| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1397 .. 2792 2793 2794 2795 2796 .. 3277 .. 3757
18.09.13 16:09
sonne13 

Re: Bräute 2013

Canoa:
be eus äbe au ned *heul* de Tag hed eifach zwenig Stonde gha...


Han jetzt öberleid je e Foti uf Linwand lozmache ond s Ehegelübte loh druf drocke...muess mal met de Polygrafin rede was sie meint! =)

jö, das isch e schöni idee! ich dänke ich mach näbscht de fotoalbum au no zwei anderi album: s einte vo de vorbereitige, det hani mini baschteleie immer chli gfötelet und tue de au d menücharte usw. drii, und denn evt. no eis mit de chärtli und gschänk. is richtige fotibuech machi evt. e siite woni zwöi couvert cha drii tue, und det wetti denn eusi eheverspräche drii tue... de cha mers zom läse usenäh... mol luege, das isch mol eifach so e idee. aber dini findi au ganz schön!!!

18.09.13 16:16
Canoa 

Re: Bräute 2013

Das esch e gueti Idee...ech werde eifach paar Site no freiloh im Album und so Menucharte ond so det dri tue...eusi Chärtli hend nie imene Couvert platz, de hani scho e verzierti Schachtle gmacht...aber im Momänt send no alli ufgstöut...ond au t Gschänk send no fast alli ufgstöut ossert gschänkschörb die hemer scho usenand gnoh...

mi Ma hed jo gfonde gha 11 Sätz seg vöööu zläng förs Ehegelübte aber ech has ned chönne chörze...
är hed denn am vorobig äxtra sis no verlängeret!!! =)

Sonne eus fähled äbe no Böuder im Schlofzemmer ond fende wär no gueti Idee, obwohl mi Ma jo Böuder ufhänke förig fent...Mer müessi Wänd loh Wänd si...zzzzzzzz sone Seich...
ond gester wo euse Fotograf cho esch heder müesse t Föteli aluege heds dä agorkt...naja det heder döre müesse...

Zuletzt bearbeitet am 18.09.13 16:17

18.09.13 16:21
sonne13 

Re: Bräute 2013

also d chärtli wetti eifach ines album chläbe, und d eheverspräche in es couvert tue. drumm geds de wahrschiinli verschiedeni album oder so... mol luege! eis bechömed mer jo au no vom fotograf! ech be werkli gspannt!
be eus hend gäscht währed eusem shooting es böud gstautet för eus. es esch meega schön worde und passt super e euses wohnzimmer!
männer sind halt scho chli anderscht, mine gg freut sech zwor au uf d föteli aber no es shooting müesst er glaub ned ha

18.09.13 16:26
Canoa 

Re: Bräute 2013

hmm jo schliesslech hani jo jetzt doch no müesse tHöufti a euses HZ Auto zahle...es heig mer doch au gfalle darum zahli är aut Höufti a Fotograf...kkkk

18.09.13 16:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi oooh nei, mine wür bimene zweite Shooting au nöd anehebe

18.09.13 16:31
sonne13 

Re: Bräute 2013

dä esch guet canoa !!! so, ich mach fyrobe - danke euch fürs "über-wasser-halte" hött, dä tag hätti süscht glaub ned überstande!

18.09.13 16:33
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sonne för das semer doch do!!!

Ah jo ha dem zum Ma gseid, wenn ech gwösst hät was för e Chare du uslesisch, dä hätti nie jo gseid, hättemer e gönstigere gnoh! *gg*
Nei nei dä Audi S7 esch jo scho schön gseh... *Au es Auto* *kkkkk*

19.09.13 05:44
anyany 

Re: Bräute 2013

@ Sonne
Ech wett din Brecht ou gseh!

@ Canoa
Hend ehr de scho vor de Trouig gfötelet? Sorry, has nömme im Chopf.

@ Fotos
Mer hend vor de Trouuig 2h Zyt förs Paarshooting. :) Ech hoffe, dass das länget... Mer müend emmer no einisch go "rekognosziere", chonnt mer i Senn...

@ Mis Hochsig
Langsam machi mer wörkli Sorge, dassi mer de Arsch abfrüüre!! Ech be eigentli öberhoupt kei Gfrörli, aber wenni so nervös be, hani schösch scho emmer chauti Händ.
Mou luege, schösch dueni de ganz vöu Wärmechössi ergendwo im Chleid verstecke.

19.09.13 07:47
Eve777 

Re: Bräute 2013

@Sonne: ou jooo Hochzyytsbricht ! Hesch di chli chöne abrege wäge dene Idiote im Gschäft?

@Canoa: hei mega schöni Idee wägem Ehegelübde uf ene Fotilinwand drucke, esch megaaa härzig . Weni döf chlau ich dir die Idee ev. grad .

@Anyany: wenn händ ehr scho wieder de Termin, mitti Oktober gäll? Hmm händ ehr denn viel Pünkt wo dir no dusse öpis mached? Dänke imfall alles dinne wirsch eh mega ufheize mit dene Chleiderschichte etc. . Hesch denn no es Jäggli oder öpis dassd a de Ärm ned chalt hesch?

@me: Wuaaaaaaa hüt esch mi letschte Arbetstag, langsam sind mi Maa und ich mega kribbelig wägem Samstig, mir freue eus meegaaaa ! Morn hämmer frei gno und tüend nochli d Hütte uf Vordermaa bringe am Morge, Zmittag goht er denn mit de ganze Deko etc. scho is Hotel wo mir fiire und übernachtet det am Friitig ufe Samstig. Ich gange morn Nomittag mit mine Schwöstere nochli Beautybehandlige go mache und schlofe denn zobe bi mine Eltere, det machi mi denn am Samstig au parat . Und nachhär heissts nächst Wuche ab id Flittis juhuuuu 3 Wuche Amerika, bi soooo ufgregt .

19.09.13 07:58
sonne13 

Re: Bräute 2013

eve: ha mi chli abgregt, aber no ned vollständig jenu, das sind halt so gschichte, ich hoff das ganze loht mi bald in rueh...

hochziitsbricht machi no, versproche!

wow eve, bi mir klapperet s härzli grad mit wenni draa dänke dass du de grossi tag no vor dir hesch! und will ich no weiss wo du fiirsch - ich wirde grad wehmüetig - es isch soooooooooooooo schön gsii es wird sicher bombastisch!!!! Gniess d vorfreud und vor allem - gniessed de tag!!! ziit goht sooo schnell verbii - me muess jedi minute uschoschte! dass ihr denn grad no id flittis göhnd findi super! im nochhinein wäri froh hätted mer au grad ferie gha... es gid so viel z verarbeite und wenn denn zrugg is gschäft chunnsch und es herrscht nur ärger denn ischs dopplet doof - me cha sis glück gar ned uschoschte. leider chönd mer nur i de schuelferie frei näh, und mir hend au nur 1 wuche gmeinsam ferie, aber ich freu mi jetzt scho uf eusi churz-flittis im oktober...! ich gönn dir das alles vo härze!!!

anyany, 2h findi super, mir hend leider nur 1h gha, das isch chli knapp gsii, aber i 2h hend ehr sicher gnueg ziit zum huufe schöni föteli mache!

 1 .. 1397 .. 2792 2793 2794 2795 2796 .. 3277 .. 3757
bearbeitet   eigentlich   irgendwie   Problem   einfach   gspannt   natürlich   schaffe   richtig   himbeer   Hochzit   wirklich   Zuletzt   natürli   eigentli   langsam   vorallem   Zeremonie   Kollegin   schnell