| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1401 .. 2800 2801 2802 2803 2804 .. 3281 .. 3757
20.09.13 09:17
Canoa 

Re: Bräute 2013

das esch werklech so jede Tag werds weniger! =) Do hesch du werklech rächt...
wie esch das eigentlech reised ehr au metem Camper in Australie ume? Hender dä scho buechet? Mi Ma wet äbe chli Actionferie ond alles in Australie bueche, also Camper und Hotels au do mer eus 2-3x wetted es Hotel gönne do mer jo i de Flitts send...

Im Momänt wärs be mer gar ned möglech z reduziere, ha gar kei Stv för mi Job. Mer hend jetzt en Studäntin igstöut för 40 % aber die muess zerst igschaffet wärde etc. Ond i dene 6 Woche wo ech denn wäg be schaffet sie jo au nome 40 % zuesätzlech werd en Awältin för alles rächtleche luege...hmmm hoffe das chond guet schöscht gehts mer de eis weni retour chome ond eis Chaos si werd...

LucyLu mini zwöit Witerböudig hani erst im Februar vo dem Johr abgschlosse...hmm meinsch lits werklech am Alter? =)

20.09.13 09:17
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Jaaaa jedes zweite Weekend es laaangs Weekend isch scho toll. De Lohn, naja, ich verdien scho ziemlich wenig als 100% und mit 90% grad namal weniger aber ha de Lohn vor 5 Jahr kah und det isch es ja au gange plus hämer det ä türeri Wohnig kah. Ha d'Hoffnig das mer dafür nöd innere zu Hoche Stürklass chömet dur das....

20.09.13 09:21
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sonne ha Erfahrig met Bewärbige, wörd der schöscht häufe...=)

20.09.13 09:22
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Canoa, mir werdet in Australie mitem Mietauto umefahre. Buecht hämer bis jetzt nume s'Hotel in Perth, Alice Springs und Sydney. Die 3-tägig Tour zum Uluru und na all Inlandflüg sust lömers au uf ois zuecho. Tünd eifach d'Route scho plane aber nüd bueche zum Übernachte, findet denn scho öpis und sust schlafemer den im Auto

Du ja Canoa, bin au nüm zwänzgi, liet sicher am Alter

20.09.13 09:24
Canoa 

Re: Bräute 2013

LucyLu:
Du ja Canoa, bin au nüm zwänzgi, liet sicher am Alter

Werde i zwöi Johr au scho 30gi!

20.09.13 09:25
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Canoa:
LucyLu:
Du ja Canoa, bin au nüm zwänzgi, liet sicher am Alter

Werde i zwöi Johr au scho 30gi!

Bin zwar erst en Monet 30gi aber merkes scho

20.09.13 09:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

Dänkes au dass mer spontan emmer es Hotel oder e Campingplatz fendt...luege jetzt mou was de Pris esch för en Camper ond luege i paar Woche nomou dri zum luege wie sech de Pris veränderet...

Wie gsehts be euch eigentlech met Familieplanig us?

20.09.13 09:34
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge liebi fraue

geschter bini leider dä ganz tag inere schuelig gsi
drum gar nöd däzue cho zum schriebe ...

also ich muess säge, bin nöd wärend dä vorbereitigsziit,
au nöd churz vor dä hochziit oder jetzt danach gstresst oder
ähnlichs gsi (hät mich selber mega verwunderet) normalerwies
bin ich ganz extrem, aber was t hochziit abelangt hät überhaupt
nöd! ferie chönti aber trotzdem wieder gebruche ver -
stahn eu drum! gli händers gschafft und chönder mal chli dure
schnufä!

wiehnachte / neujahr am meer --> TRÄUM
und emma, uh herzig mit dä gaschtfamilie, scho schön so sache:)

canoa, nöchschts projekt? baby? :))) jööö ...

20.09.13 09:39
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Canoa... ich han vor zwei Wuche d Pille absetzt... pshhhhhh

Aber eigentli wämmer eusi Flittis no gnüsse, dur das dass mär so wiit weg sind, möchti eigenlti nonig schwanger si, aber üebe chömmer denn fliessig :)

Bi dir ghöri demfall au chli öpis use...? :)

20.09.13 09:39
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ich denke das chunnt scho guet, irgendwo find mer immer es Schlafplätzli.

Mir händ grad letzt mal richtig chöne drüber rede. Min Maa hät immer gseit "irgendwenn" wet er den scho mal Chind aber nöd jetzt. Ich ha den gfragt wenn dass denn das irgendwenn seg will ich bin ja ebä mittlerwiele 30gi und möcht nüm sooo mega lang warte. Mir händ jetzt mal denkt das mer so mitti nächst Jahr druf ahcho löhnt und gern im 2015 würdet Eltere werde, das wär so für ois beid de richtig Ziitpunkt. Jetzt grad möchti scho nöd aber eeewigs warte chani und will ich au nüm. Min Maa hät ebä eifach meeega Angst will er den ä Familie mit sim Lohn müsst Ernähre und das macht ihm recht z'schaffe und hemt ihn au recht de Schritt z'mache. Ich verstah ihn uuuh guet und ich chan mir das au nanig recht Vorstelle nur mit sim Ihkomme z'lebe aber ich wird ja glich na so 40% wellä wieter schaffe und das hät ihn den scho mal ächli berhigt. Aber isch uuuh herzig, er so: wotsch DU würklich Chind mit MIR? Ich so ja wenn den NUR mit DIR. Er isch grad so herzig grüeht gsi wo ich das gseit kah han.

Und ihr?

 1 .. 1401 .. 2800 2801 2802 2803 2804 .. 3281 .. 3757
gspannt   wirklich   himbeer   schnell   eigentlich   einfach   Problem   natürli   Zuletzt   Hochzit   eigentli   langsam   irgendwie   Zeremonie   schaffe   Kollegin   richtig   bearbeitet   vorallem   natürlich