| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1401 .. 2799 2800 2801 2802 2803 .. 3280 .. 3757
20.09.13 08:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Canoa Oh, denn isch das sowieso ä spezielli Wiehnachte bi eu :)

Mir werdet über Wiehnachte in Perth si... Mir hend ebe im 2009 zäme en Sprachufenthalt gmacht in Australie und mir sind binere Gastfamilie gsi, für sie isch das sehr speziell gsi es paar z'ha wills erst mal gsi isch, suscht gaht mär ja meistens allei oder mit Kollege und mir hend denn immer gschärzt und gseit, ja also wenn mir mal hüratet (....) denn verbrigemer eusi Flittis in Australie und eusi Gastmuetter het immer gfunde jaaaa natürli, "eues" Zimmer wartet scho uf eu :) und vor 4 Jahr hend mir ehrlichgseit nonig würkli as hürate denkt... wo sie denn erfahre het dass mär hüratet het sie eus prompt uf das agsproche und eus zu ihne iglade, sie sind beidi uuu herzig und mir hends so guet gah bi ihne, dass mär würkli sehr gern zrugg gönd und Wiehnachte bi ihne werdet fiire... Neujahr werdemer denn wohl z'zweite irgendwo fiire... Hauptsach am Strand :)

20.09.13 08:49
LucyLu 

Hallo Zäme

@ Sonne: das Gfühl haltet recht lang ah, ich ha meeega lang Müeh kah in Alltag inne z'cho und immer wenn es schöns Lied glofe isch im Radio und ich as HZ denkt kah han sind mer Träne ufecho... Jetzt hani mi aber langsam gfange und ich denke anderst as HZ zrugg. ABer wie ihr würi de Tag soooooooooo gern namal erlebe

@ Flittis: bi ois isch es hüt Abig ih 6 Wuche sowiet!!!! Oisi letzte Ferie sind im Mai 2012 (!) gsi, bin au total dure! Bin letzt Winter 2x Flac glege und das obwohl ich nie Chrank bin und jetzt merk ich eifch wie usglaugt ich bin. Ha kei Motivation, kei Lust und mag eifach nüm. Bim schaffe hani amigs echt kei Nerve meh und und und. Also ich freui mi extrem uf die 6 Wuche Ferie!!!!! Chan also mit Dir Emma und Canoa richtig mitfühle!!!

@ elea: hoffe es gaht dir hüt nachli besser. Viel spass bim Negeli mache

20.09.13 08:53
Canoa 

Es tönt au glich blöd aber ech has gfühl bis zum HZ hed mer eifach fonktioniert gmacht ond to chum schwächi zeigt ond jetzt wos döre esch jetzt merkt mer erst dass mer nöme mag...

LucyLu jo das met de Motivation etc goht mer genau glich, mängisch dänki au was mach ech no do bi dem Job...aber de dänki weder nöme lang...gli chonds nöchste Projekt

20.09.13 08:56
LucyLu 

Canoa, ich glaub es isch genau so wie du seisch, mer funktioniert eifach bis zum HZ ane. Mer isch bescäftigt mit plane, organisiere, vorbereite, sich freue etc. und nachher isch alles eifach so schnell verbi, denn chunnt es Loch und mer mag eifach nüm.... Ich bin echt scho Täg am zehle woni na muss schaffe, zum Glück schaffi "nur" 90% und han jede zweit Frietig frei und muss nachli weniger schaffe.

20.09.13 08:59
Emma13 

Bin erliechteret dases eu glich gaht... Ich glaubs ebe au, die Vorbereitigsziit isch eifach gfloge und mär nur funktioniert... Jetz isches dure und erst jetz merki dases eigentli recht astrengend gsi isch, eigentli han ich mich nie gstresst gfühlt aber trotzdem liit eim en Druck uf wo denn wie als chlini Erlösig würkt...

