| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1395 .. 2788 2789 2790 2791 2792 .. 3275 .. 3757
17.09.13 16:00
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oh wow danke viel mal eve ... da losi doch grad mal schnell dri
wird sicher öpis drin ha

the power of love isch natürlich au uh schön

17.09.13 16:00
Eve777 

Re: Bräute 2013

Haha Elea ich gseh mi am Samstig au scho i de Chile am Arm vo mim Papi hänke wie e nasse Lumpe wili so zittrigi Bei ha, im Momänt beni au wieder a.... cool

17.09.13 16:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke eve, du bisch en schatz! es isch total komisch, ich ha mi so gfreut gliich z heisse wie mine maa, aber jetzt heds mi fascht umghaue! bestimmt muessi mi eifach draa gwöhne... die reaktion hed mi eifach irgendwie erschreckt... ich chönnt eifach loshüüle... aber stimmt scho, ha jetzt so mängs johr mit mim alte name gläbt, denn ischs jo logisch dass mer ned vo einer stund uf die ander umprogrammiert isch...

17.09.13 16:05
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea, das han där eh au no welle säge, mir isch es imfall genau glich gange wie dir, am zivile bini eigentlich mega cool gsi, nur churz bevor isch t ziit chli langsam ume gange, aber gar nöd gross nervös gsi ... und wos dänn um s JA säge gange isch hät mis herz afange pumpe und ich han zitteret (aber NÖD NORMAL) ganz übel !! und mich fascht nüm chöne beruhige + brüellt wie en schlosshund wirdi au niemeh vergesse ... und min schatz ganz cool gsi ! hät mich nur gfrögt: warum zitterisch so - äähm, keeeiiii ahnig !!!!!!!!

17.09.13 16:06
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo weisch ich glaube wörkli die Umstellig unterschätzt me extrem. Weiss ned, hesch di vorhär chli demet usenand gsetzt oder eher gar ned es komisches Gfühl gha? Bi mir eschs ebe z.B. so gsi dass ich vorhär ächt extreeeem Müeh gha ha bi dere Vorstellig eifach mi Name abzgä au weni gwüsst ha dass ich wet glich heisse wie mi Maa. Am Tag vor eusere Hochzyyt beni no mega truurig gsi dewäge und ha mir die schlimmste Gfühl wo das bi mir wird uslöse usgmolt. Wo's denn sowit gsi esch hanis lustigerwyys gar ned so schlimm empfunde wie ich mirs immer vorgstellt ha, eifach meeegaaa ungwohnt aber ganz ok.

Ich glaube dur das ich mi sehr lang so fest mit dem usenand gsetzt ha vorhär hets mi denn eigentli "positiv" überrascht und ich ha mirs viiieeel "schlimmer" vorgstellt. Velecht hets di au so chalt verwütscht willd vorhär ned so e Kriese gha hesch? Oder velecht esch es au no en Art Nachtruur wo dezue chunt dass alles verbii esch, d Aspannig entladet sich etc. etc.

17.09.13 16:07
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea, es fühlt sich ned wie freud aa... also eher im negative sinn... voll heftig, debii hani mi soooo druuf gfreut! ich verstohs ned... ich dänke, es isch scho es bitz identitätsverluscht wies d eve schriibt... chunnt scho guet, wieso sett ich mich nullkommaplötzlich draa gwöhnt ha, wenn mis umfäld au müeh hed...?

ich glaube mir isch au eifach ned bewusst gsii was dä schritt uslöst bi mir! nur scho die ganz hochziit! ech hätt ned dänkt dass das sooooo tief goht, so intensivi gfühl uslöst! und eusi hochziit isch eifach nur en traum gsii!!!

17.09.13 16:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

Eve777:
Jo weisch ich glaube wörkli die Umstellig unterschätzt me extrem. Weiss ned, hesch di vorhär chli demet usenand gsetzt oder eher gar ned es komisches Gfühl gha? Bi mir eschs ebe z.B. so gsi dass ich vorhär ächt extreeeem Müeh gha ha bi dere Vorstellig eifach mi Name abzgä au weni gwüsst ha dass ich wet glich heisse wie mi Maa. Am Tag vor eusere Hochzyyt beni no mega truurig gsi dewäge und ha mir die schlimmste Gfühl wo das bi mir wird uslöse usgmolt. Wo's denn sowit gsi esch hanis lustigerwyys gar ned so schlimm empfunde wie ich mirs immer vorgstellt ha, eifach meeegaaa ungwohnt aber ganz ok.

Ich glaube dur das ich mi sehr lang so fest mit dem usenand gsetzt ha vorhär hets mi denn eigentli "positiv" überrascht und ich ha mirs viiieeel "schlimmer" vorgstellt. Velecht hets di au so chalt verwütscht willd vorhär ned so e Kriese gha hesch? Oder velecht esch es au no en Art Nachtruur wo dezue chunt dass alles verbii esch, d Aspannig entladet sich etc. etc.

eve, ich glaube alles wo du schriibsch stimmt zu 100%! ich ha mi vorgängig eifach gfreut, ha mer ned grossi gedanke gmacht. zum teil scho chli wehmuet gspürt bem gedanke, mine name abzlegge, aber eigentli hani mi eifach ganz naiv gfreut. und das holt mi wohl ii. und dezue gliichziitig ebe scho chli "truur", dass alles scho dure isch, und denn no die ganze emotione vo eusem tag, wo schlicht überwältigend gsii sind...

viele dank für dini ufmunternde wort und s verständnis... was würdi au ohni euch mache!

17.09.13 16:15
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jöö Sonne esch doch gärngscheh, glaube jedi vo eus brucht das emol und esch amigs froh wenn sie do ehri Sorge und Chummer cha ablade.

Aso ich wördi glaub wörkli versueche das für dich sälber jetzt eifach ned "zu dramatisch" z bewärte, weisch wieni meine? S esch ganz normal und du döfsch truurig sii drum das esch oke, los zue und denn chasch es einisch abhöggle .

17.09.13 16:37
elea 

Re: Bräute 2013

hahalily, de eve eschs genau glich gange! au ewigs lang ned nervös ond de em standesamt hets ine ghaue :)

sonne, d eve het voll und ganzrecht, es esch scho en rechte identitätsverluscht. paar nemet das voll locker ond anderi hend do meh müeh. letscht woche hend d eve ond i au bez weg dem thema gschrebe. und es schiint fascht es bez es tabu thema zsi. d lüt verstönd das fascht ned wenn me seit me truret sim alte name bez noche. de heisst grad "was freusch di denn ned ofs hürote" doch, aber das het jo nüt met dem ztue... me verlührt en teil vom name ond das esch ned eifach.... me muess au zersch mol lehre sech met em neue name zidentifiziere. mer helft zb wenni gseh wie freud mi gg het wenn mer öper frau xy seit.

18.09.13 09:26
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hei Lütlis ich chönt chotze, ich ha NIE Pickel, au ned als Teenie wörkli gha, und was lüchtet mir hüt am Morge entgäge woni i Spiegel luege?? Mini ganz Stirne esch voll Püggeli, neiiiiiiiiiiiii aber ned 3 Täg vor de Hochzyyt oder *böses Smiley einfüg* .

 1 .. 1395 .. 2788 2789 2790 2791 2792 .. 3275 .. 3757
bearbeitet   Kollegin   wirklich   eigentli   Zeremonie   irgendwie   gspannt   vorallem   Hochzit   richtig   natürli   himbeer   schnell   Zuletzt   langsam   eigentlich   einfach   Problem   schaffe   natürlich