| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1396 .. 2789 2790 2791 2792 2793 .. 3275 .. 3757
18.09.13 11:00
sonne13 

Re: Bräute 2013

ou nei eve, so e seich! ech ha au kei ahnig wieso das immer i de unpassendschte momänt passiert! leider hani au kei bruuchbari tipps, im gägesatz zu dir binis mir aber gwöhnt kei reini huut z ha...

ich ha scho wieder en dämpfer kassiert. schiinbar fühled sich einigi im gschäft aapisst will ich sie ned informiert ha dass ich hürote, oder dass sie ned iiglade gsii sind usw. ich chönnt hüüle... wieso interessiert das die plötzli, aber süscht isch ne egal was ich privat so mache?!? wieso hed jede s gfühl er hätti doch au no selle uf de gäschtelischte sii?!? ich mag nümm............ sorry, wett ned immer jommere, aber die ganz freud wo ich gha ha noch dem wunderschöne tag isch dahin... ich ha eifach kei bock mech z rächtfertige, das isch doch eusi sach... mir hend eusi hochziit ned mol im umfäld a die gross glocke ghänkt, chärtli geds im stil vo "wir haben geheiratet", wieso hend denn die lüüt im gschäft s gfühl, sie hätted selle informiert sii?!? die wüssed jo ned mol, wie mine maa heisst!!!! echt... mir gohts versch..... eve, ich chönnt au chotze...

18.09.13 11:52
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sonne ganz tüüf i ond us schnufe...Es send alles Lüt wo eifach iversöchtig send. Au wenn "nome" Arbetskollege send, es geht emmer Lüt wo eim öbis nidisch send. Du muesch di ned rächtfertige du muesch au niemertem öbis welle go erkläre, es esch so gseh wie ehr das hend welle, sowies för euch gstomme hed. Leider werds emmer Lüt gäh wo probiered henderem Rögge oder au voredöre domm zrede...Muesch sie eifach loh rede...Das esch ned eifach aber alles andere brucht nome no meh Närve ond Energie ond das send die Lüt ned wärt.

Dänk fesch a dine schönsti Tag zrog ond lach di ned loh abeziehe vo dene Hühner (werdets jo warschindlech hauptsächlech si).

Datei-Anhänge
992_0.jpg 992_0.jpg (9x)

Mime-Type: image/jpeg, 9 kB

18.09.13 12:05
elea 

Re: Bräute 2013

eve, probier ganz vell ztrinke! mer helft das megamet de huut. es dud si wie reinige!! ond jooo ned dra omedröche gell!!!!!
verstoh aberdin ärger... be emmerno chrank dehai undi gseh us wine us enre höli:/ mega fahli balssi huut, gseh us wie tod. nervt mi dassmini huut so kacke usgseht! vertsoh din chommer aso guet!!! :/

sonne so doofi lüt hemmer au em büro. lohni ned lo abezieh, au wenns eifach gseit as gmacht esch!!

18.09.13 12:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

Eve ech muess leider emmer chli met Pickeli kämpfe, es wondermettali hani no keis gfonde degäge, evt sends "nome" Schweissbibeli ond die send schnöu weder wäg. S beste esch ned zfest umedröcke ond guet reinige am Morge ond am Obig...mech chasch leider ned mache...
Metem Trenke das stemmt secher au, vöu trenke macht Pore finer...

18.09.13 12:08
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea ganz ganz gueti Besserig!!!!

Zuletzt bearbeitet am 18.09.13 12:09

Datei-Anhänge
gute_besserung_gbs_0018_easy-gbpics.de.gif gute_besserung_gbs_0018_easy-gbpics.de.gif (3x)

Mime-Type: image/gif, 69 kB

18.09.13 12:14
sonne13 

Re: Bräute 2013

Canoa:
Sonne ganz tüüf i ond us schnufe...Es send alles Lüt wo eifach iversöchtig send. Au wenn "nome" Arbetskollege send, es geht emmer Lüt wo eim öbis nidisch send. Du muesch di ned rächtfertige du muesch au niemertem öbis welle go erkläre, es esch so gseh wie ehr das hend welle, sowies för euch gstomme hed. Leider werds emmer Lüt gäh wo probiered henderem Rögge oder au voredöre domm zrede...Muesch sie eifach loh rede...Das esch ned eifach aber alles andere brucht nome no meh Närve ond Energie ond das send die Lüt ned wärt.