Das het natürli grossi Uswürkige im Job, au nur scho das mär fast de ganzi Tag da ine hocket ihihi isch glaub gnueg klar dass d Motivation am Bode isch....

20.09.13 09:02
Canoa 

Ohh das esch schön dass du hesch chönne reduziere uf 90 % mängisch dänki gopf vorhär hani no Witerböudige gmacht ond 100 % dezue gschaffet ond jetzt beni met "nome" 100 % scho total am Aschlag. De Hushaut blibt eifach legge...aber wenns jo nome das esch...

seli ächt au mini Arbetstäg afoh zelle? hhmmm 39 das esch jo vou GEIL, hät jetzt meh dänkt! =)

Zuletzt bearbeitet am 20.09.13 09:04

20.09.13 09:04
LucyLu 

Ja genau, mer hät halt so nüd vom Tag, mer hockt die ganz Ziit dine. Ich schaffe innere Arztpraxis und ich ha eifach würklich amigs kei nerve meh für die jammernde Patiente (Sorry) weg jedem bitzeli grad zum Dokter renne, unglaublich säg ich oi. Da gits Sache, und den sind die Lüt zum Teil sooo unfründlich und vordernd, dass git mer amigs grad de Rest....

Aber ich bin au froh gahts nöd nur mir so! Geteiltes Leid ist halbe Leid (oder so)

20.09.13 09:10
LucyLu 

Find ebä in Täg tönts nach weniger

Ja sitem Mai schaffi 90%, ich säg Dir das isch würklich Gold Werr!!! Wür nüm 100% wellä schaffe, klar d'Lohn ihbuessig isch recht viel aber es isch s'mer Wert gsi. Ich ha ebä letzt Jahr scho gnueg kah vom 100% Schaffe, ich mag eifach amigs nüm. Ich schaffe scho 14 Jahr und irgendwie isch das doch Krass, immer nume krampfe, krampfe und namal krampfe. Möcht nachlli mis Lebe gnüsse und drum hani mi so entschiede. Gern würi natürlich 80% schaffe aber das isch Lohntechnisch nöd möglich.

Ich weiss was du meinsch, ha früehner au na Wieterbildige gmacht und 100% gschaffet, kein plan wie ich das gschafft han aber ebä bin damals au jünger gsi, mer wird halt älter

20.09.13 09:15
sonne13 

hihi, es goht mer gliich... froge mi au wieni das früehner alles under ei huet brocht ha. ich bi so froh wenni liese wies euch goht - jetzt fühl mi nümm so ellei geschter hani tatsächlich stelleinserat aagluegt, das hani scho ewig nümme gmacht. es hed mer eifach usghänkt... leider hani mi scho ewig nümm beworbe und kei ahnig meh was es für e gueti bewerbig bruucht, süscht hätti glaub grad mol losgleid
bi mir gohts zwor nümm so lang bis zu de ferie, defür hani halt nur 1 wuche... aber immerhin...

20.09.13 09:15
Emma13 

Das isches ebe, es isch en extremi Lohnibuessig s reduziere...

Au ich han bis letzt Jahr Wiiterbildige gmacht und 100% gschaffet, irgendwie isches gange, han am Abig glernt, am Samstig bini no id Schuel und han trotzdem de Hushalt gmacht.. het eifach klappt, jetz fühl ich mich total am Aschlag... es het ganz sicher mite HZ ztue, chönds mir nöd anders erkläre... Ach wär das schön 80% z'schaffe... ich glaub nur scho ein Tag macht so viel us, aber au wie's du glöst hesch Lucy, jede zweits Weekend es verlängerets findi super :)

1 .. 1401 .. 2799 2800 2801 2802 2803 .. 3280 .. 3757
vorallem   natürlich   Problem   Zeremonie   himbeer   natürli   wirklich   eigentli   Kollegin   Hochzit   Zuletzt   schaffe   gspannt   bearbeitet   eigentlich   langsam   richtig   irgendwie   einfach   schnell