| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1395 .. 2787 2788 2789 2790 2791 .. 3274 .. 3757
17.09.13 15:40
Lilly4 
Re: Bräute 2013

er tuet t lieder vom gospel i dä chile ebe scho zäme schniede, drum
chömer die schlecht nomal näh, viellicht eis dävo, aber all wär chli
blöd :-/ ... aber danke für dini antwort! bin imfall sooooooo
schlecht was das abelangt, schlimm ! und nachdem mer eus entschiede
händ, muesch luege, ghöri eis guets lied nachem andere, dänn, wenns
scho z spat isch

17.09.13 15:42
elea 

Re: Bräute 2013

weiss nor dasd valey en videograf gha het
aber i het jez s gliche gseit wid canoa, nemm doch eifach die lieder us de chelle! d hesch d helft scho! ;)

17.09.13 15:43
Canoa 

Re: Bräute 2013

hend ehr es Lied? De chöntisch scho mou das näh?!?
oder luegsch der mou uf Youtube so Videos vo HZ ah ond luegsch was för Lieder die gnoh hend...evt höuft das...

17.09.13 15:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja so 2 hämer sicher ... ach, schlussentlich nimmi dänn eifach öpis und viellicht
chund ja no min schatz miteme super tipp hehe ...

elea, bisch scho nervös?? :)

17.09.13 15:51
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hmm Lilly was für ne Musigstil gfallt euch denn so generell? Hesch ev. es Bispiellied wo dir gfallt?

Ha mir ebe mol e Liederliste gmacht mit alles schöne Songs drin, ev. hätis öpis drunter für euch, chas sust do gärn mol aneschriebe:

James Morrison – you make it real
Feels Like Home, Chantal Kreviazuk
The book of love, Peter Gabriel
What do you got, Bon Jovi
Love – Joss Stone
Tristan Prettyman - Love Love Love
KT Tunstall – universe and u
Joshua radin – you’ve got what I need
Won’t let you go – James Morrison
Love you t'ill the end - The pogues
The Giving" - Michael W. Smith
The butterfly Waltz - Brian Crain
High Hopes - Kodaline
The Answer - Josh Kumra
Wings - Birdy
Kiss me slowly - Parachute
When I Look at you - Miley Cyrus
Patience - Take That
Kiss Me - Jason Walker
Celebrate - Mika
Underwater - Mika

Zuletzt bearbeitet am 17.09.13 15:52

17.09.13 15:52
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme. Eg melde mi nur ganz churz us de flitterwuche :-).

@lilly: mir hei e videograf gha a eusem hochzit. Mir hei eus au chli schwer do mit der liederuswahl. Schlussendlich hei mer eus de aber doch chönne entscheide. Mir hei eifach lieder gno eo eus sehr guet gfaue, zb the power of love vo jennifer rush oder beautiful day vo u2. Mir hei eusi lieder düregluegt wo mer ufem handy und uf itunes gspicheret hei. Vellicht hilft das witer?! :-)

17.09.13 15:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

das hani euch jo gar no ned verzöut am Sonntig werd ech abhout.
Ech be rächt lang Blauringleiterin gseh ond "mini" Blauringchend send au a euses HZ Apéro iglade gseh ossert eini die esch mettlerwile en Kollegin vo mer sie hed för eus gsonde i de Chele ond esch am ganze Fäscht iglade gseh. Jedefaus hemer ufs HZ es Gschänk becho, e Gschänkschorb met Bier, Trochefleisch, Wisky ond emene Playboyheftli öbercho. I de Charte heds gheisse, das seg nome för mi Ma wöu sie holed mech denn mou ab ond damet mi Ma versorget seg heig är dä Gschänkschorb becho. Ond jo jetzt holed sie mech am Sonntig am 10ni ab...be jo mega gspannt...=)
Ond evt bechome de am Sonntig not Lieder ufem USB Stick wot Kollegin gsonge hed! =)

17.09.13 15:53
sonne13 

Re: Bräute 2013

boah fraue, ich muess grad churz "ablade"... ich ha jetzt s erschte mol mine neu name am telefon müesse säge, und denn verabschiedet die sich mit "uf wiederhöre frau x" und mir isch fascht s härz id hose gheit! ich chönnt hüüle - aber weiss ned wieso! viellicht muessi mi eifach draa gwöhne aber mir isch ganz schlächt worde und ich bi grad total vo de rolle, voll schräg

17.09.13 15:57
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jö Sonne ich glaube imfall das esch ganz normal, mir hets au chli e Stich versetzt woni das s erste mol am TEl. so ghört ha, ich glaube das esch eifach au härt, so echli Identitätsverlustgfühl. Das chunt sicher no andersch, schick dir e grossi Umarmig übers www *aufmunter*.

17.09.13 15:59
elea 

Re: Bräute 2013

lily, nei bes jez beni no gar nüt nervös. d werd dek de wie bim zivile dass es denn am samschtig alles of mi inebrecht ond i zettere wine nasse hond :-D


sonne, aso em positive senn oder em negative senn?

 1 .. 1395 .. 2787 2788 2789 2790 2791 .. 3274 .. 3757
irgendwie   natürli   Hochzit   schnell   bearbeitet   Zeremonie   gspannt   vorallem   langsam   eigentlich   wirklich   natürlich   Kollegin   himbeer   schaffe   richtig   einfach   Problem   eigentli   Zuletzt