendwie   wirklich   Problem   einfach   Kollegin   vorallem   natürlich   schaffe   natürli   schnell   himbeer   eigentlich