| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1393 .. 2784 2785 2786 2787 2788 .. 3273 .. 3757
15.09.13 13:52
Nemo 

Re: Bräute 2013

Juhuuu, ich han mis erste Bildli vode Fotografe übercho...leider nur eis... aber sie händ eus ja gseit dasses länger gaht. Darum hani jetzt um so meh freud dass sie mir scho es vorgschmäckli gschickt händ

Datei-Anhänge
_MG_4720sw.jpg _MG_4720sw.jpg (5x)

Mime-Type: image/jpeg, 110 kB

15.09.13 20:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

wow nemo... das isch ja traumhaft schön! au e tolli kulisse :-)

16.09.13 08:26
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sonne und Himbeer vo Härze wönsch ech euch alles gueti...=)
Soooooooooooooooooooo schön...ond vorallem super dass de Tag för euch so guet gstomme hed! =)

Me: Ech be ergendwie emmer no ime HZ Flash enne, chas no ned gloube dass scho alles döre esch. Darum beni omso meh uft Föteli gspannt, morn bechömemer si...

Nemo: Mega härzigs Foti! =)

16.09.13 14:17
Eve777 

Re: Bräute 2013

Liebi Sonne und Himbeer, hei so schön dass dir au so super schöni Hochzyyte gha händ mags euch au vo Härze gönne und gratuliere euch !!

Mir händ au e mega schöni zivili Trauig gha und bi jetzt die ganz Zyyt am Föteli dureluege hihi, mega produktiv do im Gschäft grad .

Bi mega gspannt uf de Samstig, hoffe sooooo fest dass eifach s Wätter mitspielt .

@Nemo: Mega schöni Föteli, gseht super us !

17.09.13 08:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge liebi fraue ...

ich hoff es gaht eu allne guet? sit dä hochziit chumi gar nüm so däzue
zum schriebe ok, sind ja au no 2 wuche i dä flitterwuche gsi hihi

ich han churz e frag:
betreffend namensänderig, was muemer da amig mitschicke? trauuigsurkunde?
hoff öpert weiss da bscheid ... möchts nämli unbedingt erledigt ha!
nachem hochziit hät mer genau so arbet wie vorher ... phu!

17.09.13 08:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo Lilly

Welcome back, wo sender gseh? Henders guet gha?

Also ech ha so guet wie alli Namensändrige gmacht. Ha eifach per Email mitteilt, dass de Name gänderet hed. Die einti Bank hed e Kopie vom Familiebüechli welle, det hani eifach die ersti Stite metgescheckt ond das hed glänget. Be de Kreditcharte hani grad es Formular uf de Website gfonde ond det esch gstande wasi grad muess metschecke, s gliche bem Strosseverchersamt. t Husverwaltig hed au en Uszog welle. Ond de Räschte eigentlech ned!

17.09.13 08:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo Lilly

Oh schön, wo sinder gsi? Bisch demfall no mitem alte Name greist?

Ja, ich han überall no d Trauuigsurkund mitgschickt und alles het riibigslos funktioniert...

Was bi mir ebe isch, ich han de italienischi Pass nöd uf de neu Name gänderet, will mär d Flittis Tickets no mitem alte Pass gmacht hend, darum reis ich mitem alte Name, das macht doch aber nüd oder? Schliessli "weiss" ja niemert das ich en neue Name han... ich buech eifach alles uf de alti Name, oder chönts irgendwo Problem geh?

17.09.13 08:57
Lilly4 
Re: Bräute 2013

danke canoa und emma

mir sind z mauritius und dubai gsi ... und ihr au scho i dä flitterwuche gsi
oder händers no vor eu?

ok, ihr sind aber schnell ! möchts au gern mal erledigt ha ...

17.09.13 09:00
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh so schön Lilly, freut mi das ihrs schön gah hend :)

Bi mir ischs imfall recht schnell gange, muesch der halt eifach die Ziit neh und grad alli ufs Mal mache, denn bisch froh hesches erledigt :)

Mir gönd erst im Dezember... ihihi hend jetz en Strich-Kalender an Küehlschrank aneghänkt womer täglich en Tag abstrichet, so isches vilicht weniger schlimm no 3 Mönet druf z'warte

17.09.13 09:04
Canoa 

Re: Bräute 2013

Be eus gohts no 69 Täg bis mer döfed goh. Jede Tag esch es e Qual ufzstoh mage eifach so nöme. Keis Wonder ha jo im Nov 12 letschmou Ferie gha. Aber jommere brengt au nüt do muessi eifach döre.

Emma sone Strechkaländer esch guet för t Seel! =) Hani au scho gmacht gha, jetzt hani aber en Countdown ufem Handy...=)

Lilly jo ech be det döre fast chli extrem, ha grad nochem zivile agfange de Name ändere...mis Mami hed nome gmeint, aha jetzt wössi sie, ech wöig keini meh vo ehne si, debi, has eifach gärn grad erledigt...

 1 .. 1393 .. 2784 2785 2786 2787 2788 .. 3273 .. 3757
Zuletzt   himbeer   schnell   vorallem   Hochzit   wirklich   eigentli   natürli   schaffe   einfach   bearbeitet   langsam   eigentlich   irgendwie   Problem   richtig   gspannt   Kollegin   Zeremonie   natürlich