| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1396 .. 2790 2791 2792 2793 2794 .. 3276 .. 3757
18.09.13 13:44
Eve777 

Re: Bräute 2013

No öpis chlises zur Ufmunterig

Datei-Anhänge
Kopf hoch.jpg Kopf hoch.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 35 kB

18.09.13 14:06
sonne13 

Re: Bräute 2013

ihr sind ächt die beschte danke euch! ich weiss jo dass das eifach nur e pisser isch - ihr hend wirkli zu 100% rächt mit dem wo ihr schriibed, ich hoff eifach es goht mer bald nümm so nöch! mi schatz hed au gfunde, mir hend für eus ghürote, ned für die andere, ich sell mich ned loh verruckt mache. aber es mag mi trotzdem... defür hani jetzt wieder chli forum-ziit, ich cha mi null konzentriere und im pauseruum loh mi hütt glaub nümm blicke, süscht chlöpfi no öppertem eis

18.09.13 14:13
elea 

Re: Bräute 2013

danke eve, jo weiss au ned, legge jez set 5 täg flach... be nonie so lang chrank gsi... langsam machi mer wörli sorge... wet met enre rote nase detstoh und rtzufezieh
jodas cha natürli guet si dass es vom makeup chont oder halt eifach nor weg de ufregig. weisch dassd wie innerlich weisch du döfsch jez kei picel becho ond genau dorom bechonsch jez grad pickel! velecht wie bimer. i has gfüehl imuess gli gsond werde ond dorom gohts so lang!?!
cha euch deför no met enre domme gscheht "ufmontere" :)
vor 10täg hemmer bide bank frömdwährig bstellt förd ferie ond s ischribe esch bes jez ned cho. het mi sch bez agfange stresse... de beni go luege ond ha gseh dass s geld vor 10täg abbuechet worde esch aber mer hends eifach ned becho (per post). de esch mi gg em altpapier go luege ond het det de abholschiin gfonde förs geld. ich huehn ha de eifach zwösche de werbige es atpapier grüehrt! typisch ond gester esch d abholfrist abgloffe. jez goht gg höt mol of post go nofroge obs echtno det esch...

18.09.13 14:14
elea 

Re: Bräute 2013

d rechnig vom zivilstandesamt hetter au no grad gfonde em altpapier ke ahnig wo mer de chopf weder gstande esch, ha alles es altpapier grühert...
nöchst monet hagglets secher met mahnige wenni allirechnige fortrühere :P

18.09.13 14:20
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi elea, das isch au e taktik! eifach is altpapier demit mängisch bini froh wenni so sache liese - dass ned nor eus so züg passiert isch irgendwie beruhigend
ech wönsche euch ganz gueti besserig! ich hoffe ihr fühled euch bald wieder fit!!!!!!

18.09.13 14:41
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh Eve, das isch normal... chunt sicher vode Ufregig... ich han 3 Täg vorem Hochziit no es Fieberblösli übercho... wahrschinli genau us dem Grund vod elea seit, denksch sooo fest drah dass unbedingt kei sötsch übercho, dass denn prompt chömet... zum Glück han ich sofort bim chrible ä Salbi druftah und s isch nöd usbroche, aber ich han au mega Angst gah... Hoffenlti gönds bald weg :)

elea ahaha die Gschicht mitem Altpapier isch ja de Hammer, wetsch d Rechnige eifach verdränge wünsch der ganz ä schnelli und gueti Besserig, hoffenlti bisch bald wieder gsund :)

18.09.13 14:44
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hei Liebi Brütlis

Ohje, was mer das alles für Sache liesst. Wünsch oi allen gaaaanz gueti Besserig!!!!

Und sonne13, ich chan mich de andere nur ahschlüsse. Ich ha vo mim Gschäft z.B. nur 2 ihglade (vo 18) und gseit dass es kein Apéro git wo die andere chönnt cho. z'erst händs au d'Nase grümpft aber es isch halt so wie's isch. Ha zwar den nachem HZ na im Gschäft en Apéro gmacht mit Föteli zeige und den sind all wieder Happy gsi aber i dim Fall ische es würkli was anders. Wenn die sich scho sust nöd für dich interessieret würi das dene glaub s'nächst mal wenn's öpis säge direkt is Gsicht säge was denksch. Kopf hoch und nimm dir das nöd z'fest Herze.

Grüessli

18.09.13 15:03
Eve777 

Re: Bräute 2013

Haha Elea hei nei bisch jo die cöölst, d Rächnige und s Gäld mol e rundi entsorgt au ganz guet hihi . Zum Glück händ ehr das no usegfunde, hoffe s Gäld esch nonig zruggschickt worde vo de Post.

Du aber e Frog, esch di Dokter sich dass du nüt bestimmts hesch? Esch jo mega komisch "eifach so" tagelang eso deftig flach legge ?

18.09.13 15:22
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech mage ned schaffe, wörd vöu lieber eusi Föteli ufe ond abe aluege womer gester becho hend....=O

18.09.13 15:37
sonne13 

Re: Bräute 2013

oh canoa, das glaubi! ich ha no keis föteli gseh vo de hochziit! so gemein, all hend gfötelet, aber ich ha keis einzigs foti be gspannt wenns chömed, wett ned stresse, aber ich be scho sehr gwundrig wies use cho send! vor allem hani bi de trauuig nüd vom fotograf gmerkt!!!! mi schatz und ich hend de gseid, dä heig secher s fötele vergässe! mi kolleg hed mer jetzt aber gseid, dass er viel gfötelet heig und au umeglaufe seig ich freu mich scho sehr! und euse fotograf würdi uf jede fall wiiter empfähle, das isch en ächti perle!!!!!

 1 .. 1396 .. 2790 2791 2792 2793 2794 .. 3276 .. 3757
schnell   gspannt   eigentlich   richtig   wirklich   vorallem   Zuletzt   irgendwie   bearbeitet   Problem   Zeremonie   langsam   schaffe   himbeer   Hochzit   eigentli   einfach   Kollegin   natürli   natürlich