Dänk fesch a dine schönsti Tag zrog ond lach di ned loh abeziehe vo dene Hühner (werdets jo warschindlech hauptsächlech si).

nö canoa, ALLES männer, aber danke dir för die ufmunternde wort

18.09.13 12:17
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sonne de sends alles Männer wo no keini gfonde hend wos chönd hürote! =)
Hend au bis am Schloss ghofft sie heiged en Chance bi der!

18.09.13 12:36
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi canoa, du besch guet! also bi dem wo am blödschte do hed (hani natürli nor hende ome erfahre) stimmts zu 100% vowäge no keini gfunde. sorry, aber das isch so e blöde, verchrampfte alte holzbock, es würd mi erstuune wenn dä no öppert find. leider ischs e "höchere", aber ned mi diräkte vorgsetzte... es hed ehn ächt no nie interessiert was ech privat mache, aber hed s gfühl er muess de erscht sii wo me informiert... alles nor machtgehabe, wenn mech frogsch... langsam regts mi uuf dass mer das so nöch goht und ech ned eifach cha dröber lache...

18.09.13 13:15
Canoa 

Re: Bräute 2013

Das send alles nome Peinos...
Hey nei, aber ech ha au ei Vorgsetzte dä wot mi emmer fertig mache, bevor mer minere Chefin köndt hed esch sie dra cho ond jetzt ech. Aber das esch äbe nome Machtgetuhe...eifach zum zeige ech be de Chef ond ech bruche das, darum zeigis der!!! *gg* Wies im inere vo den Lüt usgseht weti ned wösse...

18.09.13 13:39
Eve777 

Re: Bräute 2013

@Pickeltipps: Merci vilmol euch, versueche mi ned ufzrege, bechume jo Make-Up am Samstig druf aber es närvt eifach. Ich glaube ebe ich ha die will ich mi am letschte Samstig au scho gschminkt. Tue ebe mir sälbre normalerwyys nur d Auge schminke und ev. mol e liechte Puder druf und das wars, und sobald ich denn mol richtigs Make-Up uf de Huut ha reagier ich denn paar Täg spöter druf. Hmmm naja s esch jo erst Mittwoch .

@sonne: Oh man das sind doch eifach nur dummi und unaständigi Lüt ohni Stil. Und ich säg dir eis, bi so Aläss sinds imfall au oft Lüüt wo denn mötzle wo eifach überall wänd profitiere wo's öpis gratis geht und die sind denn igschnappt. Dänke das vo dem andere esch def. Machtgehabe, de fühlt sich im Ego kränkt dass er ned wichtig gnueg esch zum vo dir informiert z wärde. Chum Sch.... uf die Lüüt, die verrisse sich jetzt 2 Täg s Muul drüber, denn gehts die nächsti Sensation zum Lästere und du bisch vergässe. Esch doch chli wie früener ufem Pauseplatz......

@Elea: Scheisse hei nei das esch jo ächt öpis ganz hartnäckigs wo du verwütscht hesch . Aber au bi dir Kopf hoch s esch erst MIttwoch, ev. gohts dir morn scho viel besse *daumendrück*. Bi eus drückt jetzt grad chli d Sonne füre, wennd sie au gsehsch hock oder ligg doch e Momänt ufe Balkon zum chli Vitamin D vo de Sonne tanke das tuet im Immunsystem und de Närve guet au wenn nur s Gsicht chli ad Sonne chasch strecke.

 1 .. 1396 .. 2789 2790 2791 2792 2793 .. 3275 .. 3757
schnell   vorallem   irgendwie   gspannt   himbeer   Hochzit   Zuletzt   eigentlich   bearbeitet   eigentli   wirklich   richtig   Kollegin   schaffe   langsam   Zeremonie   Problem   natürli   natürlich   einfach